2024-12-18, 12:56
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Nej vi behöver tamejfan inte clowner som han.
Må vara en clown ibland, men även de kan behövas för att täppa truten på vissa.

De som är clowner med minst att förlora kan vara nyttiga idioter vid tillfälle...

Men absolut, han kan vara ett sänke för högern.
Citera
2024-12-18, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Må vara en clown ibland, men även de kan behövas för att täppa truten på vissa.

De som är clowner med minst att förlora kan vara nyttiga idioter vid tillfälle...

Men absolut, han kan vara ett sänke för högern.
Om du inte inser att han är en idiot är du en ännu större idiot själv.
Citera
2024-12-18, 14:18
Medlem
Frihetsnytt kommenterar (ca 6 min):

https://youtu.be/1yFwwwlClhY?si=26jNW0P8BDL3cJFg
Citera
2024-12-18, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Inget är perfekt

För 10 år sedan var du kung om du var PK

Nu blir du utskrattad om du vurmar för mer invandring

Kanske om du bor i Sölvesborg el Hörby. I storstäderna blir man inte utskrattad för att man värnar om andra människor.

Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Jag gillade inte Henrik Jönsson för många år sen när han förminskade hur invandringen förstört Malmö. Han är lite av en pajas men jag tycker hans youtube är av mycket hög kvalitet oftast. Klägget i Sverige tycks vara rädda för honom. Sen skyddar han borgarna och SD lite väl mycket.

Men på det stora hela är han en unikt positiv kraft i Sverige.

Positiv?! Hur då?! För att han TEMATISKT ljuger helt öppet och snurrar in sig i labyrint av lösa trådar? 😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Rodrigo
Precis när det började bli ett intressant samtal så tog det slut, allt tajmat och klart in i minsta detalj eftersom det inte finns någon anställd på SVT med ett intellekt för att kunna hålla kvar sin överlägsenhet i ett sådant möte, så därför valde man att framföra sin kritik och sedan 'lägga på luren'.

Hela anledningen till samtalet var såklart att pressa på de här 2 dåliga och vinklade delarna som de hade grävt fram som såklart gjorde att han framstod i sämre dager. Men ändå.. vilket fiasko det var att lyssna på en stenålderstv-kanals 2 olika synpunkter som de inte kunde släppa i nästan 30 minuter. Och sen frågar de sig varför folk inte längre tittar på linjär gammelTV.

Hur länge ska man låta stackaren svettas?
Programmet heter ju 30min 🤷🏽‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av 50-Cent
Det är läckert när lirare som Jönsson ska företräda ”folket”
Jävla pajas
Skulle vilja slänga en baksnus i ansiktet på honom.
😂😂😂 jag säger bara - 💸💸💸 och storhetsvansinne. I hans lilla försvarstal i Expressen skriver han:

hela vår finansiering bygger på frivilliga donationer. Detta innebär att jag och mitt team har en mycket blygsam budget jämfört med SVT som under 2023 hade en sammanlagd intäkt på 5,5 miljarder.

Så, han jämför sig med ett lands public service - som han menar vinklar uppgifter. Men han själv vill ha mer pengar för att inte framföra felaktiga uppgifter?! Intressant. 😂
Citera
2024-12-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Frihetsnytt kommenterar (ca 6 min):

https://youtu.be/1yFwwwlClhY?si=26jNW0P8BDL3cJFg
Fan vilket jävla värdelöst idiotinlägg.
Citera
2024-12-18, 14:57
Medlem
utredare1s avatar
Citat:
Nej vi behöver tamejfan inte clowner som han.

Man tager vad man haver.

Jag är inget fan av HJ:s image och sätt att framföra saker, men jag uppmuntrar generellt det vi kan kalla för högertwitter som generell samhällskraft. Den behövs nu och ett tag framöver i alla fall, sedan kan en ny samhällssituation uppstå som kräver andra vindar, vad vet jag?

Men det är ett problem t ex hur msm i Sverige och västeuropa tenderar att försåtligt vinkla nyheter och reportage efter en ofta vänsterliberal agenda, så det behövs motkrafter. Svt behöver ett gäng skällande hundar efter sig. Sedan är kanske inte HJ den respektingivande dobermann som skulle behövas..
Citera
2024-12-18, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utredare1
Man tager vad man haver.

Jag är inget fan av HJ:s image och sätt att framföra saker, men jag uppmuntrar generellt det vi kan kalla för högertwitter som generell samhällskraft. Den behövs nu och ett tag framöver i alla fall, sedan kan en ny samhällssituation uppstå som kräver andra vindar, vad vet jag?

Men det är ett problem t ex hur msm i Sverige och västeuropa tenderar att försåtligt vinkla nyheter och reportage efter en ofta vänsterliberal agenda, så det behövs motkrafter. Svt behöver ett gäng skällande hundar efter sig. Sedan är kanske inte HJ den respektingivande dobermann som skulle behövas..
Jaha???

Hur gör det Henriks lögner sannare???

Han är ett stort sänke för högern.

Dumjävel.
Citera
2024-12-18, 15:14
Medlem
Hur skriver han sina texter egentligen? Min teori:

”Hej Chat-GPT! Skriv om den här texten men lägg in så mycket långa, komplicerade ord som möjligt. Hittar du inga passande svenska ord så använd engelska ord men försvenska dem.”
Citera
2024-12-18, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
Hur skriver han sina texter egentligen? Min teori:

”Hej Chat-GPT! Skriv om den här texten men lägg in så mycket långa, komplicerade ord som möjligt. Hittar du inga passande svenska ord så använd engelska ord men försvenska dem.”
Nej. Han verkar svamla ut ur det blå.

Det blå som hans bias visar honom mot.

So fr so good.

Det tragiska är att skönandar hö på siten, som exempelvis "herrGickHan" tar hans lögner för sanning.
Citera
2024-12-18, 16:37
Medlem
Att Bjerström kallat Trump för racist och sexist är ett faktum.
Vad är problemet?
https://i.postimg.cc/63rLzxhN/Bjerstr-m-om-Trump.jpg
Senast redigerad av Nypan-sr 2024-12-18 kl. 16:45.
Citera
2024-12-18, 16:40
Avstängd
Takpapps avatar
När statstelevisionen blir rädda börjar de bete sig oberäkneligt.

Pinsamt substanslöst som vanligt. Public "service". Bara 10 miljarder av DINA pengar.

Den som sett hur SVT fulklipper amerikansk politik sitter nu med skämskudden bakom ytterligare en skämskudde.
Senast redigerad av Takpapp 2024-12-18 kl. 16:44.
Citera
2024-12-18, 17:01
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Det där bevisar bara att du gått på en massa skit som idioten hittat på.

Han är ett jävla sänke för högern. Fattar du inte det är du korkad.

Inlägget du svarade på hade inget specifikt med Jönsson att göra. Det är inte vårt fel att du är en hjärntvättad HBTQ-islamist med endast två hjärnceller som dessutom är i ständig konflikt med varandra. En till på ignore-listan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in