2012-03-13, 08:08
Avslutad
Jag har skrivit ett inlägg för länge sedan ni kan läsa.

https://www.flashback.org/p34194957#p34194957

Är kärleken värd sitt pris?
Citera
2012-03-13, 08:39
Medlem
Lerdrics avatar
Har glömt exets röst och hur hon doftar nu är det bara hur hon ser ut men det kommer dröja ett bra tag innan jag glömmer den förbannade underbara skeva tjejs söta ansikte...

You Wait A Couple Months Then You Gon' See,
You'll Never Find Nobody Better Than Me
Citera
2012-03-13, 09:03
Medlem
tackar för all stöd,
det här är F i mig den bästa tråden någonsin.

tillbaks till allt tråkigt,
kommer förmodligen ge en liten status uppdatering senare
Citera
2012-03-13, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleAeon
Jag har skrivit ett inlägg för länge sedan ni kan läsa.

https://www.flashback.org/p34194957#p34194957

Är kärleken värd sitt pris?

Det kommer en dag då de män som motsäger sig fitta och kärlek för att hitta sig själva och älska sig själva. Tror mycket har hjärntvättat oss sedan man var ett barn, allt det som man såg på TV, mannen hittar kvinnar och kvinnar blir präglad av beskydd, saker och framstår som "oskyldig".

Men om man ger sig in i ett förhållande så får man också vara beredd att bli sårad eller såra.... Vet inte om det är värt det, om folk hade gjort det de älskade (hobby) och fick betalt för det eller åtminstone kunde leva ett någorlunda liv utan ekonomiska besvär så tror jag att män inte hade sökt sin "lycka" hos kvinnor. Men sedan blir man ju visare med åren och hittar sitt sätt att motstå det där med drama, kvinnor gör drama, det är så de fungerar eller så har jag stött på väääääääääldigt många av samma klan
Citera
2012-03-13, 09:37
Medlem
Mår ju bara sämre ... Vill inte leva utan henne mår skit orkar inte mer
Citera
2012-03-13, 09:49
Medlem
aeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyftstolpe
Mår ju bara sämre ... Vill inte leva utan henne mår skit orkar inte mer

Det du skriver är är bara dina egna hjärnspöken. Du är fullt kapabel till att leva ett intressant och lyckligt liv utan henne. Hon kan aldrig vara grunden till din lycka, du kan aldrig lägga ditt liv någon annans händer. Du, och enbart du är ansvarig för dig själv och ditt liv.
Citera
2012-03-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Det du skriver är är bara dina egna hjärnspöken. Du är fullt kapabel till att leva ett intressant och lyckligt liv utan henne. Hon kan aldrig vara grunden till din lycka, du kan aldrig lägga ditt liv någon annans händer. Du, och enbart du är ansvarig för dig själv och ditt liv.

Ja vet men mår skit. Hon betydde sjukt mycket för mig och
Nu är hon borta. Kommet säkert kunna få ett intressant och lyckligt liv så småningom men inte som det är nu. Har fått en deppresion pga detta
Citera
2012-03-13, 10:11
Medlem
Kannans avatar
Nu är det ett bra tag sedan jag hängde här - och jag vill bara meddela att ni kan inte hänga här inne för mycket. Jag ser att många av er står och stampar på samma plats och jag tror det har mycket att göra med att ni tillbringar stora delar av era liv här inne.

Våga "gå vidare" från tråden - det hjälper.
Citera
2012-03-13, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Nu är det ett bra tag sedan jag hängde här - och jag vill bara meddela att ni kan inte hänga här inne för mycket. Jag ser att många av er står och stampar på samma plats och jag tror det har mycket att göra med att ni tillbringar stora delar av era liv här inne.

Våga "gå vidare" från tråden - det hjälper.

Ska försöka att vara ifrån tråden lite så får jag se om det hjälper..
Citera
2012-03-13, 10:51
Medlem
Sitter bredvid henne i bibblan och gör grupparbete...tortyr. Inge stelt eller något men jobbigt inombords. Skönt det hade varit och bara varit vänner som förut...
Citera
2012-03-13, 13:10
Bannlyst
Mycket tankar idag, dock om annat och inte speciellt mycket om exet, blir ut i fina vårvädret och rensa skallen... ut med er ni också om ni har möjlighet
Citera
2012-03-13, 15:09
Medlem
En klump i halsen och hjärtat varje dag hela tiden, visst är det jobbigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in