Lite mer än två månader sen nu.
Tyvärr har vi haft kontakt till och från. Tills nån dag sen. Vi bestämt oss för att vara vänner, hon berättade allt för mig. Om den nya killen som hon träffade direkt efter mig, då de haft en tidigare romans när det inte funkat för oss tidigare.
Men iallafall, vi hade kontant, bestämt oss för vänner och berättade allt för mig. Nya killen varit otrogen på fest och massa annat, hon sökte tröst hos mig och det kändes bra. Att veta hon fanns där och så vidare. Släppte in henne igen så att säga, kände mig inte ensam längre och ja, jag visste det inte skulle bli vi igen. Men aa, var ett misstag att fortsätta ha kontakt.
Och nu häromdagen så säger hon att vi tyvärr inte kan ha kontakt längre pga henned pojkvän inte tillåter det. Tydligen självklart att man inte har kontakt med sitt ex. Killen ska tydligen hotat henne med att det är antingen mej eller honom, så aa. Självklart väljer hon ju honom.
Dessutom är jag dum och frågar om hon älskar honom. För bara några dagar innan när han varit otrogen hade han gråtit och sagt han älskade henne, men då inte fått något svar. Nu frågade jag henne och då fick inte jag något svar. Så jag tog det som ett ja, och det gör så jävla ont att höra att hon älskar någon annan.. Otroligt, då hon fortfarande betyder för mig.
Känner mig otroligt ensam just nu, då jag inte har någon direkt kompis som jag pratar med sånt här om. Men aa, kör på mitt egna race. Vet det krossar henne att se mig le så att säga. Började träna efter henne för att öka självförtroendet, detta gjorde henne självklart sur för jag inte gjorde det under tiden med henne. Känns bra att jag fortfarande finns där inne hos henne och att det "krossar" henne.
Men aa, mår riktigt dåligt av att hon har någon annan, som jag ser och som hon sagt är bättre än mig på flera sätt.
Jag hoppas detta går över snart. Gråter varje natt nu på senaste tiden pga ensamhet och saknad. Otroligt jobbigt då det stör allt annat i mitt liv, studier och allt. Vill bara råda folk där ute, säg upp kontanten direkt, det kanske är det jobbigaste då, men det är bäst i längden, speciellt om ni vet det inte kommer bli ni igen..
Kan även säga att den nya killen är/var en kompis som tyvärr umgås i samma kompiskrets.
Ber om ursäkt för eventuella stavfel.. Skrivet från mobilen en sömnlös natt..