Citat:
Ursprungligen postat av lyftstolpe
Ska släppa henne nu. Vet att hon saknar mig och att hon gråter varje kväll typ och att hon inte orkat gå till skolan på hela veckan pga detta. Känns surt att vi inte kan lösa detta med tanke på att båda saknar varandra. OM det blir vi igen är det väl bäst att släppa det nu? Så att hon får känna efter på riktigt isf, för har alltid haft lite kontakt fram tills nu. Alla säger att jag är dum om jag tar tillbaka henne men hade nog fan gjort det om hon velat ändå..
Fast det jobbiga med no-contact är ju att man inte vet vad hon tänker eller om hon gått vidare.. Men det kanske är lika bra.
Hon har sagt att hon inte tror att det kommer bli vi igen men att hon inte tror hon kommer hitta någon hon kommer ha lika roligt med. Vi behövde inte göra något speciellt, kunde bara prata och skämta med varandra och hade typ aldrig tråkigt tillsammans..
Frågan är om det finns en bättre tjej för mig.. Är tveksam
Det är bäst både för din egna skull och för "er" om du släpper det och ni är ifrån varandra på riktigt, men det du måste fokusera på nu är det själv, du måste försöka skita i henne och vad hon saknar och så, det är jobbigt ja vet och absolut inte lätt att sluta tänka på det, men försök iaf att knuffa undan dom tankarna.
Sen ska man inte bry sej om vad andra vänner säger, vänners råd om kärlek och förhållande brukar oftast inte vara bra, dom är inte opartiska och vill ALLTID ditt bästa så klart dom vill du ska må som bäst då?
Det är lite de NC handlar om också, ju mindre du vet ju lättare blir det faktiskt, även om det känns tvärt om.