2012-02-14, 10:44
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyftstolpe
Jo jag vet det hade vart hemskt , men vet att jag kommer få sån sjuk ångest om jag bryter nu.. Men tack för tipset , det tog slut för hon började tveka på vad hon kände och sen blev jag uppstressad av det och då blev det bara värre.. det känns inte som jag bryr mig om nått annat än att det ska bli bra igen.. Patetisk man är, låter ju rätt illa att toffla efter man blivit dumpad när man tänker efter ..tar inget beslut idag iaf , men snart bryter jag helt om det inte blir bättre. Usch vad jobbigt det är mer kärlek

Oja det är riktigt jobbigt men det enda som faktiskt hjälper så är det tiden, klyscha absolut men en sann sådan. Jag tror nog ett clean-cut skulle vara till din fördel visst det kommer vara tungt i början men du kommer inse att det var rätt val. Nu är det en mildare form av tortyr du utsätts för och du måste göra allt för att minska på den smärtan.
Citera
2012-02-14, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
För att det ska bli lite bättre måste du sluta snoka, jag lovar dej det är till 80% största delen av att man mår dåligt och tänker för mycket.
Det behövs så lite när man mår som du gör just nu för att det ska bli lite bättre, kör du all in i kväll så kanske du får annat att tänka på, ditt ex tex kanske märker att du ser glad ut och är på bra humör du vet aldrig vad som kan hända då.
Du kanske rent av kommer hem sen och tänker : " hmm hon såg att jag var glad och hon såg fundersam ut" .... en sång tanke är bättre än " ahh nu ska hon säkert hem till nån kille hon träffade i helgen "

Get my point?

Jo jag fattar vad du menar . Man får försöka löra sig tränga bort de negativa tankarna, dock är det svårt , all in ikväll ? Menar du fall jag ska träffa henne ?
Citera
2012-02-14, 10:48
Bannlyst
Citat:
Jo jag fattar vad du menar . Man får försöka löra sig tränga bort de negativa tankarna, dock är det svårt , all in ikväll ? Menar du fall jag ska träffa henne ?

Ja vad jag menar med all in är att du tar på dej ditt bästa pojkerfejs och är dej själv oavsett om hon är med eller inte, ett leende från dej eftersom det är din kväll kommer påverka alla andra runt om och så blir stämningen bättre...
Citera
2012-02-14, 10:50
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:

Han syftar på att du ska göra allt ja precis allt för att framstå så bra du bara kan, snygga till dig, dom bästa kläderna på, du ska ha kul hela kvällen, sluta aldrig att le, visa henne vad hon har förlorat även om hon dumpade dig. Få henne att inse hur bra du egentligen är.
Citera
2012-02-14, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Han syftar på att du ska göra allt ja precis allt för att framstå så bra du bara kan, snygga till dig, dom bästa kläderna på, du ska ha kul hela kvällen, sluta aldrig att le, visa henne vad hon har förlorat även om hon dumpade dig. Få henne att inse hur bra du egentligen är.
+1
Citera
2012-02-14, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric

Amen brother!!!
Citera
2012-02-14, 11:03
Medlem
Skulle vilja utdela ett stort tack till de som sitter här och skriver i stundande tid. Helt fantastiskt att man kan få så mycket stöd över ett internetforum. Jag önskar er alla all lycka och välmening.

Tack för gratulationerna förresten
Citera
2012-02-14, 11:16
Medlem
Lerdrics avatar
Sometimes I need to remember just to breathe
Sometimes I need you to stay away from me
Sometimes I'm in disbelief, I didn't know
Somehow I need you to go

Don't stay
Forget our memories
Forget our possibilities
What you were changing me into
(Just give me myself back and)
Don't stay
Forget our memories
Forget our possibilities
Take all your faithlessness with you
Don't stay

Sometimes I feel like I trusted you too well
Sometimes I just feel like screaming at myself
Sometimes I'm in disbelief, I didn't know
Somehow I need to be alone

Don't stay
Forget our memories
Forget our possibilities
Don't stay
Forget our memories
Forget our possibilities
Don't stay

I don't need you anymore, don't want to be ignored
I don't need one more day, of you wasting me away
I don't need you anymore, I don't want to be ignored
I don't need one more day, of you wasting me away
(With no apologies)

Don't stay
Forget our memories
Forget our possibilities
Don't stay
Forget our memories
Forget our possibilities
(Just give me myself back control)
Don't stay
Don't stay
Don't stay
Citera
2012-02-14, 13:23
Medlem
Rekommenderar alla som är aktiva och andra att lyssna på P1's "kropp & själ" från imorse. Gav mig lite tankeställare och funderingar.

Tänker minimera mitt hängande i tråden. Känns som man sugs ned längre ju mer man läser.

kram!
Citera
2012-02-14, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storkbettet

Tänker minimera mitt hängande i tråden. Känns som man sugs ned längre ju mer man läser.

Har också känt så sista tiden faktiskt...
Citera
2012-02-14, 14:13
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storkbettet
Rekommenderar alla som är aktiva och andra att lyssna på P1's "kropp & själ" från imorse. Gav mig lite tankeställare och funderingar.

kram!

Att man ger råd uppskattas ju av många men många situationer påminner om ens egen och då börjar man själv tänka på det och man drar upp allt på nåt. Blir som en ond cirkel, man hjälper någon men sänker sig själv.
Citera
2012-02-14, 14:29
Medlem
Tjena , gick med Flashback bara tack vare denna tråd ! För två månader sedan dumpades jag ifrån ett 5 års förhållande , jag var helt förkrossad ,jag gjorde exakt samma saker som ni skriver om , kollade hela tiden facebook, kollade hela tiden mobilen men hepp inget , jag var van att få sms av denna brud i 5 och ett år varje dag men plötsligt kom det inget , det var extremt tufft , . Det tog henne en månad efter hon gjorde slut att ha ett offentligt förhållande på Facebook , detta är ca 1 vecka sedan , jag tog fram mobilen och skrev några ord , fick inget tillbaka , tog bort henne ifrån Facebook ! Idag på hjärtans dag känns det tuffare , jaguar gått igenom ett helvete i huvudet , jag tänker så här , jag levde innan henne och jag lever nu efter henne , om det är öde att vi skulle vara tillsammans så hade vi varit det ,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in