2012-03-11, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Fy fan, känns okej att veta att man inte är ensam om det här i alla fall. Funderar helt seriöst på att ta livet av mig, kan inte gå omkring så här längre. Har verkligen ingenting kvar..

Jo det har du visst det och det du har är dig själv och det är det enda som räknas just nu.
Citera
2012-03-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Jo det har du visst det och det du har är dig själv och det är det enda som räknas just nu.

Vet inte hur ja ska gå vidare. Lever med hoppet om att hon kanske hör av sig, även om det är knappt 1 % chans.. Hur gör ni andra för att gå vidare?
Citera
2012-03-11, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Men ge dom en anledning att väcka liv i känslorna. Sitta inte hemma och tryck i er i glass och bli nån form av vrak som inte minns hur dagsljuset ser ut. Tänk er själva om ni skulle se era ex om 5 månader och hon är helt förstörd, druckit för mycket och festat sönder sig själv man känner inte samma attraktion till den personen även om känslorna finns kvar. Samma sak med er sitt inte och förtär er själva. Ni har nu all tid i världen att bli något bättre. Promenader, jogging turer, lyft skrot, allting för att komma ur träsket och dagen då ni ev träffats på en fest så har ni ökat oddsen för att deras känslor ska väckas till liv.

Vad har ni att förlora?
Du vet min situation och vad som händer mer än någon annan här inne, och dom du vet så kan jag inte göra något längre heller, jag får gå vidare med mitt, vill hon veta något om mej tar hon också reda på det ganska så enkelt eller hur?.

Jag vet inte hur tankarna går hos mitt ex och jag vill nog heller inte veta om jag nu inte visste till 100% att tankarna var positiva.
Jag kör mitt race nu och försöker lösa det värsta, igår kändes det som hon inte var på toppenhumör, om det berodde på att jag dök upp eller om hon bara hade en dålig dag eller rent av bara var trött vet jag inte.

Kändes lite skumt ändå att vi inte kunde hälsa på varandra, jag hälsade två gånger men hon hann vända bort blicken båda gångerna och det kändes väl lite wtf?
Men ja jag vet inte... vi får väl se..

Jag har mitt att ta itu med nu som sagt och jag hoppas jag löser det för annars vet i fan hur det ska gå med Redbullen
Citera
2012-03-11, 16:24
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Vet inte hur ja ska gå vidare. Lever med hoppet om att hon kanske hör av sig, även om det är knappt 1 % chans.. Hur gör ni andra för att gå vidare?

Man inser värdet i sig själv och inser att det faktiskt är deras förlust även att de inte känns som det. Livet har sina upp och ner gångar men så länge man kämpar så kommer man alltid att vinna. Livet har aldrig varit ett lätt sak och men man vet att trots alla tråkigheter så stiger solen upp nästa dag och alla ska vara där för att skåda det.
Citera
2012-03-11, 16:25
Bannlyst
Citat:
Det är enkelt men det är samtidigt svårt
Du vill komma ur det värsta, vad finns det då att göra, börja med en promenad med bra musik i öronen, sätt dej på stan och kolla på folk... det hjälper.
Bit ihop och se framåt, det finns säkert något du skulle vilja göra i vår och sommar eller hur ? försök fokusera på det.
Bit ihop och ge det tid, varje dag varje timme räknas och det blir bättre, vad du än gör så sitt inte hemma och dega och älta och tänka, det försvårar bara allting ändå..
Citera
2012-03-11, 16:30
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Text

Sanningen är att du satt henne i den sits vi dumpade ska undvika till varje pris. Vi tar avstånd ifrån våra ex för att just slippa se dom hålla på med andra, dom är precis som vi dom överanalyserar allting även om det står på facebook. Du ville vara hennes vän sedan insåg du att du inte klarade av det och du bröt men sedan så vart det lite som att du ville ha kontakten iaf. Och hon vet varken ut lr in men sedan bränner hon sig och får se och höra saker hon absolut inte vill höra/se.

Kan vara anledningen till allting, blockandet, den iskalla betmötningen på krogen. Hon tror att du gått vidare och även om hon nu vill höra av sig så kanske just det stoppar henne att hon vill inte förstöra något eftersom hon tror att du gått vidare. Hon blir sur helt enkelt, kanske för att du gått vidare så snabbt lr så har hon känslor kvar och blev sur pga det därav hade hon en piss kväll och dagen idag lär inte bli mycket bättre....
Citera
2012-03-11, 16:32
Medlem
Min största skräck är att jag nu är ensam och måste stå på egna ben,
något jag aldrig gjorde i relationen som tog slut i fredags.

Ärligt talat så har jag aldrig lärt mig att stå på egna ben,
och det jag nu står inför skrämmer skiten ur mig.

Jag har jättesvårt för att "tänka på mig själv".
Hela mitt liv har till 100% alltid kretsat kring alla andra.

Hur lär jag mig att fokusera på mig själv?
Det låter konstigt kanske, men jag vet verkligen inte hur.
Tips är ovärdeliga.
Citera
2012-03-11, 16:49
Medlem
om det är någon som känner sig ensam så är det bara att skicka ett pm. min lägenhet står öppen för dig!
Citera
2012-03-11, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Sanningen är att du satt henne i den sits vi dumpade ska undvika till varje pris. Vi tar avstånd ifrån våra ex för att just slippa se dom hålla på med andra, dom är precis som vi dom överanalyserar allting även om det står på facebook. Du ville vara hennes vän sedan insåg du att du inte klarade av det och du bröt men sedan så vart det lite som att du ville ha kontakten iaf. Och hon vet varken ut lr in men sedan bränner hon sig och får se och höra saker hon absolut inte vill höra/se.

Kan vara anledningen till allting, blockandet, den iskalla betmötningen på krogen. Hon tror att du gått vidare och även om hon nu vill höra av sig så kanske just det stoppar henne att hon vill inte förstöra något eftersom hon tror att du gått vidare. Hon blir sur helt enkelt, kanske för att du gått vidare så snabbt lr så har hon känslor kvar och blev sur pga det därav hade hon en piss kväll och dagen idag lär inte bli mycket bättre....
Ja antingen det eller är hon bara jävligt trött på hur jag varit
Citera
2012-03-11, 19:07
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ja antingen det eller är hon bara jävligt trött på hur jag varit

Kan vara, svaret ligger ju tyvärr oss henne. Så det är bara att vänta och se.
Citera
2012-03-11, 20:20
Medlem
Lerdrics avatar
Som sagt söndagar är aldrig några bra dagar, en kompis till mig har avslutat sin förlovning med sin tjej idag. Vet inte om det var han lr hon som valde att göra det men väldigt tråkig...
Citera
2012-03-11, 20:36
Medlem
Skulle bara kännas pinsamt om jag hör av mig nu så ska inte höra av mig mer. Om hon vill satsa igen borde ju hon höra av sig ?

Fast tror inte att man ska försöka igen. Hon lär ju inte få tillbaka känslorna bara sådär. Enda sättet som jag ser det är att vi typ skulle träffas tex ute av en slump och att vi därefter börjar träffas igen typ..

Det funkar ju inte att tjata sig till iaf har jag märkt.

om jag blir dumpad någon mer gång ska jag bryta direkt. ingen ide att ha kontakt med exet har jag insett. Fast gillar att höra hennes röst. Men pallar inte höra att hon kommer hålla på med andra killar ..

Ny vecka imorgon. Hoppas den blir bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in