Jaa hur ska man börja...?
Var på en fest under helgen och träffade en kille. En kille som är en gemensam polare till mig och min kompis. Vi har setts ett på gånger på fest and thats it.
Efter en trevlig kväll med en jäkla mycket sprit, slutade det med att vi låg med varandra. Hela jävla tiden låg jag och tänkte på mitt ex. Jag fick ångest, kände skuld. Ville bara komma därifrån, men då alla var fulla och det ligger en bit från där var jag bor, sov vi över där.
Jag kunde inte somna en enda stund. Låg och kände mig äcklig, som om jag hade varit otrogen.
På morgonen när vi vaknade så ville han mysa. Han undrade om vi skulle ta en fika eller något i veckan och jag tackade nej. Han blev ledsen och sa inte ett ord till mig efter det. Tog mina kläder, gick in i duschen, fixade mig och tog bussen hem.
Nu har jag även ångest för att jag betedde mig som en fitta mot honom. Har skickat iväg ett sms och bett om ursäkt, men har inte fått något svar tillbaka.
Har samma känslor som efter sexet hela tiden. Det konstiga är att den här killen är en BRA kille. Jag vet att han är intresserad och att han inte är en idiot som mitt ex. Han är inte ful och vi har mycket att tala om. Har inget illa att säga om killen. Men det lilla extra finns inte där.
Känner mig så äcklig och smutsig
Alla hjärtans dag imorgon. Dags att inaktivera Facebook så man slipper all jävla "attention whore" - kärlek där.