Citat:
Ja det är det bästa helt klart även om det gör sjukt ont, trodde jag skulle klara att bryta helt men saknar henne för mycket så jag failade någonting gång, helgen efter blockade hon mej på fb, inte för att jag dagligen kollade men nån gång kikade jag för att se så inget hade hänt eller eller någon i hennes närhet, hon skrev iofs inte så mycket där... Antingen fick hon höra nått som fick henne att blocka mej eller gör hon mej en "tjänst" ..
Ursprungligen postat av mackeeee
Har bestämt mig för att aldrig försöka ta någon kontakt, aldrig läsa henne äckliga blogg eller facebook och liknande. Hon vill aldrig mer se mig och jag måste acceptera det. Förr eller senare kommer jag över henne, hon ska inte få knäcka mig. Råder er alla med samma problem göra det även om det känns fruktansvärt just nu..
Nu vet jag ingenting, visst går det att ta reda på men det tänker jag inte göra, jag bröt halvhjärtat kan man säga och skulle nog inte gjort det, hade varit mindre jobbigt att ha förmånen att kunna höra av sej och kolla läget än att som nu inte kunna göra nått, jo jag kan skicka sms men hon svarar inte så jag tänker inte ens försöka mer, jag älskar henne väldigt mycket och därför måste jag låta henne vara, har varit nära låga gånger med tårfyllda ögon av saknad att skicka sms men det gör saken värre..
Ja bryta helt är i längden bästa alternativet, men också det jobbigaste.
Nu efter jag kommit igenom depressionen och skiten har jag fått upp ögonen för psykologi och sådant eftersom jag själv förändrat mej väldigt mycket, tycker det verkar så sjukt intressant, och hon pluggar just sånt så jag skulle kunna sätta pengar på att vi hade kunnat ha långa kvällar med prata och tankar kring det ämnet... Men de bor inget med det ;(