2012-03-04, 10:22
Medlem
Känner mig lite nere idag. Drömde om henne inatt och alla minnen kommer liksom tillbaks, nu har hon nästan varit tillsammans med någon annan i ett år och ändå kan jag inte släppa henne. Det är så löjligt, men de känns skönt att komma hit och läsa om att andra känner liknande saker. Känner mig inte lika ensam då. De var alltid jag som brydde mig om henne och sen blev man bara bortkastad för någon annan. Det känns fortfarande.
Citera
2012-03-04, 10:32
Medlem
MilkywayBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmedicin
Känner mig lite nere idag. Drömde om henne inatt och alla minnen kommer liksom tillbaks, nu har hon nästan varit tillsammans med någon annan i ett år och ändå kan jag inte släppa henne. Det är så löjligt, men de känns skönt att komma hit och läsa om att andra känner liknande saker. Känner mig inte lika ensam då. De var alltid jag som brydde mig om henne och sen blev man bara bortkastad för någon annan. Det känns fortfarande.

Uschja, det är hemskt. Att sitta på forumet gör jag för att lugna ner mig. Läser och skriver av mig lite. Det får tiden att gå framåt och man kan fokusera på annat. Ett sätt att inte känns sig så ensam.
Citera
2012-03-04, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Känns på något sätt skönt att läsa det du skrev. Jag är "den tjejen" som blivit bränd gång på gång. Jag är den som blivit bränd ytterligare en gång till (för tre veckor sen) och går igenom den största sorgen i mitt liv. Jag trodde att han var "den där bra killen och att min lycka äntligen hade kommit" men ack vad fel jag hade. Även fast jag tappat hoppet känns det på något sätt fint att höra att det finns fina och bra killar där ute som letar efter någon som mig. Jag är inte helt förlorad.
Tråkigt att höra men det är tyvärr så det är " det finns någon där för alla " det stämmer... Vi har bara inte sprungit på rätt person ännu.
Citera
2012-03-04, 11:02
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Tråkigt att höra men det är tyvärr så det är " det finns någon där för alla " det stämmer... Vi har bara inte sprungit på rätt person ännu.

Och snart börjar sommaren och folken kommer i rörelse. Dom större festerna drar igång och livet börjar på riktigt.
Citera
2012-03-04, 11:03
Medlem
Hej igen. Jag har tänkt på en sak hela morgonen.. Min förra tjej var troligtvis otrogen med 2-3 stycker under vårat förhållande, hon erkänner det inte men jag är nästan helt säker. Jag vet vilka killar det handlar om, ska jag fråga dom om det är sant? Dom har ingenting att förlora på det.
Och ja, jag skulle nog må bättre om jag fick veta, känslan av att inte veta dödar mig..
Citera
2012-03-04, 11:03
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggadennis
Hej igen. Jag har tänkt på en sak hela morgonen.. Min förra tjej var troligtvis otrogen med 2-3 stycker under vårat förhållande, hon erkänner det inte men jag är nästan helt säker. Jag vet vilka killar det handlar om, ska jag fråga dom om det är sant? Dom har ingenting att förlora på det.
Och ja, jag skulle nog må bättre om jag fick veta, känslan av att inte veta dödar mig..

Fast du kan aldrig få ett 100% svar, dom kan ju lika gärna ljuga.
Citera
2012-03-04, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Fast du kan aldrig få ett 100% svar, dom kan ju lika gärna ljuga.
Fast varför skulle HAN ljuga om det?
Citera
2012-03-04, 11:05
Bannlyst
Här råder det nyfikenhet iaf !!

Igår märkte jag att jag blivit blockad av mitt ex på facebook bara sådär från ingenstans
Varför just nu när det är lugnt mellan oss och inte förr när man var på henne som mest och ifråga satte allting man såg..

Märkligt
Citera
2012-03-04, 11:07
Bannlyst
Citat:

Varför vill du veta egentligen?
Jag tror mer att får du det bekräftat att det stämmer mår du sämre..
Citera
2012-03-04, 11:07
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:

Kanske, kanske inte. Om någons kille kommer och frågar dig om du haft sex med hans tjej även om det är ett ex skulle du då säga sanningen? Jag menar det att svaret du får kommer inte lugna din oro.
Citera
2012-03-04, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Kanske, kanske inte. Om någons kille kommer och frågar dig om du haft sex med hans tjej även om det är ett ex skulle du då säga sanningen? Jag menar det att svaret du får kommer inte lunga din oro.
Fast vi är inte tillsammans längre, menmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Varför vill du veta egentligen?
Jag tror mer att får du det bekräftat att det stämmer mår du sämre..
Det är en fråga jag har haft i mitt huvud i ett år ungefär, om jag vet svaret så behöver jag inte grubbla över det, då är det som det är.
Citera
2012-03-04, 11:12
Bannlyst
Citat:
Det är en fråga jag har haft i mitt huvud i ett år ungefär, om jag vet svaret så behöver jag inte grubbla över det, då är det som det är.
Ja vill du veta kan du ju fråga och se vad du får för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in