Citat:
Ursprungligen postat av
justcase
Om man Googlar så sägs det i många internationella undersökningar att en genomsnittlig penis är ca 13cm lång vid erektion. Personligen så tror jag inte att det stämmer, iallafall inte i västvärlden.
När jag var ung så hade jag sex med en tjej som också var ung (ännu yngre) och hon skickade ett SMS till mig dagen efter att jag hade liten penis. Min känsla är att hon hade varit med en hel del killar, särskilt för sin ålder. Kan skriva att min penis är 12cm lång. Det som får mig att tvivla på att 13cm är medellängd är att när jag var yngre och duschade i skolan efter gympan så hade alla alltid större än mig (förvisso inte vid erektion) och när man pratade med kompisar i yngre ålder så hade de flesta runt 15-18cm, vilket jag tycker låter ganska rimligt för svenska vita pojkar.
Nu ganska nyligen så var jag på en "salong" och skulle ta på mig min kondom och då klämmer hon ur sig helt oväntat "Din japanska kondom". Ja vi förstår ju vad hon syftade på.
Varför kommenterar tjejer min penisstorlek på det här sättet? Är det vanligt? När jag var i mina yngre år så fick jag erektionsproblem efter den första kommentaren och ville inte ta av mig byxorna på flera år efter det. Nu känner jag samma sak igen.
Vad tror ni om penisars egentliga storlekar? Stämmer dessa siffror som finns eller är det glädjesiffror för att muntra upp småkukade män som mig?
Jag svarar trots att jag är tjej. Vi alla har typer som vi attraheras av, och jag misstänker att du attraheras av eller attraherar en viss typ av tjejer, tjejer som verkar kommentera storlekar? Låter otroligt klumpigt och ärligt talat barnsligt eller trash.
Jag och mina väninnor skulle aldrig kommentera eller ens reflektera över storleken mer än så som majoriteten av män reflekterar över storlekar på bröst. Exempel: aha hon hade denna storleken/formen på bröst. Sen kanske man en preferens, men inget mer än så. Dessutom, det som i mina kretsar verkar vara den vanligaste preferensen vad gäller penisstorlek är just genomsnittlig, då för stor är obehaglig och kan göra ont. Möjligtvis att en bredare är preferens, men längden fyller ingen särskild funktion
Summa sumarum: lägg inget större värde i deras kommentarer, gå vidare med ditt liv. De är inte värda besväret. Var stolt över den du är