2012-03-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Nej, vi är 2 på den fronten. Visst beror lite på hur full man är men fyf*n vilken ångest dagen efter :/

Aa usch vad konstigt det hade känts om man ser henne hångla med någon annan.. Man vet ju aldrig. Hon får ju göra va hon vill nu men ändå.. Jag vill inte direkt strula runt med andra tjejer. Hade bara känts fel..

Ska inte spionera på henne iaf..
Citera
2012-03-08, 18:14
Bannlyst
Känns det osäkert så ligger man lågt med fyllan, bakfyllan och om man råkar se nått man inte kan hantera så kommer morgondagen blir ett helvete....
Citera
2012-03-08, 18:18
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Känns det osäkert så ligger man lågt med fyllan, bakfyllan och om man råkar se nått man inte kan hantera så kommer morgondagen blir ett helvete....

Precis problemet är att man vet aldrig om nåt kommer hända lr inte hända. Antingen så går han ut och risken finns att hon håller på med någon kille lr gör hon inte det men ändå kommer ha vara lite halvspänd bara för att hon är där och han kommer ha problem att släppa loss helt för att han tror att hon kanske kommer hålla på med någon. Hur han än lägger upp det som kommer dagen efter vara jobbig oavsett vad som händer.
Citera
2012-03-08, 18:28
Medlem
Citat:
Precis problemet är att man vet aldrig om nåt kommer hända lr inte hända. Antingen så går han ut och risken finns att hon håller på med någon kille lr gör hon inte det men ändå kommer ha vara lite halvspänd bara för att hon är där och han kommer ha problem att släppa loss helt för att han tror att hon kanske kommer hålla på med någon. Hur han än lägger upp det som kommer dagen efter vara jobbig oavsett vad som händer.

Jo det kommer säkerligen bli lite spänt för min del. Kommer nog inte kunna ha så roligt om jag går ut.. Men kan inte stanna hemma pga henne heller känner jag. Kan ju inte hålla på och gömma mig för henne. Jag går ut imorgon så får jag se hur det blir. Hade varit bättre om hon flyttat till en annan stad så man sluppit träffa henne hela tiden.. Menmen

Tar det nog hyfsat lugnt med alkoholen iaf..
Citera
2012-03-08, 18:32
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyftstolpe
Jo det kommer säkerligen bli lite spänt för min del. Kommer nog inte kunna ha så roligt om jag går ut.. Men kan inte stanna hemma pga henne heller känner jag. Kan ju inte hålla på och gömma mig för henne. Jag går ut imorgon så får jag se hur det blir. Hade varit bättre om hon flyttat till en annan stad så man sluppit träffa henne hela tiden.. Menmen

Tar det nog hyfsat lugnt med alkoholen iaf..

Ja jag tycker absolut att du ska gå ut och ett bra läge att boosta hela dig själv. Ta fram hunken inom dig och visa hela världen vilken miss hon gjort!
Citera
2012-03-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ja jag tycker absolut att du ska gå ut och ett bra läge att boosta hela dig själv. Ta fram hunken inom dig och visa hela världen vilken miss hon gjort!

Ja. Nu blev jag lite peppad
Citera
2012-03-08, 18:41
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:

Haha, bra tagga allt du har nu.
Citera
2012-03-08, 19:15
Bannlyst
Citat:
Det där löser du lätt.... fan du är hur awsome som helst i morgon, din kväll inte hennes glöm inte det.
Citera
2012-03-08, 20:14
Medlem
Lerdrics avatar
Tänkte på det, tänk om exet hittar en snyggare kille...det skulle ju svida riktigt mycket i nuläget iaf.
Citera
2012-03-08, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
text

Tack Redbullen för dina visa ord, jag vet att jag kastade mig in i dejtingen lite för tidigt men inför sista tjejen kändes det verkligen som att jag var redo att öppna mig igen för att tvingas börja om från 0 igen.

Jag vet att jag har många goda sidor i min personlighet så jag älskar verkligen mig själv, det gör jag nu. Så självkänslan finns där, jag vet att jag förtjänar att vara lycklig men självförtroendet har fått en törn av misslyckandena.
Kanske dags att lägga det på hyllan men mitt liv känns så fattigt då för jobbet är verkligen inget jag trivs med och jag känner varken motivation eller ork att kasta mig på universitetsstudier igen för 5 eller 6 år av något nytt. Nu är jag sjuk men hoppas man får chansen att träffa några kompisar i helgen.

Kanske är det här bara en av många skitdagar som kommer då och då men inte lämnar spår kvar, jag hoppas innerligt att det är så.
Citera
2012-03-08, 20:18
Medlem
Gud vad länge sedan man skrev i denna tråd.
Ser dock fortfarande några välkända namn. Aeon, StyleAeon och Lerdric, big creds till er att ni fortfarande finns här för alla som behöver råd eller bara behöver prata.

Ungefär åtta månader sedan det tog slut med mitt ex.
I dagsläget har jag träffat en helt fantastisk tjej. Vi har dejtat i någon månad nu och är väl officiellt sett ett par. Allt känns så otroligt bra med henne, att jag helt har glömt bort varför jag var så sårad över mitt ex, precis som många skrev att det skulle kännas.

Framtiden ser otroligt ljus ut, och jag har utvecklats på så många sätt av det här känner jag.
Jag är otroligt glad nu för tiden, och allting känns bara positivt.

Jag och mitt ex är i dagsläget vänner och skriver ibland, tar någon fika då och då och det är en bra lösning. Det fungerade otroligt bra för mig att bryta kontakten helt med henne några månader, för att sedan återuppta den som vänner.

Till alla er som kämpar, håll ut! Allting löser sig och från och med nu kan det bara bli bättre!
Citera
2012-03-08, 20:26
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmaestro90
Gud vad länge sedan man skrev i denna tråd.
Ser dock fortfarande några välkända namn. Aeon, StyleAeon och Lerdric, big creds till er att ni fortfarande finns här för alla som behöver råd eller bara behöver prata.

Ungefär åtta månader sedan det tog slut med mitt ex.
I dagsläget har jag träffat en helt fantastisk tjej. Vi har dejtat i någon månad nu och är väl officiellt sett ett par. Allt känns så otroligt bra med henne, att jag helt har glömt bort varför jag var så sårad över mitt ex, precis som många skrev att det skulle kännas.

Framtiden ser otroligt ljus ut, och jag har utvecklats på så många sätt av det här känner jag.
Jag är otroligt glad nu för tiden, och allting känns bara positivt.

Jag och mitt ex är i dagsläget vänner och skriver ibland, tar någon fika då och då och det är en bra lösning. Det fungerade otroligt bra för mig att bryta kontakten helt med henne några månader, för att sedan återuppta den som vänner.

Till alla er som kämpar, håll ut! Allting löser sig och från och med nu kan det bara bli bättre!

Riktigt skönt att höra. Sådant är enormt bra att få höra för samtliga här, man får mer energi att se ljust på saker. Precis så jag anser att man ska göra, bryta kontakten och sedan ta upp den i framtiden när det funkar att ha exet som vän utan att massa känslor bubblar upp.

Riktigt kul att höra att det släppte för dig. Ha det riktigt gott nu, det förtjänar du!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in