Hej alla med brustna hjärta. Jag och tjejen har gjort slut, eller ja "paus", fastän det lutar åt det förstnämnda

Det var hon som tog upp det att det inte har varit så bra på sistone (hade en liten känsla då, då hon varken ville pussa mig eller liksom va med mig). Det har nu gått 2 veckor fastän vi har samtalat lite nästan varje dag, jag bor i vår lägenhet på vardagarna och hon bor här på helgen (annars hos far sin eller någon kompis).
Under denna period så har hon oftast varit väldigt kylig mot mig + att ibland inte svarar på sms eller när jag ringer. Har ständigt en klump i bröstet samt att jag sover fruktansvärt dåligt
Idag har vi pratat om hur vi ska göra med lägenheten, jag har tänkt flyttat hem till mor och far, så det är inga problem, men hon har ingenstans att ta vägen plus att hon inte har råd att bo kvar då hon inte har nåt jobb efter sommaren. Detta har jag sånt dåligt samvete för, men borde jag ha det? Hon är ju trots allt "min" flicka, men det var hon som tog initiativet till denna pausen. Hon ville ju såklart att det skulle va ett gemensamt beslut men jag kan ju inte tvinga henne att va kvar hos mig
Ena dagen är jag sur, den andra är jag bara depp, fy fan asså...
Hur fasen ska jag lösa detta utan sura/ledsna miner?