Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Hon sa nej via sms efter att jag skickat ett sms "vad säger du om att ta en promenad?". whimp!
Hon: Hej! träffar någon annan, hoppas du inte fått falska förhoppningar, ses på måndag, kram!"
Är dock nästan säker på att det var en lögn för att inte såra mig,.
Men jag frågade henne på jobbet, vi pratade lite om helgen och jag frågade om hon hade lust att göra något. Jag drack en kopp te och darrade på handen, så det msåte hon ha sett. (inte bra men jag var tvungen att fråga, just precis då)
Dock så försvann hon iväg innan jag "hann" ta hennes nummer så jag tog fram det från en pärm där vi skriver i våra tider.
Efter dess har jag inte pratat med henne om det där, mest försökt vara "som vanligt". Vilket kanske gör att hon uppfattar mig som ännu mer cp, men jag vet itne hur man gör riktigt. Det jag känner för att göra är att ta henne avsides och säga: "Jag trodde inget speciellt, jag tycker bara att du är en söt och trevlig tjej" eller nåt sånt.
Hon: Hej! träffar någon annan, hoppas du inte fått falska förhoppningar, ses på måndag, kram!"
Är dock nästan säker på att det var en lögn för att inte såra mig,.
Men jag frågade henne på jobbet, vi pratade lite om helgen och jag frågade om hon hade lust att göra något. Jag drack en kopp te och darrade på handen, så det msåte hon ha sett. (inte bra men jag var tvungen att fråga, just precis då)
Dock så försvann hon iväg innan jag "hann" ta hennes nummer så jag tog fram det från en pärm där vi skriver i våra tider.
Efter dess har jag inte pratat med henne om det där, mest försökt vara "som vanligt". Vilket kanske gör att hon uppfattar mig som ännu mer cp, men jag vet itne hur man gör riktigt. Det jag känner för att göra är att ta henne avsides och säga: "Jag trodde inget speciellt, jag tycker bara att du är en söt och trevlig tjej" eller nåt sånt.
Verkar vara lite av ett dött lopp tyvärr
. Hatar när det inte klaffar. Om jag skulle ge dig ett råd så är det att spela som att du inte alls var intresserad och va lite nonchalant sådär, det gör nog arbetssituationen lättare iaf. Personligen tycker jag inte "lust att ta en promenad" sätter igång alla varningslampor för "han-raggar-på-dig", tycker det mer verkar oskyldigt. Jag tar promenader med tjejer jag inte gillar ofta, de är inte mer än att man snackar med varann och har det trevligt. Dra inte henne avsides och förklara dig, det skulle väl bara förvärra egentligen.
, skämt å sido! Försök att få det med kläderna och allt avklarat så fort som möjligt!
! Hur svårt det än är, alla vi har varit där, blivit brända och fått ärr!
lär inte få sömn inatt heller