Citat:
Ja det där tycker nog dom flesta här inne som blivit lämnade, tyvärr kan man inte göra ett skit åt det.
Ursprungligen postat av Rockraider
Jag tycker att hon ska skärpa sig och bara ge det hela en chans, men det har jag ju ingen makt över.
Vill visst jag ha mitt ex igen, men det är mycket som vi skulle behövt prat/ändra på, saker som jag vill ha i ett förhållande, saker som jag och många andra tycker är rätt så självklart, men hon är inte som andra och det kan ingen ändra på, jag accepterar det till fullo men jag har svårt att se hur viss saker skulle funka i framtiden med en annan kille för hennes del, det är inte mitt problem längre iofs men långt inne i mej bakom något revben vill jag att hon ska vara lycklig, samtidigt som hon ska få känna på skiten jag fått gå igenom, det är inget man önskar sin värsta fiende men man lär sej mycket om sej själv och man behöver faktiskt vara med om det iaf en gång..
Citat:
Ursprungligen postat av Rockraider
Nej jag vet inte, men det bästa är nog å säga adjö.
Saken är den att vi var ifrån varandra i 3 år och jag saknade henne varje sekund.
Nu har vi träffats och hon ville först bli tillsammans medans jag var tvekande. Sedan när jag bestämt mig för att go for it så tröttnade hon. Klassiskt katt och råtta lek.
Jag kommer inte över denna kvinna det är helt sjukt, hon är en del av mig.
Är det någon som varit med om att någon går från friendzone till tillsammans?
Åhh detta jävla hopp som ligger och gnager.
Saken är den att vi var ifrån varandra i 3 år och jag saknade henne varje sekund.
Nu har vi träffats och hon ville först bli tillsammans medans jag var tvekande. Sedan när jag bestämt mig för att go for it så tröttnade hon. Klassiskt katt och råtta lek.
Jag kommer inte över denna kvinna det är helt sjukt, hon är en del av mig.
Är det någon som varit med om att någon går från friendzone till tillsammans?
Åhh detta jävla hopp som ligger och gnager.
Jag har bara rådet till dej att tänk på dej själv, DÅ måste må bra.
Jag vet bekanta som gått från vänner och tillsammans och från vänner till tillsammans och gjort slut och blivit ihop igen.
Dock har det gått för fort, jag är en person som inte skulle våga ännu även om det är 4 månader sen nu
Allt det gamla måste dö helt annars finns det risk att det händer igen.
Jag har kommit så långt att det gamla vi hade gör inte ont längre, jag tänker inte " varför gjorde jag så " ..." jag ångrar det och det " .... gjort är gjort och inget jag kan göra något åt, förutom att ta lärdom av det vilket jag med har gjort.
Hoppet är svårast att få bort, men finns känslorna där så gör dom ...
ska försöka att inte söka upp henne och kolla efter henne . Äsch jag tar det som det kommer , sant det är onödigt att stressa upp sig i onödan..