Nu inser jag, två år senare , att jag är elak mot både honom och mig själv som försöker fast jag inte kan sluta tänka på att han hade camsex. Vi var unga och dumma men det har förstört precis allt, jag mår skit rentav, jag är svartsjuk, anklagande och ja - ett monster blev jag pga denna händelse och jag är så kär att jag aldrig kommer kunna bryta mig ut, istället förstör jag både migsjälv och honom sakta men säkert genom att bara må skit.
Jag älskar verkligen honom men om jag inte kan släppa det så måste jag gå vidare?
Jag älskar honom och tvivlar inte på att jag kommer vela ha honom igen om han säger att han vill kämpa men jag vet nu hur det slutar.
Tvivel till max och jag/han mår dåligt i våran relation. Förutom de bra stunderna, de får man inte glömma kanske..
Det blir inte bättre för min del, när det känns som lugnast så dyker det upp som ett slag i ansiktet.
Dessvärre är jag självmordsbenägen till max och vet inte hur jag skall göra för att inte låta det här bli "anledningen ut", jag vill inte dö men det känns så(pga. andra saker i mitt liv, inte bara denna händelse)
Hur hantera ensamheten? jag hatar att vara ensam

läser i tråden och det hjälper men jag har en sådan extrem ångest och har ingen att prata med så om någon har vettiga saker att säga så hetsa pm!
Vet inte om dethär är rätt tråd men ptja, ber om ursäkt isådanafall men kände inte att mitt behövde en egen D: