2025-01-22, 12:15
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
En utvecklingsstörd dvärg hade kunnat göra samma sak mot det laget.
Jag vet inte men 3:a i Ungerska ligan måste ju vara i paritet med 4:a i allsvenskan, så ja kanske har du rätt.
Citera
2025-01-22, 12:18
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag vet inte men 3:a i Ungerska ligan måste ju vara i paritet med 4:a i allsvenskan, så ja kanske har du rätt.

Jag vet inte, men kvarten i ECL måste ju vara i paritet med 4:a i Premier League, så ja, jag har alltid rätt.
Citera
2025-01-22, 14:00
Medlem
Teus avatar
Citat:
Trodde du skulle länka pennalismen som fortfarande är det största i aik's trupp.
AIK tar aktivt avstånd från våld, droger, mobbing, rasism, doping samt nyttjande av alkohol i samband med AIK aktiviteter
Citera
2025-01-22, 14:16
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Jag vet inte, men kvarten i ECL måste ju vara i paritet med 4:a i Premier League, så ja, jag har alltid rätt.

Så låt oss sammanfatta:
Tourè > Utvecklingsstörd > Djurgården > ECL gruppspel

Tack för ditt inspel. Gå vidare nu.
Citera
2025-01-22, 14:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Så låt oss sammanfatta:
Tourè > Utvecklingsstörd > Djurgården > ECL gruppspel

Tack för ditt inspel. Gå vidare nu.

Du är så härligt autistisk.
Du kan inte ens se att ditt lilla löjliga inspel startade hela diskussionen..
Citera
2025-01-22, 16:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Den jag tror har störst chans att få ett genombrott av dom unga hos oss i år tror jag är Wilson Lindberg Uhrström. Han ser verkligen ut som en ”Nanasi-light”.

Trångt om platserna men ibland kan det gå fort, lex Hampus Skoglund.

(Och märk för i helvete ordet light väl! )
Kipketer har varit överjävlig i P19. Inte varit så säker på att han skulle kunna göra samma saker på seniornivå men det ser ju onekligen spännande ut. Han, Hedlöf och Lahdo på ett mittfält i HTFF är magiskt. Då har man inte ens tänkt på Ablido som jag trodde vi skulle tappa till typ Degerfors; ett offer för konkurrensen centralt.
Citera
2025-01-22, 17:22
Medlem
Citat:
Det var deras bänkspelare för de spelar A-laget både helgen före och helgen efter.
Citera
2025-01-22, 17:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
En utvecklingsstörd dvärg hade kunnat göra samma sak mot det laget.

Trodde du skulle länka pennalismen som fortfarande är det största i aik's trupp.

Salorm! Appropå saker i rumpan när tänkte ni sluta sära på skinkorna för oss?
Citera
2025-01-22, 19:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Salorm! Appropå saker i rumpan när tänkte ni sluta sära på skinkorna för oss?
Blir nog redan i år.. Lite finsk sisu är precis vad vi behöver.. Nu verkar vi snuva City Group på en talang också. Nån som har koll på Siltanen sen innan? Skitsamma egentligen, finnpajsare brukar göra det bra i DIF.
Citera
2025-01-22, 23:12
Avslutad
Ni Wiseguys i GBG hur fan kunde blåvitt tacka nej till Nainggolan? Inter klippte honom för 38 miljoner euro 2018 det hade varit en ära att se han i allsvenskan han är en stor profil från Serie A framförallt under Roma-tiden. Han är kungen av långskott fortfarande och en aggressiv tvåvägsspelare. Kedjeröker cigaretter men levererar.

https://www.youtube.com/watch?v=4jHBHkHjjWU
Senast redigerad av Congelado 2025-01-22 kl. 23:14.
Citera
2025-01-23, 13:24
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Den jag tror har störst chans att få ett genombrott av dom unga hos oss i år tror jag är Wilson Lindberg Uhrström.
En del av Kim Hellbergs storhet är att inte har något emot att ge unga spelare förtroendet framför äldre om de för tillfället har bra form. Wilson kommer säkert få chansen att visa upp sig i kommande tränings- och cupmatcher. Om han levererar tillräckligt bra där kommer han få chansen också i Allsvenskan.
Citera
2025-01-25, 14:00
Medlem
QuantumQuills avatar
Vad händer på Grimsta?
BP kör över Aik och leder med 3-0?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem