https://www.flashback.org/t1849978
här är min tråd om en tjej ja verkligen gillar/gillade, men nu vet jag fanimej inte längre. mår piss, har gått omkring som ett vrak den senaste veckan, skingrar tankarna när jag är iväg o jobbar osv men sen när ja får minsta andrum att tänka blir jag bara deppad. jag har aldrig haft känslor för nån innan men denna tjejen visade mig känslor, men nu hör hon inte ens av sig till mig.
jag kan tycka att de hjälper för stunden att göra saker men egentligen mår ja piss inombords. känns som om man upprätthåller nån fasad utåt där man är skitglad, men egentligen vill man bara bli omhållen o gråta som ett barn. vet inte hur ja ska göra för att sluta tänka på henne, räcker att ja kollar på simpsons på tv och de påminner mig om henne, bara för att de finns ett par som är tillsammans!
vet inte om ja ska se de som något positivt att ja för första gången visat/fått känslor av en annan person men känns som om de kommer bli svårt för mig att lita på nån tjej igen, då ja seriöst innan detta trodde ja skulle leva ensam livet ut. det enda som väckt känslor för mig innan denna tjejen var Blåvitt, men nu när ja äntligen hittade kärlek på riktigt, så skiter det sig.
har god lust att bara gå ut i helgen och supa skallen av mig, men å andra sidan kommer ja ändå att tänka på henne i flera veckor efter att ja nyktrat till. om ja går hem till nån polare kommer tankarna på att hon ska skicka sms till mig, under hela kvällen, då och då. om ja stannar hemma kommer ja antagligen sitta o må dåligt, gråta, älta, läsa gamla sms och lyssna på gamla kärleksssånger. mår verkligen piss, ska iof gå till en psykolog imorn (som ja varit hos innan, men inte för depression) men ja vette fan om ens de hjälper just nu. behöver verkligen råd av folk som varit i samma sits som ja, vet inte vart ja ska ta vägen längre...