2012-02-18, 13:24
Medlem
Gå ut och ragga för att glömma
Citera
2012-02-18, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avatar2
Gå ut och ragga för att glömma
Funkar inte för min del, finns något som sätter stopp.
Citera
2012-02-18, 13:36
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Funkar inte för min del, finns något som sätter stopp.

+1
Citera
2012-02-18, 14:08
Medlem
googla på "oneitis" (enfixering på svenska) så finns det en del saker man göra för att få bort kärlekssorg.
Citera
2012-02-18, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Ja antingen blir det i morgon som jag hoppats på eller får vi ta det i veckan...

Det är dags nu. Skjut inte på det oundvikliga hur jävligt det än må kännas.
Kom igen nu Redbullen tänk lite ego nu...
Citera
2012-02-18, 14:24
Bannlyst
Citat:
googla på "oneitis" (enfixering på svenska) så finns det en del saker man göra för att få bort kärlekssorg.
Det enda för min del, är att bryta helt tills saker lägger sej så pass mycket, den dagen får man fundera över om man vill ta upp kontakt igen och klarar det utan att få känslor en gång till, eller bryta för all framtid...
Citera
2012-02-18, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StyleAeon
Det är dags nu. Skjut inte på det oundvikliga hur jävligt det än må kännas.
Kom igen nu Redbullen tänk lite ego nu...
Jag vet, men jag vet ju mer jag pressar henne ju längre bort försvinner hon det vet jag sen förr, och mer kommer hon inta försvarsställningen.
Så tyvärr får jag denna gången hålla mej lugn, hon kommer höra av sej det vet jag.
Citera
2012-02-18, 14:28
Bannlyst
Citat:
Jag vet att det finns andra som jag skulle kunna älska och må bra ihop med, hon är inte den enda i världen det vet jag, folk säger " det finns bättre där ute " .... ja det är fullt möjligt men det är henne jag vill ha ändå.
Citera
2012-02-18, 14:32
Medlem
Om hon verkligen är den enda, förför henne då...
Citera
2012-02-18, 14:35
Bannlyst
Citat:
Om hon verkligen är den enda, förför henne då...
Finns ingen mening att ens försöka som det är nu, hon har inte släppt allting ännu det märker jag på henne dom gångerna vi stöter på varandra.

EDIT : Jag ska bryta för jag måste gå vidare utan henne, men är det nu så att det finns något kvar i henne så ger jag henne möjligheten att få värdera mitt värde utan din bekräftande genom att höra av mej hela tiden
Man kan aldrig sakna det man på pappret aldrig förlorat, eftersom vi stöter på varandra både på gymmet och på krogen nästan varje helg måste jag hålla mej borta...

men jag gör det MEST för min egna del !
Senast redigerad av Redbullen 2012-02-18 kl. 14:43.
Citera
2012-02-18, 14:55
Medlem
I vanliga fall förespråkar jag att vara sig själv men eftersom det kanske är lite svårt i detta fallet, vad sägs om "PUAtekniker"? finns massvis att hitta ute på nätet som folk har testat och VET fungerar.
Citera
2012-02-18, 15:07
Bannlyst
Citat:
I vanliga fall förespråkar jag att vara sig själv men eftersom det kanske är lite svårt i detta fallet, vad sägs om "PUAtekniker"? finns massvis att hitta ute på nätet som folk har testat och VET fungerar.

Ja det där funkar det vet jag, dock kör jag på att vara mej själv och det funkar också.
Bryta helt kommer jag att göra oavsett, men vi har gemensamma vänner och det gör att jag kan egentligen inte ignorera att inte medverka i något som hon i eller så, det skulle kännas fel
Visst jag kan säga att jag har andra planer men träffar man på "gänget" ute så får man gå fram och hälsa och prata, är mej själv och kommer så vara och det var den personen hon en gång blev intresserad av och förälskad i, vem vet det kanske kan hända igen..

If you love something let it go, if it comes back to you it's your's, if it doesn't it never was.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in