Citat:
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.
Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.
Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.
Bra tanke och ämne!
Jag tänker att vi kan vara mer otrevliga överlag, inte handla i deras butiker, inte äta deras kebab och pizza, handla svenskt istället! Eller möjligtvis asiatiskt.
Har du maktposition på jobbet så behandla dom sämre på ett smidigt sätt, du skall inte kunna sättas dit. Ge dom svåra uppgifter, sugiga uppgifter och så vidare.
Har du invandrare som grannar så titta snett på dom men var mycket trevlig mot svenskar, gärna så dom ser det.
Låt oss göra det svårt för dom tillsammans! Utbilda även andra på hur kassa dom är, det är generellt väldigt accepterat idag att prata illa om invandrare.