2012-04-21, 21:03
Medlem
kupevarmares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Mohahahaha..... 3e smset från exet kom idag.
Nu snurrar det fullständigt i hennes lilla tomma träskalle jag kan tala om, and i love it !!!

Åhh, jag avundas dig! Fortsätter du din tystnad?
Citera
2012-04-21, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kupevarmare
Åhh, jag avundas dig! Fortsätter du din tystnad?
Japp.... Jag läser och raderar, inget nummer kvar eller någonting.

Skulle ganska säkert må sämre om jag började svara och skriva med henne, antingen blir det bråk eller skriver hon något som förstör min sköna känsla att äntligen må bra och det ska hon fan inte lyckas med.
Hon har gjort ont så det räcker, nu kan hon själv få smaka på hur det är att ha frågetecken i huvudet och aldrig få svar... Karma is a bitch !!
Senast redigerad av Redbullen 2012-04-21 kl. 21:58.
Citera
2012-04-21, 21:56
Medlem
kupevarmares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warpfreak
Självmordstankarna kom inte pga henne utan för att inget jag gjorde i livet var roligt och jag klarade inte av att hantera mitt jobb så hon var enbart en utlösande faktor. Hon hade gjort det hela uthärdligt men när allt brast var jag tvungen att få professionell hjälp för att klara mig. Faktumet att jag mådde så dåligt innan att jag inte kunde vara lycklig själv var egentligen problemet. Tycker definitivt att man kan försöka få om man mår så dåligt att man överväger att ta livet av sig, oavsett orsak.

Jag anser fortfarande att uppbrottet är det största traumat i mitt liv och trumfar över alla dödsfall jag haft nära, man kan inte generalisera andras upplevelser utifrån sitt eget perspektiv. Dock så vältrar jag mig inte i olycka för det var 11 månader sedan och jag har accepterat det som är vilket enligt mig är den viktigaste insikten man måste nå med sin bearbetning av sorgen.

Med detta avser jag inte göra något försvarstal över mina gärningar utan snarare propagera för att söka hjälp. Många har svårt att be om hjälp och ser det som fegt men jag håller inte med.

God poäng. Var inte min avsikt att göra dina bekymmer mindre än mina, ville bara sätta min situation i perspektiv och få dig att komma på bättre tankar.

Pratar om mig själv igen nu, ha överseende. Min tjej var min trygghet efter ett liv fyllt av motgångar. Tvärtemot dig så blev uppbrottet med henne snarare en väckarklocka än total nedgång. Vill inte spela onödigt stark, för det är jag inte. Jag hoppas dom här fem positiva första veckorna utan henne kan fortsätta.
Citera
2012-04-21, 21:56
Medlem
kupevarmares avatar
Citat:
Japp.... Jag läser och raderar, inget nummer kvar eller någonting.

Badass! Vad tror du snurrar i hennes skalle just nu?
Citera
2012-04-21, 22:03
Bannlyst
Citat:
Badass! Vad tror du snurrar i hennes skalle just nu?
Kan tänka att det är varför jag inte svarar som jag gör med andra "vänner" varför jag inte börjat skriva något sen vi snackade typ sånt..
Som sagt jag mår kanon, hon rör mej inte i ryggen längre, förmodligen såg jag henne idag när jag var ute och gick med en annan tjej men hade samtal i telefonen och såg inte henne helt för hon hade keps på sej, men det sved väl förmodligen då denna tjejen jag gick med är en riktigt fin tjej.
Kanske ska ut en runda ikväll och möta upp denna tjejen igen och jag önskar nästan att exet sitter där nere, med eller utan sin kille...
Citera
2012-04-21, 22:12
Medlem
kupevarmares avatar
Citat:
Kan tänka att det är varför jag inte svarar som jag gör med andra "vänner" varför jag inte börjat skriva något sen vi snackade typ sånt..
Som sagt jag mår kanon, hon rör mej inte i ryggen längre, förmodligen såg jag henne idag när jag var ute och gick med en annan tjej men hade samtal i telefonen och såg inte henne helt för hon hade keps på sej, men det sved väl förmodligen då denna tjejen jag gick med är en riktigt fin tjej.
Kanske ska ut en runda ikväll och möta upp denna tjejen igen och jag önskar nästan att exet sitter där nere, med eller utan sin kille...

Blir helt varm i kroppen. Så jävla kyligt att du snackade i telefon också. Inte menat som du skriver, men för ditt ex är det kyligt. Vem är den nya tjejen som du sticker i ögonen på ditt ex?
Citera
2012-04-21, 23:03
Medlem
Citat:

Go Redbullen go!
Citera
2012-04-21, 23:34
Bannlyst
Citat:
Blir helt varm i kroppen. Så jävla kyligt att du snackade i telefon också. Inte menat som du skriver, men för ditt ex är det kyligt. Vem är den nya tjejen som du sticker i ögonen på ditt ex?
En tjej jag snackat med ett tag, hennes kompis som hon hade med sej var inte helt skitful heller.
Här sitter man nu med en kall öl, bra humör och två pumor vid sej och en "viss" person sitter en bit bort med pojkvän och ser inte helt bekväm ut ...
Citera
2012-04-22, 00:05
Medlem
kupevarmares avatar
Citat:
En tjej jag snackat med ett tag, hennes kompis som hon hade med sej var inte helt skitful heller.
Här sitter man nu med en kall öl, bra humör och två pumor vid sej och en "viss" person sitter en bit bort med pojkvän och ser inte helt bekväm ut ...

Hur liten stad bor du i egentligen om du och exet trängs på samma ställe. Förstår att du känner dig som superman just nu. Försöker ditt ex göra dig obekväm genom att t.ex. kyssa och tafsa på sin kille?
Citera
2012-04-22, 01:08
Bannlyst
Citat:
Hur liten stad bor du i egentligen om du och exet trängs på samma ställe. Förstår att du känner dig som superman just nu. Försöker ditt ex göra dig obekväm genom att t.ex. kyssa och tafsa på sin kille?
Nja det är inte så liten, är bara att vi går till samma ställe.... Nej såg inget så, hade fullt upp med minst sällskap
Som sagt kan egentligen inte bry mej mindre, jag erbjöd mej en hel del men fick lögner tillbaka så mina erbjudanden finns inte kvar, möjligen om något riktigt tragiskt händer, riktigt så grym är kag inte oavsett.... Men vardaglig skit bryr jag mej inte om ..
Citera
2012-04-22, 19:20
Medlem
Lerdrics avatar
A wise man once sat in an audience and cracked a joke. Everybody laughs like crazy. After a moment, he cracked the same joke again. This time, less people laughed. He cracked the same joke again and again. When there was no laughter in the crowd, he smiled and said:

You can't laugh at the same joke again and again, but why do you keep crying over the same thing over and over again?
Citera
2012-04-22, 22:03
Medlem
kupevarmares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
A wise man once sat in an audience and cracked a joke. Everybody laughs like crazy. After a moment, he cracked the same joke again. This time, less people laughed. He cracked the same joke again and again. When there was no laughter in the crowd, he smiled and said:

You can't laugh at the same joke again and again, but why do you keep crying over the same thing over and over again?

Går nog inte att applicera helt på kärlekssorg. Dock fint resonerat av den vise mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in