Citat:
Gött hoppas du får en bra kväll det är du värd!!
Ursprungligen postat av Simpleasthat
Okej, ja men nu blev jag fan lite peppad! Tack alla ni som bryr er, så himla fina människor ni är.
Ja, jag hoppas bara att han inser förr eller senare att dumpa mig var det dummaste han nånsin gjort.
För ja, jag var verkligen en bra flickvän om jag får säga det själv, och han kommer få det svårt att hitta någon lika bra som mig
För tillfället känns det helt okej iaf, var och fikade med en kompis nyss. Och ikväll ska jag ut med några vänner så man har nått att sysselsätta sig med.
Hoppas alla får en bra fredagkväll och så försöker vi inte tänka så mycket på personerna som orsakat oss massa smärta och gör nånting kul istället
Ja, jag hoppas bara att han inser förr eller senare att dumpa mig var det dummaste han nånsin gjort.
För ja, jag var verkligen en bra flickvän om jag får säga det själv, och han kommer få det svårt att hitta någon lika bra som mig
För tillfället känns det helt okej iaf, var och fikade med en kompis nyss. Och ikväll ska jag ut med några vänner så man har nått att sysselsätta sig med.
Hoppas alla får en bra fredagkväll och så försöker vi inte tänka så mycket på personerna som orsakat oss massa smärta och gör nånting kul istället

Själv blir det att sitta hemma, har en liten tung kväll och saknaden efter henne är enorm, kanske inte som flickvän bara mer att få vara med henne, jag mår bra av att vara med henne och kunna skratta diskutera och jävlas med varandra, men tyvärr är dom dagarna förbi tråkigt nog, finns mycket man ångrar att man inte sagt och gjort och som bränt mina chanser och det gör mej ibland galen.
Kan ju hoppas att vi kan ses i framtiden iaf och bli goda vänner, hon är en underbar människa... Så för mej är det min förlust, iaf idag :/ ....
Har en sak som kommer upp i huvudet varje dag och som plågar mej, det är att man önskade att hon känner och tänker som jag gör ibland att man tänker " ähh vafan skit i vad som hänt och vad som är sagt, jag tycker om henne/honom och vill försöka en gång till och se " .... Den skiten tänker iaf jag på hela tiden...
Det sjuka är att det var lättare att bryta helt med min egna pappa än med mitt ex, hur sjukt är inte det ??
. Ja jag ska försöka ha så kul som möjligt. Ska Försöka skita i henne ikväll.