Fick idag veta att min exflickvän varit otrogen med en av mina bästa vänner, eller föredetta bästa vänner. Detta ska ha skett cirka två månader innan hon dumpade mig.
Vet sedan tidigare också att hon fortfarande har känslor kvar för mig.
Varför hon var otrogen med en av mina bästa vänner vet hon inte. "Det bara hände."
Hon hotade idag också med att "bli tillsammans med honom, om jag inte tar henne tillbaka".
Underbart, helt underbart. Hon är helt ur balans och jag mår prima. Har en ny flickvän som är underbart fantastisk och kunde inte bry mig mindre om mitt ex eller min föredetta bästa vän.
Visst känns det surt och jobbigt att hon var otrogen mot mig, men just nu bryr jag mig verkligen inte. Gjort är gjort och ingen av dom betyder något för mig längre.
Har alltid varit den som brytt mig mer om andra, än om mig själv. Men efter att jag fick veta detta, kan jag bara se på och uppskatta underhållningen jag får. Jag menar, att hota med att bli tillsammans med min föredetta bästa vän om jag inte tar henne tillbaka.
Har nu totalt 47 missade samtal från henne sedan klockan 19.00 och totalt 4 sms från min föredetta bästa vän där han "förklarar sig".
Just ikväll ska jag mysa med min underbara flicka och bara totalt strunta i dessa två tokar, förhoppningsvis ger de sig tillslut och lämnar mig i fred. Så kan de leva sitt liv tillsammans, utan att störa mig.
Kom förövrigt även ett sms till min "nya" flickväns telefon kring 22-tiden. Från mitt ex.
"Lämna *** ifred, han är bara med dig för att komma över mig. Han har sagt att han vill vara med mig och vi har till och med haft sex igår, han är inte intresserad av dig!!!" Vi båda skrattade gott när detta sms kom, då vi var med varandra hela dagen igår.
Är som sagt inte den som vältrar mig i andras olycka, men efter vad jag fått veta idag, ska jag bara sätta mig ner och njuta av den underhållning som kommer utspela sig framför mina ögon de närmsta dagarna.
Allt gott kära Flashbackare, ta det lugnt i helgen!
Edit: Mitt ex är alltså 20 år gammal, även om det är otroligt svårt att förstå efter hur hon beter sig.