2012-03-03, 11:37
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyftstolpe
Någon vecka sedan vi hade kontakt men 2 månader sedan det tog slut men såg henne igår i skolan. ser henne typ flera ggr i veckan det är det värsta..

Det bästa du kan göra att på med leendet, sträck på dig och visa henne att du inte berörs att det tagit slut. Även om det svider värre än 100 geting stick att se henne.
Citera
2012-03-03, 11:37
Bannlyst
Citat:
Någon vecka sedan vi hade kontakt men 2 månader sedan det tog slut men såg henne igår i skolan. ser henne typ flera ggr i veckan det är det värsta..

Att känner igen det precis och vet precis hur det känns.
Det är verkligen svintungt men hmm försök intala dej att det är hon som gör fel, hon kastade bort det bästa hon hade, det KOMMER hon inse en dag och den dagen kommer du stå där med ett hånflin...

Det är verkligen skitjobbigt men ser du henne så försök se glad ut, som om du har den bästa tiden i ditt liv, ölen flödar brudarna är intresserade, våren kommer och du är fri...
Citera
2012-03-03, 11:43
Medlem
Lerdrics avatar
Redan skrivit men kan aldrig skrivas för mycket:

You wait a couple months then you gon' see,
You'll never find nobody better than me
Citera
2012-03-03, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Att känner igen det precis och vet precis hur det känns.
Det är verkligen svintungt men hmm försök intala dej att det är hon som gör fel, hon kastade bort det bästa hon hade, det KOMMER hon inse en dag och den dagen kommer du stå där med ett hånflin...

Det är verkligen skitjobbigt men ser du henne så försök se glad ut, som om du har den bästa tiden i ditt liv, ölen flödar brudarna är intresserade, våren kommer och du är fri...

Ja för försöka se glad ut men hon vet redan att jag mår skit så har redan failat.. den psykologiska krigsföringen har inte riktigt funkat för min del..
Citera
2012-03-03, 11:50
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ja för försöka se glad ut men hon vet redan att jag mår skit så har redan failat.. den psykologiska krigsföringen har inte riktigt funkat för min del..

Handen på hjärtat så tror jag inte den psykologiska krigsföringen funkar så där jättebra, nu kan jag bara se från mitt håll men på mitt ex så funkar det inte och kommer inte köra den. Tror att få tillbaka henne minskar om man kör den....
Citera
2012-03-03, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Handen på hjärtat så tror jag inte den psykologiska krigsföringen funkar så där jättebra, nu kan jag bara se från mitt håll men på mitt ex så funkar det inte och kommer inte köra den. Tror att få tillbaka henne minskar om man kör den....

Jo det kanske inte spelar så stor roll hur man gör egentligen om hon kommer tillbaka så gör hon det tror jag..

Förra gången hon ringde för någon vecka sedan grät hon och sa att hon saknar mig, jag sa att jag älskade henne så sa hon att hon älskar mig också.. .men att hon aldrig tror att det kommer bli som innan och att jag inte ska hoppas att vi blir tillsammans igen.. vet inte om det är lättare att höra att hon helt har tappat känslor för mig. nu älskar hon mig fortfarande och saknar mig.. hmm
Citera
2012-03-03, 12:02
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Jo det kanske inte spelar så stor roll hur man gör egentligen om hon kommer tillbaka så gör hon det tror jag..

Förra gången hon ringde för någon vecka sedan grät hon och sa att hon saknar mig, jag sa att jag älskade henne så sa hon att hon älskar mig också.. .men att hon aldrig tror att det kommer bli som innan och att jag inte ska hoppas att vi blir tillsammans igen.. vet inte om det är lättare att höra att hon helt har tappat känslor för mig. nu älskar hon mig fortfarande och saknar mig.. hmm

Jag tror det är väldigt individuellt vilken personer det funkar på, mitt ex vet dom flesta jag snackat med här på fb att ett sådant spel inte är något att föredra. Bättre att ligga lågt och låt henne komma till mig om hon nu gör det.

Jag håller med dig att man vill nästan hellre höra"du är ett jättebra kompis men inget mer än det" än att få"vi får se vad som händer". Nu är jag inte så på läst men varför tog det slut mellan dig och henne? I din sits så skulle jag ha full förståelse att man har hoppet kvar.
Citera
2012-03-03, 12:07
Medlem
Citat:
Jag tror det är väldigt individuellt vilken personer det funkar på, mitt ex vet dom flesta jag snackat med här på fb att ett sådant spel inte är något att föredra. Bättre att ligga lågt och låt henne komma till mig om hon nu gör det.

Jag håller med dig att man vill nästan hellre höra"du är ett jättebra kompis men inget mer än det" än att få"vi får se vad som händer". Nu är jag inte så på läst men varför tog det slut mellan dig och henne? I din sits så skulle jag ha full förståelse att man har hoppet kvar.

Det började med att hon började tveka en dag i oktober..hon sa typ att hon inte kände lika mkt längre för mig vi hade planerat att flytta ihop men hon ville inte längre. jag började noja som fan och det pågick i typ 2,5 månader. jag sökte tydligen bekräftelse rätt mkt och frågade vad som var fel osv. jag blev sjukt rädd att förlora henne så jag blev typ desperat och frågade vad som var fel osv rätt mkt.. hon visste ju inte riktigt. sen i början av januari tog det slut..
Citera
2012-03-03, 12:11
Medlem
Lerdrics avatar
[quote=lyftstolpe]Det började med att hon började tveka en dag i oktober..hon sa typ att hon inte kände lika mkt längre för mig vi hade planerat att flytta ihop men hon ville inte längre. jag började noja som fan och det pågick i typ 2,5 månader. jag sökte tydligen bekräftelse rätt mkt och frågade vad som var fel osv. jag blev sjukt rädd att förlora henne så jag blev typ desperat och frågade vad som var fel osv rätt mkt.. hon visste ju inte riktigt. sen i början av januari tog det slut..[/QUOTE

Nånting som hände i oktober som kan ha fått henne att tveka, gjorde du nåt speciellt? Fick hon tillräckligt med space eller så fort hon sa att hon började tveka vart du mera på då?
Citera
2012-03-03, 12:12
Bannlyst
Citat:

Fast ändå, psykologisk krigsföring eller inte, visa ett leende ändå och att allt är bra.
Vill du komma starkare ut ur detta ska du inte visa dej svag heller, du tjänar på det själv oavsett... le le le le .... det funkar
Citera
2012-03-03, 12:15
Medlem
[quote=Lerdric]
Citat:
Det började med att hon började tveka en dag i oktober..hon sa typ att hon inte kände lika mkt längre för mig vi hade planerat att flytta ihop men hon ville inte längre. jag började noja som fan och det pågick i typ 2,5 månader. jag sökte tydligen bekräftelse rätt mkt och frågade vad som var fel osv. jag blev sjukt rädd att förlora henne så jag blev typ desperat och frågade vad som var fel osv rätt mkt.. hon visste ju inte riktigt. sen i början av januari tog det slut..[/QUOTE

Nånting som hände i oktober som kan ha fått henne att tveka, gjorde du nåt speciellt? Fick hon tillräckligt med space eller så fort hon sa att hon började tveka vart du mera på då?

Jag vet inte vad som hände riktigt.. Hon vet inte heller , hon tappade väl känslorna lite , tror jag vart rätt på henne , gav henne inte den space hon ville ha tror ja :/
Citera
2012-03-03, 12:19
Medlem
Lerdrics avatar
[quote=lyftstolpe]
Citat:

Jag vet inte vad som hände riktigt.. Hon vet inte heller , hon tappade väl känslorna lite , tror jag vart rätt på henne , gav henne inte den space hon ville ha tror ja :/

Jag tror det kan vara det svar du är ute efter. Hon kände nog ganska osäker och allting kanske gick lite för fort fram. Hon vill bromsa allting och hon sa att hon tvekar men sedan blir du mer och mer på när hon mest av allt vi vara för sig själv och tänka. Då tar hon ett beslut som hon kanske inte vill ta men måste för att kunna få betänktid och hon säger att du inte ska hoppas på något för hon vill inte ha att du ska vänta på henne, skulle du gå vidare så skulle hon förstå.

Vet du hur hon mår nu? Har hon förändrats sitt beteende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in