2012-03-04, 11:13
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggadennis
Fast vi är inte tillsammans längre, menmen.

Ditt hat för henne kommer bara att växa om du får reda på att det stämde. Du tror att det inte gör något men det kommer svida, du kommer riva upp gamla sår. Rådet är att skit i att snoka, so what om hon gjorde det du är värd så mycket bättre.
Citera
2012-03-04, 17:36
Bannlyst
Skitdag som vanligt på söndagar!
Nu vecka nya problem(utmaningar) och en sjuk jävla saknad som vanligt... Fan vill bara hålla om henne
Ena dagen är man stark och ser framåt och andra dagen vänder det!!
Citera
2012-03-04, 17:57
Medlem
Lerdrics avatar
Mitt generella tips till alla är: Ta en skön kompis och dra till gymmet och lyft vikter riktigt riktigt intensivt så att det bränner i musklerna, det hjälper sjukt mycket. Bara för stunden men skönt att slippa tänka på exet under 1h iaf.
Citera
2012-03-04, 19:23
Medlem
Det gör ont och man mår dåligt. Tiden går och man börjar må bättre. Man hittar tillbaka till livet. Man börjar se ljuset.
Men så BOOM! hör fanskapet av sig... Och sakta men säkert börjar hela ens värld rasa.
Citera
2012-03-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Skitdag som vanligt på söndagar!
Nu vecka nya problem(utmaningar) och en sjuk jävla saknad som vanligt... Fan vill bara hålla om henne
Ena dagen är man stark och ser framåt och andra dagen vänder det!!

Gillar inte heller söndagar.. Känner igen mig i att vissa dagar känner man sig starkare men vissa dagar tänker jag att jag inte klarar mig utan henne.

Ja hålla om henne nu hade inte varit fel
Citera
2012-03-04, 19:29
Medlem
Lerdrics avatar
Kom igen nu samtliga, ja helgerna är dom drygaste dagarna men några timmar till så är denna helg med över. En ny vecka börjar med nya utmaningar, man vet aldrig vad som kan hända. "What dosen´t kill you make you stronger!"
Citera
2012-03-04, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pickabo666
Det gör ont och man mår dåligt. Tiden går och man börjar må bättre. Man hittar tillbaka till livet. Man börjar se ljuset.
Men så BOOM! hör fanskapet av sig... Och sakta men säkert börjar hela ens värld rasa.
Ja eller som för mej att man helt plötsligt blev blockad från ingenstans... då satte tankarna igång igen..varför liksom?
Citera
2012-03-04, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Ja eller som för mej att man helt plötsligt blev blockad från ingenstans... då satte tankarna igång igen..varför liksom?

Kanske vill hon ha dina reaktioner och se om du fortfarande bryr dig? Har hon försökt kontakta dig och du struntat i att svara? Kanske blev arg för det och sen blocka dig.

Jag vet inte... Fattar inte varför det måste bli så här när man äntligen börjar må bra. Och det var inte bara allmänt han skrev.. Tror han körde den där stilen för att se var han hade mig. Som tur var tänkte jag mig för innan jag svarade.

Hatar det här. Det värsta är ju att jag inte kan ta steget och be honom låta mig vara.
Citera
2012-03-04, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Kom igen nu samtliga, ja helgerna är dom drygaste dagarna men några timmar till så är denna helg med över. En ny vecka börjar med nya utmaningar, man vet aldrig vad som kan hända. "What dosen´t kill you make you stronger!"

Jag har börjat gilla helger igen, det är vardagar som är tråkigast. Man får se till att hitta på saker själv och med kompisar så har man inte tråkigt och saknar sina ex!
Citera
2012-03-04, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pickabo666
Kanske vill hon ha dina reaktioner och se om du fortfarande bryr dig? Har hon försökt kontakta dig och du struntat i att svara? Kanske blev arg för det och sen blocka dig.

Jag vet inte... Fattar inte varför det måste bli så här när man äntligen börjar må bra. Och det var inte bara allmänt han skrev.. Tror han körde den där stilen för att se var han hade mig. Som tur var tänkte jag mig för innan jag svarade.

Hatar det här. Det värsta är ju att jag inte kan ta steget och be honom låta mig vara.

Klart jag bryr mej och det vet hon nog om också, men hon har inte försökt kontakta mej eller nått.
Citera
2012-03-04, 21:13
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warpfreak
Jag har börjat gilla helger igen, det är vardagar som är tråkigast. Man får se till att hitta på saker själv och med kompisar så har man inte tråkigt och saknar sina ex!

Klart, allt hänger på vad man gör med tiden. Sitter man framför datorn hela dagen så tänker man på exet väldigt mycket men gör man aktiviteter, umgås med vänner, tränar, m.m så hjälper det väldigt mycket under en tid. Men sen kommer alltid dom dära småtimmarna framåt kvällen som man nästan aldrig kan undvika och då kommer hjärnspöken nästa direkt.
Citera
2012-03-04, 21:21
Medlem
Vet inte om det bara är jag som känner så här.. Bor iof fortfarande kvar hos mitt ex sen tre veckor tillbaka då han gjorde slut och det kanske låter jävligt ytligt men... Kan inte sluta irritera mig på hur bra människan ser ut och då känner jag mig ännu mer hopplös för det känns som att jag aldrig kommer träffa någon snyggare kille och det irriterar mig som fan. Jag hatar att han ser så jävla bra ut. Han är den snyggaste jag varit tillsammans med. Jag vet att det inte borde spela någon roll men det känns som att det gör hela situationen så jävla mycket svårare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in