Citat:
Ursprungligen postat av
Genelkurmay
Inget är perfekt
För 10 år sedan var du kung om du var PK
Nu blir du utskrattad om du vurmar för mer invandring
Kanske om du bor i Sölvesborg el Hörby. I storstäderna blir man inte utskrattad för att man värnar om andra människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
sxephil
Jag gillade inte Henrik Jönsson för många år sen när han förminskade hur invandringen förstört Malmö. Han är lite av en pajas men jag tycker hans youtube är av mycket hög kvalitet oftast. Klägget i Sverige tycks vara rädda för honom. Sen skyddar han borgarna och SD lite väl mycket.
Men på det stora hela är han en unikt positiv kraft i Sverige.
Positiv?! Hur då?! För att han TEMATISKT ljuger helt öppet och snurrar in sig i labyrint av lösa trådar? 😂😂
Citat:
Ursprungligen postat av
Rodrigo
Precis när det började bli ett intressant samtal så tog det slut, allt tajmat och klart in i minsta detalj eftersom det inte finns någon anställd på SVT med ett intellekt för att kunna hålla kvar sin överlägsenhet i ett sådant möte, så därför valde man att framföra sin kritik och sedan 'lägga på luren'.
Hela anledningen till samtalet var såklart att pressa på de här 2 dåliga och vinklade delarna som de hade grävt fram som såklart gjorde att han framstod i sämre dager. Men ändå.. vilket fiasko det var att lyssna på en stenålderstv-kanals 2 olika synpunkter som de inte kunde släppa i nästan 30 minuter. Och sen frågar de sig varför folk inte längre tittar på linjär gammelTV.
Hur länge ska man låta stackaren svettas?
Programmet heter ju 30min 🤷🏽♀️
Citat:
Ursprungligen postat av
50-Cent
Det är läckert när lirare som Jönsson ska företräda ”folket”
Jävla pajas
Skulle vilja slänga en baksnus i ansiktet på honom.
😂😂😂 jag säger bara - 💸💸💸 och storhetsvansinne. I hans lilla försvarstal i Expressen skriver han:
hela vår finansiering bygger på frivilliga donationer. Detta innebär att jag och mitt team har en mycket blygsam budget jämfört med SVT som under 2023 hade en sammanlagd intäkt på 5,5 miljarder.
Så, han jämför sig med ett lands public service - som han menar vinklar uppgifter. Men han själv vill ha mer pengar för att inte framföra felaktiga uppgifter?! Intressant. 😂