2012-03-03, 11:26
Medlem
Kan ju fan inte sluta tänka på henne...
Citera
2012-03-03, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lyftstolpe
Vem fan kan det...
Citera
2012-03-03, 11:27
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:

Har du brytit än?
Citera
2012-03-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Vem fan kan det...

blir galen snart känns det som .. Jobbigt det ska vara då
Citera
2012-03-03, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snyggadennis
Jag var ute och festade igår.. Fram mot småtimmarna så fick jag ett sms utav förra flickvännen, hon dumpade mig för 3 veckor sedan. Det slutade inte bra och jag började självklart gråta och tänka tillbaks på gamla minnen. Hon började skriva om sitt nya liv och jag blev förbannad och överreagerade, nu när jag läser på vad jag skrev inatt så känner jag en viss ånger.. Jag var verkligen inte snäll.. Ska jag dra iväg ett "förlåt för igår, menade det inte"-sms eller ska jag skita i det och försöka gå vidare? Är inte helt klar med henne känslomässigt och det kommer antagligen bara riva upp i dom inte helt läkta såren om jag börjar prata med henne.

Vad ska jag göra?

Hade blivit vansinnig men ändå inte visat/sagt det.
Gratulerat och önskat henne lycka till med ett glatt humör, lite som om hon kastade bort det bästa som hon hade.... det svider!
Citera
2012-03-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Har du brytit än?

Jag har inte sagt att jag brytit men har inte hört av henne på ett tag nu, har slutat höra av mig
Citera
2012-03-03, 11:29
Bannlyst
Citat:
blir galen snart känns det som .. Jobbigt det ska vara då

Det blir bättre jag lovar dej
Hur länge har det gått nu ?
Citera
2012-03-03, 11:30
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Jag har inte sagt att jag brytit men har inte hört av henne på ett tag nu, har slutat höra av mig

Okej, bra gjort. Det är riktigt tungt, ibland vill bara smsa med henne enbart för att få nån form av närhet.
Citera
2012-03-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Men varför smsade hon dig och sa om sitt nya liv?
Vet redan om det till en viss del. Hon skrev indirekt om sitt nya liv, att hon ska flytta ihop med henne nya kille blabla..

Varför hon skrev det har jag ingen aning om, vill hon göra mig avundsjuk? Vill hon se att jag fortfarande bryr mig? Även fast det är helt obvious när jag sagt precis som jag känner till henne för några dagar sedan. Är så jävla trött på livet, det känns riktigt jävla surt..
Citera
2012-03-03, 11:33
Bannlyst
Citat:
Vet redan om det till en viss del. Hon skrev indirekt om sitt nya liv, att hon ska flytta ihop med henne nya kille blabla..

Varför hon skrev det har jag ingen aning om, vill hon göra mig avundsjuk? Vill hon se att jag fortfarande bryr mig? Även fast det är helt obvious när jag sagt precis som jag känner till henne för några dagar sedan. Är så jävla trött på livet, det känns riktigt jävla surt..

hon gör så för att hon ska visa att hon mår bra, men ganska uppenbart gör hon inte det för då hade hon inte skrivit det till dej, som sagt egoboost för henne och hennes samvete...
Hon gör livet bara ännu surare för dej så försök bli förbannad, först krossar hon ditt hjärta och nu detta?...är det okey tycker du?
Citera
2012-03-03, 11:34
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:

Det är ju bara osjyst av henne så det finns ju inte, seriöst vem hör av sig till sitt ex och säger att man ska flytta ihop med sin nya. Definitivt ett sätt för henne att kolla om du bryr dig lr tar illa upp, kan vara bekräftelse. Aja riktigt dålig stil om du frågar mig, omoget så det skriker om det.
Citera
2012-03-03, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Det blir bättre jag lovar dej
Hur länge har det gått nu ?

Någon vecka sedan vi hade kontakt men 2 månader sedan det tog slut men såg henne igår i skolan. ser henne typ flera ggr i veckan det är det värsta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in