• 1
  • 2
2024-12-16, 12:38
Medlem
Om man Googlar så sägs det i många internationella undersökningar att en genomsnittlig penis är ca 13cm lång vid erektion. Personligen så tror jag inte att det stämmer, iallafall inte i västvärlden.

När jag var ung så hade jag sex med en tjej som också var ung (ännu yngre) och hon skickade ett SMS till mig dagen efter att jag hade liten penis. Min känsla är att hon hade varit med en hel del killar, särskilt för sin ålder. Kan skriva att min penis är 12cm lång. Det som får mig att tvivla på att 13cm är medellängd är att när jag var yngre och duschade i skolan efter gympan så hade alla alltid större än mig (förvisso inte vid erektion) och när man pratade med kompisar i yngre ålder så hade de flesta runt 15-18cm, vilket jag tycker låter ganska rimligt för svenska vita pojkar.

Nu ganska nyligen så var jag på en "salong" och skulle ta på mig min kondom och då klämmer hon ur sig helt oväntat "Din japanska kondom". Ja vi förstår ju vad hon syftade på.

Varför kommenterar tjejer min penisstorlek på det här sättet? Är det vanligt? När jag var i mina yngre år så fick jag erektionsproblem efter den första kommentaren och ville inte ta av mig byxorna på flera år efter det. Nu känner jag samma sak igen.

Vad tror ni om penisars egentliga storlekar? Stämmer dessa siffror som finns eller är det glädjesiffror för att muntra upp småkukade män som mig?
Citera
2024-12-16, 13:06
Medlem
pn222jws avatar
En del blir lite rädda för större storlekar - en tjej en gång sa "den där får du inte sticka in i mig".
Citera
2024-12-16, 13:41
Medlem
halaltarzans avatar
De enda jag kan komma ihåg är väl att två sydamerikanskor gjort det trots att jag ligger över medel i Sverige. Av svenska brudar har man väl mer fått hör typ "åhhhhhh vilken härlig kuk".
Citera
2024-12-16, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justcase
Om man Googlar så sägs det i många internationella undersökningar att en genomsnittlig penis är ca 13cm lång vid erektion. Personligen så tror jag inte att det stämmer, iallafall inte i västvärlden.

När jag var ung så hade jag sex med en tjej som också var ung (ännu yngre) och hon skickade ett SMS till mig dagen efter att jag hade liten penis. Min känsla är att hon hade varit med en hel del killar, särskilt för sin ålder. Kan skriva att min penis är 12cm lång. Det som får mig att tvivla på att 13cm är medellängd är att när jag var yngre och duschade i skolan efter gympan så hade alla alltid större än mig (förvisso inte vid erektion) och när man pratade med kompisar i yngre ålder så hade de flesta runt 15-18cm, vilket jag tycker låter ganska rimligt för svenska vita pojkar.

Nu ganska nyligen så var jag på en "salong" och skulle ta på mig min kondom och då klämmer hon ur sig helt oväntat "Din japanska kondom". Ja vi förstår ju vad hon syftade på.

Varför kommenterar tjejer min penisstorlek på det här sättet? Är det vanligt? När jag var i mina yngre år så fick jag erektionsproblem efter den första kommentaren och ville inte ta av mig byxorna på flera år efter det. Nu känner jag samma sak igen.

Vad tror ni om penisars egentliga storlekar? Stämmer dessa siffror som finns eller är det glädjesiffror för att muntra upp småkukade män som mig?

Jag svarar trots att jag är tjej. Vi alla har typer som vi attraheras av, och jag misstänker att du attraheras av eller attraherar en viss typ av tjejer, tjejer som verkar kommentera storlekar? Låter otroligt klumpigt och ärligt talat barnsligt eller trash.

Jag och mina väninnor skulle aldrig kommentera eller ens reflektera över storleken mer än så som majoriteten av män reflekterar över storlekar på bröst. Exempel: aha hon hade denna storleken/formen på bröst. Sen kanske man en preferens, men inget mer än så. Dessutom, det som i mina kretsar verkar vara den vanligaste preferensen vad gäller penisstorlek är just genomsnittlig, då för stor är obehaglig och kan göra ont. Möjligtvis att en bredare är preferens, men längden fyller ingen särskild funktion

Summa sumarum: lägg inget större värde i deras kommentarer, gå vidare med ditt liv. De är inte värda besväret. Var stolt över den du är
Citera
2024-12-16, 14:39
Medlem
Min slutsats har blivit att man skall inte låta sig påverkas av vad andra tycker visst har det förekommit kommentarer men vad fan skall jag göra då jag har vad jag har.
I mitt fall 15-till närmare 16 när den är som hårdast.
Ett av mina X var tvungen att påpeka att hennes nya kille hade grövre doningar och att hon tyckte det fyllde ut mer och var skönare .
En annan tjej jag hängde med berättade att hon prövat grövre kukar men tillade också att jag var bättre på att använda min på ett skönt sätt för henne .
Hon klagade faktiskt på att killar med större kukar tror att det räcker med det och att dom ofta inte är så bra på att använda dom.
Ha lite självförtroende och skit i vad folk tycker är mitt råd alldeles för många människor hänger upp sig på vad dom inte har och begränsar sig av det , istället för att göra något bra av vad dom har.
Det gäller även andra områden i livet.
Citera
2024-12-16, 17:05
Medlem
En kompis låg med en finlandssvensk tjej som ska ha påpekat att hans snopp var liten. Själv har jag fått höra "kommer du redan?" men inget om att den är för liten. När det kommer till genomsnitt på storleken så gissar jag att majoriteten av män, framförallt unga män, ljuger. Att genomsnittet är strax under 15cm som någon skrev i tråden låter rimligt
Citera
2024-12-16, 18:47
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
En del blir lite rädda för större storlekar - en tjej en gång sa "den där får du inte sticka in i mig".

Stod hon på alla fyra, sträckte handen bakåt och råkade ta dig på flinten?
Citera
2024-12-16, 18:48
Medlem
Pungpuckels avatar
Jadå, men med min klassiska FB dase så har ju inte varit annat än glada tongångar.
Citera
2024-12-16, 18:58
Medlem
kaktus-konnys avatar
Ingen har kommenterat i erigerat tillstånd. Däremot såg en tjejkompis min slaka taniga kuk efter att jag kallbadat, hon skrattade. Vi har en speciell jargong.
Men jag sade att jag lovar att det är en grower och att om hon visar nåt så ska hon få se att hon växer… det skedde… hon blev imponerad.
Citera
2024-12-16, 19:20
Citat:

Inte där jag kommer ifrån är det vanligt iaf och jag kan inte svara på varför tjejer kommenterar din.
Citera
2024-12-16, 19:23
Bannlyst
Citat:

Det är inte så snällt. Men det är ju fritt fram att kommentera deras snippor också, om det är på det sättet…
Citera
2024-12-16, 19:42
Medlem
Alla tjejer jag varit med har sagt att jag haft den största de varit med utan att jag frågat och jag har inte särskilt stor, här skulle den klassas som liten. Strax över 18. Jag har inte varit med många tjejer men vissa av dem har haft många killar. Jag blev väldigt förvånad i början då jag trodde min var medel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in