Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Men ge dom en anledning att väcka liv i känslorna. Sitta inte hemma och tryck i er i glass och bli nån form av vrak som inte minns hur dagsljuset ser ut. Tänk er själva om ni skulle se era ex om 5 månader och hon är helt förstörd, druckit för mycket och festat sönder sig själv man känner inte samma attraktion till den personen även om känslorna finns kvar. Samma sak med er sitt inte och förtär er själva. Ni har nu all tid i världen att bli något bättre. Promenader, jogging turer, lyft skrot, allting för att komma ur träsket och dagen då ni ev träffats på en fest så har ni ökat oddsen för att deras känslor ska väckas till liv.
Vad har ni att förlora?
Du vet min situation och vad som händer mer än någon annan här inne, och dom du vet så kan jag inte göra något längre heller, jag får gå vidare med mitt, vill hon veta något om mej tar hon också reda på det ganska så enkelt eller hur?.
Jag vet inte hur tankarna går hos mitt ex och jag vill nog heller inte veta om jag nu inte visste till 100% att tankarna var positiva.
Jag kör mitt race nu och försöker lösa det värsta, igår kändes det som hon inte var på toppenhumör, om det berodde på att jag dök upp eller om hon bara hade en dålig dag eller rent av bara var trött vet jag inte.
Kändes lite skumt ändå att vi inte kunde hälsa på varandra, jag hälsade två gånger men hon hann vända bort blicken båda gångerna och det kändes väl lite wtf?
Men ja jag vet inte... vi får väl se..
Jag har mitt att ta itu med nu som sagt och jag hoppas jag löser det för annars vet i fan hur det ska gå med Redbullen