Citat:
Ursprungligen postat av
Magicshrooms
Tjenare, tänkte bara fråga om lite tips här då jag inte blir klokare någon annanstans. Det är såhär att jag började fatta tycke för en tjej som jag träffat och pratat med i 4-5 månader, bestämde mig för att säga vad jag kände (fick lära mig den svåra vägen att det inte är det smartaste) Då hon inte kände detsamma valde jag då att säga upp kontakten på ett bra sätt enligt mig själv, men känner nu att jag verkligen ångrar mig men vet inte hur jag ska gå tillväga då jag inte tror det uppskattas av henne att jag börjar skriva igen efter självmant tagit bort henne, några tips?
Hon kanske skulle uppskatta att du tar upp kontakten? det beror på hur ni slutade, vilket vänskap/kontakt ni hade etc...ni har ändå pratat länge, så jag tror att hon bryr om dig..du har ändå betytt något för henne så det kanske är inte så svårt att gå tillbaka o ta upp kontakten igen...
Förklara vad du känner och att du gjorde fel och ångrar att du sa upp kontakten... alla gör fel, att du saknar henne etc... sen vet vi ju inte hur hon kommer reagera så ha förståelse för det!
det vad jag vill att du ska tänka på (cuz been there done that) är att tänk på dig själv och dina känslor.Med tanken på att hon kände inte likadant som du för henne. Det kommer inte vara lätt att vara vän / börja om med nån man har känslor för.

Det kan bli jobbigt med minsta lilla. Och hon kommer inte förstå det samma sätt som du kommer uppleva detta.Är hon ute på dejt med nån annan kommer det påverka dig

och det är inget mysigt. Men är ni bra vänner och du känner att du klarar av alla motvindar, kör på. Du kan ju iaf prova, blir det värre så vet du att det inte funkade för er två och du kan gå vidare...vill hon inte ha kontakt så vet du hur hon tycker och tänker om dig.. men att du isf provade... för det är mycket värre att inte göra något och fundera evigheter.