• 4
  • 5
2024-12-25, 21:39
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suggamaj
ThcNM r vrdels, spara era pengar och vnta tills en annan kommer ut.

Har rkt budsen frn Hero ngra dagar nu och det ger knappt ngon effekt alls.
Ingen magi alls och fr att fortstta trenden med alcohol s r detta som lttl vs vanligt weed som r vodka.

D rker du vanligt puk, d knner man inte ett piss. Hller du upp en mnad kommer det bita hrt sen. Det kryper p efter ngra bloss bara men man bygger upp en tolerans fort. Nu fortstter jag sklart rka fast jag knner mig bng, rker som vanligt och upplever ruset lite intensivare. Det sitter inte i lika lnge dock. Men som sagt, skulle jag ta med det till polarn tror jag inte han skulle knna han ngonting heller.
Citera
2024-12-29, 22:02
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Du som r totalt jvla pantad om du tror det r skillnad p etanol i l och etanol i sprit . Och du ska nog se att ja tidigare druckit samma mngd etanol i brs , kontra vodka och ftt samma resultat ven om du nu pstr att det inte skulle vara s.
Fint att du drar upp bensin som ett argument. Inte riktigt samma sak som att destillera drickbart alkohol. Men en idiot som dig lr vl inte greppa det

Man blir olika bakis p vodka och whiskey.

Rdvin blir man mer bakis av n vitt vin.

Inte bara etanolen som spelar roll.
Citera
2024-12-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja jag med. Bde THCH & THCJD men jag tycker inte jag knner ngonting srskillt till skillnad frn Puffys. Dr blev man fan bng. Men "blommorna" frn Hero tyckte jag funkade bra medans haschet var lite sisdr.

Ingen aning. Jag lmnade prov en vecka efter ha vejpat THCH och klarade mig, s det sitter nog inte i lika lnge som ren THC.
kte p piss ca 17 timmar efter jag rkte THCH och det visade ingenting
Citera
2025-01-21, 18:14
Medlem
Svalt intresse fr denna . r det ett skit produkt i grunden eller har folk bara ftt skit ? Den jag fick tag p fungerade vl ok, var inget att.hnga i granen direkt. Smre n vanligt thc, sen till slut fick man ta bra mnga bloss fr att tjna ntt verhuvud taget
Citera
2025-02-24, 13:01
Medlem
Vad r detta fr skit? Tagit 15 stora bloss och har ett dlig rus, stller jag mig upp fr jag vrldens blodtrycksfall, r ju som rena spicet
Citera
2025-02-24, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Vad r detta fr skit? Tagit 15 stora bloss och har ett dlig rus, stller jag mig upp fr jag vrldens blodtrycksfall, r ju som rena spicet

Ok rus, rtt mkt smmre n cannabis men r okej typ, rtt dligt och hjrtat bankar p en del, ftt 3 blodtrycksfall nr jag stller mig upp nra p o svimma men har rkt typ 20 bloss
Citera
2025-02-26, 05:56
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Ok rus, rtt mkt smmre n cannabis men r okej typ, rtt dligt och hjrtat bankar p en del, ftt 3 blodtrycksfall nr jag stller mig upp nra p o svimma men har rkt typ 20 bloss

N det r inte alls srskilt likt cannabis.
Citera
2025-03-27, 11:31
Medlem
oggethedoggs avatar
Ngon som sett Expressens artikel att thcnm r livsfarligt spice, tullen har testat hero produkter och det r inte thcnm, substansen som r sprejad p budsen r ADB-4en-PINACA
Fan jag som nyss ftt hem massa snna buds.
Detta r tydligen en livsfarlig spice variant
Citera
2025-03-27, 11:39
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Ngon som sett Expressens artikel att thcnm r livsfarligt spice, tullen har testat hero produkter och det r inte thcnm, substansen som r sprejad p budsen r ADB-4en-PINACA
https://www.expressen.se/nyheter/sve...-internetdrog/
Citera
2025-03-27, 12:56
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:

Livsfarlig r mer fr o locka lsare men nyttigt r det vl nd inte. Kanske i hgre doser, jag vet inte men dessa r iaf ngot kontrollerade i doseringen tnker jag. Vidrigt r det iaf, tog ngra bloss av de hr i vintras och jvlar vad det slog. Kndes som sista varianterna p spice eran. CP bng i 20 min...
Citera
2025-03-27, 17:48
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:

Har funnits sedan 2021 och r knappast mer livsfarlig n ngon annan spice. Hittar inga rapporter att den skulle ha mer biverkningar n ngot annat.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/ADB-4en-PINACA
Citera
2025-03-27, 22:24
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:

Och vad frvntar ni er egentligen ska finnas bakom de flashiga bokstavskombinationerna? Det har lnge varit uppenbart att det hr r den nya spicevgen i en rumsrenare tappning.

Stenade ntter som yrar om naturliga fytocannabinoider nr vi snackar om helsyntetiska cannabinoider!

Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in