Citat:
Ursprungligen postat av Svammel-Olle
Kloka ord kamrat !
Så jobbigt att hålla sig borta. Man vill så gärna bara skriva ett sms för att vinka "glöm inte mig" typ. Känns som att man hålls på halster när hon sa att allt hon kände och sa till mig finns kvar inom henne och att hon menade det. Bara det att hon behöver vara singel ett tag till. Vad ska man utröna av det liksom ? Ska jag släppa känslorna helt för henne eller vad vill hon. När jag frågade så fick jag inget vettigt svar. Typ "vi får se vad framtiden utvisar". Jag har ingen lust att gå och vänta trots att jag vill ha henne. Livet är fan så för kort för sådant. Men allting bara snurrar i huvudet nu....
Ja du det där med att jag vill men inte just nu brukar man kalla för att ha kakan men samtidigt äta den. Vilket vi alla vet är omöjligt.
Säg till henne rent ut att antingen vill hon eller så vill hon inte och vill hon inte kan du meddela henne att kontakten i alla fall framöver kommer att brytas helt. Och det gäller all kontakt sociala medier, telefon, sms ja you name it.
Hon ska över huvud taget inte ha ett ord med gällande det utan det är bara för henne att acceptera.
På frågan hur länge detta gäller så är svaret omöjligt att ge utan det gäller så länge det finns minsta känsla kvar för henne. Det innebär att det kan handla om ett par månader eller kanske år eller för alltid det är upp till dig.
Men försök att släpp tanken på er ihop just nu det är så satans svårt att gå vidare om man har minsta lilla hopp kvar.
Lycka till och var stark nu...