2012-02-18, 15:10
Medlem
Kan du inte typ få till en dejt med henne då?, så kanske det skapas kärlek igen
Citera
2012-02-18, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avatar2
Kan du inte typ få till en dejt med henne då?, så kanske det skapas kärlek igen
Det vet jag inte, hon är väldigt försiktig den tjejen och har alltid varit, trodde aldrig hon skulle börja prata med henne sen vi pratade ut och satte punkt för det gamla men det gjorde hon, så jo kanske.
men jag kommer ta det med henne när jag får prata med henne i morgon förhoppningsvis.
Jag säger att jag kommer backa för fullt, men vill hon kanske ses av rätt anledning eller liknande så får hon gärna höra av sej.
Jag frågade vid nyår om vi inte kunde börja ses igen, nytt år och allt och fick tillbaka som svar " Vi ses när vi ses Bullen, men som det är nu klarar jag inte mer " .... jag brydde mej aldrig om att analysera det svaret så mycket, men helt kört är det kanske inte.
Citera
2012-02-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
" Vi ses när vi ses Bullen, men som det är nu klarar jag inte mer " .... jag brydde mej aldrig om att analysera det svaret så mycket, men helt kört är det kanske inte.

Låter som du blir uttnyttjad för bekräftelse där, var kall mot henne i 2-3veckor, hör inte av dig eller prata med henne på 2-3 veckor och sen försök igen. Det blir då att du ger mixade signaler vilket får tjejer att reagera väääldigt bra på
Citera
2012-02-18, 15:25
Medlem
Citat:
I vanliga fall förespråkar jag att vara sig själv men eftersom det kanske är lite svårt i detta fallet, vad sägs om "PUAtekniker"? finns massvis att hitta ute på nätet som folk har testat och VET fungerar.

"PUAtekniker"? Kan du utveckla...
Citera
2012-02-18, 15:26
Medlem
Redbullen: regga dig på c-r.se/forum och fråga där så kommer du få bra tips
Citera
2012-02-18, 15:44
Bannlyst
Citat:
Låter som du blir uttnyttjad för bekräftelse där, var kall mot henne i 2-3veckor, hör inte av dig eller prata med henne på 2-3 veckor och sen försök igen. Det blir då att du ger mixade signaler vilket får tjejer att reagera väääldigt bra på
Det var det jag gjorde i några få veckor och började träna där hon jobbar, 2a dagen hon såg mej där kom hon fram och började prata, dagar efter det har hon följt mej med blicken.
Jag vill inte tro något ännu och vill inte dra förhastade slutsatser heller, förbereder mej på det värsta och så kan jag bara bli positivt överraskad kanske..
Bara en sån sak som att hennes bästa vän (även min vän) frågade henne en gång om " skulle du inte vilja träffa honom igen då och se om känslorna kan komma tillbaka ".... hon fick inget svar, jag har inte fått svar på den frågan heller.. finns både ett bra och ett dåligt svar i det.
Citera
2012-02-18, 15:47
Bannlyst
Citat:
Redbullen: regga dig på c-r.se/forum och fråga där så kommer du få bra tips

Har läst en del där inne men där inne känns det mer som att tjejer är skit och vi killar ska knulla runt så mycket vi orkar, inte min kopp tee...
Jag har inget emot mitt ex på något vis och vill inte vara elak eller falsk på något vis heller, hon gjorde rätt i att lämna mej, hellre det än en ett falskt förhållande, dock så blir man som sagt sårad men hon var ärlig.
Så är det nu så att vi kanske kan hitta tillbaka till varandra så är det hon som får "bevisa" för mej att hon vill, och detta ska ske på rätt och riktigt sätt.
Citera
2012-02-18, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alexbranch
"PUAtekniker"? Kan du utveckla...

PUA (Pick up artist) och ja det fungerar verkligen har faktiskt testat själv och JA
Citera
2012-02-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleAeon
PUA (Pick up artist) och ja det fungerar verkligen har faktiskt testat själv och JA

Vilka tekniker var det du testade?
Citera
2012-02-18, 19:40
Medlem
Lördag kväll. En hel del alkohol och en god vän. Dags att göra stan osäker! Orka sitta hemma och deppa, dags att playa "the field"... Hur mycket jag än vill ha tillbaka mitt ex så hjälper det inte att sitta hemma och vänta. Make it happen!
Citera
2012-02-18, 19:49
Medlem
Ogdens avatar
Sammanfogade ämnen.

/mod
Citera
2012-02-19, 00:37
Medlem
Lerdrics avatar
23timmar och 23minuter kvar tills denna helg är över
Citera