2025-02-03, 18:41
Medlem
Tonyos avatar
Kikat lite träningar och matchspel som laddats upp på youtube och det ser riktigt bra ut. Vi har kommit långt och förra vinterns kaos när Hellbergs idéer skulle implenteras är ett minne blott. En grund sattes förra säsongen och även om vi tappat Bazou och Hammar tror jag vi blir riktigt farliga i år. Vi kan bygga vidare på andraplatsen och med många unga spelare som kommer ta ytterligare kliv finns helt klart chansen att vi äntligen får ta guld igen.

Dessutom kryddat med seriens bästa målvakt och Besaras rutin och derbystatistik.

Topp 3 tror jag blir Hammarby, Malmö och Elfsborg utan inbördes ordning. Derbyt i omgång 3 kommer sätta tonen för säsongen känns det som.
Citera
2025-02-03, 21:17
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Kikat lite träningar och matchspel som laddats upp på youtube och det ser riktigt bra ut. Vi har kommit långt och förra vinterns kaos när Hellbergs idéer skulle implenteras är ett minne blott. En grund sattes förra säsongen och även om vi tappat Bazou och Hammar tror jag vi blir riktigt farliga i år. Vi kan bygga vidare på andraplatsen och med många unga spelare som kommer ta ytterligare kliv finns helt klart chansen att vi äntligen får ta guld igen.

Dessutom kryddat med seriens bästa målvakt och Besaras rutin och derbystatistik.

Topp 3 tror jag blir Hammarby, Malmö och Elfsborg utan inbördes ordning. Derbyt i omgång 3 kommer sätta tonen för säsongen känns det som.

Håller med om att det känns riktigt bra. Men för att vinna guld saknas det främst en sexa och sen en pålitlig 9a med mindre Erabi eller Kaboré levererar från start.

Derbyt kommer vi vinna i sedvanlig ordning.
Citera
2025-02-03, 21:48
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Håller med om att det känns riktigt bra. Men för att vinna guld saknas det främst en sexa och sen en pålitlig 9a med mindre Erabi eller Kaboré levererar från start.

Derbyt kommer vi vinna i sedvanlig ordning.
En sexa känns det som vi kommer plocka in. Behövs bredd även om jag tycker Karlsson kan göra ett riktigt bra jobb där och antagligen kommer ta ytterligare kliv under året. Lahdo är ett spännande namn som troligtvis kommer få och förhoppningsvis tar chansen.

Som 9a tror jag man kör på Erabi med Kaboré som alternativ. Eventuellt Boudah för bredden också. Men Jusef är nog tänkt som förstavalet. Förhoppningsvis blommar han ut ordentligt i år och slipper skadorna.
Citera
2025-02-04, 09:02
Medlem
bananjuices avatar
Jag tycker att det känns som att Mackan nämns näst mest efter Wilson när det gäller utropstecken från lägret, och misstänker att det har sina skäl. Skulle inte klaga över en riktig kvalitetsvärvning till sexa men hoppas att han kan göra horhus med allsvenskan i år.
Citera
2025-02-04, 09:23
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Jag tycker att det känns som att Mackan nämns näst mest efter Wilson när det gäller utropstecken från lägret, och misstänker att det har sina skäl. Skulle inte klaga över en riktig kvalitetsvärvning till sexa men hoppas att han kan göra horhus med allsvenskan i år.
Tar vi in en 6:a, så skall det var en som får vara beredd att rotera på bänken för Tekie och Mackan är svåra att peta som jag ser det och Lahdo kommer nog få ordentligt med spelminuter desutom. Men konkurrens är bra.
Citera
2025-02-04, 10:57
Medlem
Pancevs avatar
Choki AB, Huski alltså, gick i konken som väntat.
Citera
2025-02-04, 11:29
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/o3xwjg/ifk-goteborgs-rockson-yeboah-jag-ar-bast-i-allsvenskan

Rockson Yeboah går all in. Vad tror vi om honom?
Citera
2025-02-04, 11:32
Medlem
Hade inte sagt nej till Amartey. Beror väl också på vad han ska ha i lön samt sign-on.

Någon jag verkligen hade velat se oss punga ut lön, sign-on osv för är Witry. Känns dock inte som det lär ske dessvärre.
Citera
2025-02-04, 12:41
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/o3xwjg/ifk-goteborgs-rockson-yeboah-jag-ar-bast-i-allsvenskan

Jag har inte sett en sekund av honom men baserat på den där artikeln kommer han så klart floppa och få mer rubriker för saker som händer utanför planen än på den.
Citera
2025-02-04, 12:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Stilpoäng på namnet. Han ska in i mitt fantasylag.
Citera
2025-02-04, 13:42
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Choki AB, Huski alltså, gick i konken som väntat.

Våra fordringar är med moderbolaget Kvalitena, tror inte det hjälper ändå men
Citera
2025-02-04, 13:44
Medlem
bananjuices avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag har inte sett en sekund av honom men baserat på den där artikeln kommer han så klart floppa och få mer rubriker för saker som händer utanför planen än på den.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Stilpoäng på namnet. Han ska in i mitt fantasylag.

Extremt charmigt med en överdrivet kaxig kille från Ghana. Lär floppa totalt (eller sänka Bajen i premiären bara för att jag skrev såhär)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in