2024-12-16, 20:12
Citat:
Ursprungligen postat av justcase
När jag var ung så hade jag sex med en tjej som också var ung (ännu yngre) och hon skickade ett SMS till mig dagen efter att jag hade liten penis.

Citat:
Ursprungligen postat av rocknrollswindel
Ett av mina X var tvungen att påpeka att hennes nya kille hade grövre doningar och att hon tyckte det fyllde ut mer och var skönare .

Eftersom ni bevisligen stoppade kukarna i dessa subbor så måste ni missat alla andra redflags innan så då var det väl bra att dom visade en till!
Citera
2024-12-16, 20:16
Medlem
Jag brukar säga något snällt så de blir glada.
Citera
2024-12-16, 20:38
Medlem
Det händer.
Ibland med någon kommentar vid första intrycket och ibland med en blodfläck eller ont dagen efter.

L18.5 O15

Men eftersom jag inte vet hur man skall använda den är jag singel.
Citera
2024-12-16, 21:00
Medlem
Jag har lika stor som dig då typ och min uppfattning är väl att dom tjejer som påpekar att den skulle vara "liten" egentligen är ute efter att försöka göra narr av en ganska genomsnittlig kuk. Alltså inte att det skulle kännas mindre skönt för tjejen utan att det ligger något annat bakom liksom. Det är en annan sak om man har en liten på riktigt och inte kan tillfredsställa henne med fingrar och tunga. Dom tjejer som påpekar detta är också ofta dom mindre "bra" i sängen. Det känns liksom inte som att det funnits samma "connection" med dom.
Citera
2024-12-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Eftersom ni bevisligen stoppade kukarna i dessa subbor så måste ni missat alla andra redflags innan så då var det väl bra att dom visade en till!

Så kan man ju också resonera jag såg det snarare som att hon kände tillit och vågade vara ärlig
"jag tog inte åt mig så då vågade hon vara ärlig"
Citera
2024-12-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocknrollswindel
Så kan man ju också resonera jag såg det snarare som att hon kände tillit och vågade vara ärlig
"jag tog inte åt mig så då vågade hon vara ärlig"

Det finns ärlig och så finns det autistiskt filterlös. Jag skulle inte påpeka något någon inte kan ändra på som bara kommer påverka hans prestation under akten. Vill hon komma eller vill hon inte komma?
Citera
2024-12-16, 22:00
Medlem
psykadelikatessens avatar
Taskigt av brudar att häckla sådär.. beklagar att du haft såna upplevelser.

Att genomsnittet är 13-14 betyder inte att de flesta har det;
-det kan mycket väl vara så att de flesta har 15 cm, men eftersom genomsnittet även har mikropenisar på 3-4 cm med i beräkningen, vilket drar ner genomsnittet till 13-14 när det kanske skulle vara 15-16 annars.

-men det kan ju också vara så att nästan enbart de som har över genomsnittet som är öppna om sin storlek, även rimligt att vissa av dem försköna siffrorna (tonåringar är kända för att vara oärliga om sexuella bedrifter), resten håller kanske tyst om det (hur gjorde du själv? Berättade du för vänner?) - det skulle kunna vara orsaken till att det upplevs som att "de flesta" har större.
Sen om du har en "grower" och inte en "shower" så förstorar väl det också effekten du känt i duschrummet.

Men fan, misströsta inte - ingen är perfekt och vissa brudar gillar en mindre kuk, precis som vissa killar gillar små bröst/stjärtar - när du väl hittar rätt så kommer hon älska alla delar av dig <3
Citera
2024-12-16, 22:07
Medlem
Jag skulle typiskt inte kommentera en mans storlek, för män lägger alldeles för mycket energi på att grubbla över det där redan, och jag har inte varit missnöjd med någon man på det viset.

Inte en enda.

Men sen var det en som fick mig att säga "wow", ändå. Det gick inte riktigt att hålla tyst.
Fast då säger man oundvikligen OW! också ibland.

Man får ta det långa med det tjocka, som prästfrun sa om falukorven.
Citera
2024-12-16, 23:29
Medlem
Jag är en kvinna men tänker svara ändå. Först lite kring en kvinnas biologi: Ur sexuell synpunkt motsvarar kvinnans klitoris mannens penis. Detta innebär att kvinnor vanligtvis behöver stimulering av klitoris för att komma. Man behöver alltså att någon stimulerar ens klitoris på något sätt, till exempel med händerna, en vibrator eller oralt. Cirka 30% av alla kvinnor har ändå förmågan att få slidorgasm också, dvs kunna få orgasm via bara samlag. Det är alltså bara en minoritet av alls kvinnor, då 70% inte kan få det. Djupast och skönast orgasm brukar dock även denna minoritet av kvinnor få av klitorisstimulans. Summan av kardemumman är att kukstorlek inte har någon betydelse för kvinnans möjlighet att få orgasm och ha det skönt. Istället är det partnerns förmåga att stimulera klitoris som är avgörande.

Enda gången kukstorlek kan påverka en kvinna är om den är för stor. Kommer den för långt in kan det nämligen göra ont.

Därför tycker inte jag att du ska oroa dig över din kukstorlek. De flesta kvinnor vet dock att män (av någon outgrundlig anledning) oroar sig för sin kuk och dess storlek. Jag tror att de här tjejerna använde detta för att på något sätt få övertag över dig, få dig att känna dig mindre värd. De verkar med andra ord vara väldigt, väldigt omogna. Så strunta helt och hållet i dem. De hade absolut inget att komma med. Det viktigaste om du ska ha sex med en kvinna är att fokusera på hennes klitoris (motsvarigheten till din kuk). Då kommer du bli en gud i sängen. Och ett annat råd kan vara att hålla dig till kvinnor som inte är totalt omogna. Lycka till!
Citera
pudelluss avatar

Moderatormeddelande

Postat av pudellus 2024-12-17, 05:16
Moderator
Fokus är på: "Varför kommenterar tjejer min penisstorlek på det här sättet? Är det vanligt?". Storleksdiskussioner tas här:
(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)
2024-12-17, 06:18
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justcase
Om man Googlar så sägs det i många internationella undersökningar att en genomsnittlig penis är ca 13cm lång vid erektion. Personligen så tror jag inte att det stämmer, iallafall inte i västvärlden.

När jag var ung så hade jag sex med en tjej som också var ung (ännu yngre) och hon skickade ett SMS till mig dagen efter att jag hade liten penis. Min känsla är att hon hade varit med en hel del killar, särskilt för sin ålder. Kan skriva att min penis är 12cm lång. Det som får mig att tvivla på att 13cm är medellängd är att när jag var yngre och duschade i skolan efter gympan så hade alla alltid större än mig (förvisso inte vid erektion) och när man pratade med kompisar i yngre ålder så hade de flesta runt 15-18cm, vilket jag tycker låter ganska rimligt för svenska vita pojkar.

Nu ganska nyligen så var jag på en "salong" och skulle ta på mig min kondom och då klämmer hon ur sig helt oväntat "Din japanska kondom". Ja vi förstår ju vad hon syftade på.

Varför kommenterar tjejer min penisstorlek på det här sättet? Är det vanligt? När jag var i mina yngre år så fick jag erektionsproblem efter den första kommentaren och ville inte ta av mig byxorna på flera år efter det. Nu känner jag samma sak igen.

Vad tror ni om penisars egentliga storlekar? Stämmer dessa siffror som finns eller är det glädjesiffror för att muntra upp småkukade män som mig?

Själv ligger min på 18cm. Supernöjd och kvinnorna med. Den gör sitt jobb med bravur.
Tycker 12cm låter pinsamt patetiskt och ynkligt. Förstår tjejerna blir besvikna.
Citera
2024-12-17, 06:51
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Brudar bryr sig inte, bara män som är osäkra, dessutom tyder liten penis på hög IQ, så man får vara stolt om man har en liten jävel. Som grekernas statyer förr där alla hade en liten, bara niggers och låg IQ folk som har en stor.

Den behöver inte vara längre än 13cm för en kvinnas slida blir aldrig djupare än 12cm, då har man 1cm till godo.
Det började ju bra iaf

On T; Jag tycker TS borde fokusera på att få sina partners att nå klimax snarare än på hur stort hans verktyg är. Så länge du lyckas hamra in spiken varje gång det är dags att prestera ska du nog se att det är ytterst få kvinnor som faktiskt bryr sig om hur stor din hammare är. Om du lägger fokus på att inte lukta illa (detta gäller även andedräkt, boys), inte behöva kippa efter andan som om du sprungit ett maraton efter några strokes, och inte komma direkt vid beröring ska du nog få se att detta är exponentiellt mer värdefullt för kvinnor än om du har en anakonda i byxorna.

För övrigt är alla kommentarer kvinnor ger i sängen om din kuk plattityder som helt saknar värde. Om du däremot får positiva (eller negativa) kommentarer på hur du knullar, när akten är över, ja då jävlar är det dags att börja lyssna och anteckna.

Teu kan för övrigt avslöja efter snart 15 år tillsammans med samma kvinna, och kids ovanpå det, att ovanstående dessutom är en viktig komponent i ett lyckat äktenskap. Att ligga och alibiknulla tanten tills du nått klimax för att sedan dra och duscha kommer leda till att frustrationen byggs upp över tid, vilket kommer sluta illa. Att få sex avbrutet typ sådär 20% ifrån orgasm måste nog vara det mest frustrerande som finns. Om du däremot knullar din partner som om det vore er första dejt och roterar in den ryska skottkärran lite då och då ska du få se att det faktiskt är ytterst sällan kvinnor får huvudvärk, och att även kvinnor kan initiera sex efter flera år tillsammans.
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Jag svarar trots att jag är tjej. Vi alla har typer som vi attraheras av, och jag misstänker att du attraheras av eller attraherar en viss typ av tjejer, tjejer som verkar kommentera storlekar? Låter otroligt klumpigt och ärligt talat barnsligt eller trash.

Jag och mina väninnor skulle aldrig kommentera eller ens reflektera över storleken mer än så som majoriteten av män reflekterar över storlekar på bröst. Exempel: aha hon hade denna storleken/formen på bröst. Sen kanske man en preferens, men inget mer än så. Dessutom, det som i mina kretsar verkar vara den vanligaste preferensen vad gäller penisstorlek är just genomsnittlig, då för stor är obehaglig och kan göra ont. Möjligtvis att en bredare är preferens, men längden fyller ingen särskild funktion

Summa sumarum: lägg inget större värde i deras kommentarer, gå vidare med ditt liv. De är inte värda besväret. Var stolt över den du är
Även om jag precis skrev att alla kommentarer om kukstorlek är obetydliga plattityder vill jag ta tillfället i akt att på alla bredkukade herrars vägnar tacka dig för din uppriktighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in