Citat:
Ursprungligen postat av snyggadennis
Nej självklart tycker jag inte att det är okej, men samtidigt vad ska jag göra? Är extremt känslig gentemot allt som handlar om henne, räcker med att se något på facebook om henne så är man nere igen. Jag vet att jag måste ta steget och släppa henne totalt och inse att det inte kommer bli vi två igen. Även fast hon var ett svin och behandlade mig som skit har jag känslor för henne... Fyfan vad jag önskar att jag inte hade ett hjärta.
Har också varit där.
Det du bör göra är att hålla dej bort från allt som har med henne att göra, du vet vad för saker som får dej att glida tillbaka eller vad som påminner om henne, gör allt för att undvika detta.
Älskar man någon så gör man, det spelar nästan ingen roll vad dom gör så älskar vi dom ändå, men om vi säger såhär, om ni vore ihop och hon sårade dej på liknande sätt, hur skulle du reagera då?..
Det är dom som gör bort sej, det är dom som kastar bort oss som ett tomt tuggummipaket !!
Hela världen är fulla av tjejer som skulle göra vad som helst för killar som oss, tänk dom tjejerna som är hur goa som helst som blivit brända fler gånger och vill ha någon som vill ge dom det bästa, vi finns här?... dom väntar på sådana som oss och vi väntar på dom....
Jag har bara känt ilska hela dagen, mer och mer blir jag irriterade på saker som hon gjorde och sa, även om hon inte tänker på det själv.
Ju mer jag får distans till det ju mer inser jag hur dum hon är som kastar bort mej, jag stod ut med mycket, jag var väldigt förstående och brydde mej inte så mycket om det, men nu i efterhand blir jag bara förbanna på mej själv, varför tog jag "skiten" .... varför var jag snäll och bara svalde, jag ser mej själv idag som en jävla pussy, en klenis som inte stod upp för mej själv, vad hade jag förlorat om jag sagt nej till saker? ... ingenting, förmodligen lite mer respekt och hon hade förmodligen insett att " så ska jag inte säga/göra fler gånger för han tog illa vid sej "...
Det börjar vända, visst jag sjunker nog tillbaka en dag igen eller fler gånger men nu vänder det på riktigt när det gäller mitt ex
För fan mannen upp ur skiten nu !! kan vi så kan du, du är inte svagare än någon annan här inne tro mej du vet bara inte om det själv.