2024-12-15, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Jo har ju varit ute i snart en vecka verkar inte finnas några recensioner.

De konstigt, den kanske är riktigt keff?

Vi får väl hoppas att någon testar den snart, undra om den också lämnar spår på thc vid tester?
Citera
2024-12-15, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
De konstigt, den kanske är riktigt keff?

Vi får väl hoppas att någon testar den snart, undra om den också lämnar spår på thc vid tester?

Stämmer det att dessa altnoider blir mer och mer riskabla vid varje tillfälle de tweekas med, som någon skrev här i tråden så är det kanske källan till skepticismen.
Citera
2024-12-15, 18:53
Medlem
Citat:
Stämmer det att dessa altnoider blir mer och mer riskabla vid varje tillfälle de tweekas med, som någon skrev här i tråden så är det kanske källan till skepticismen.

Skulle nog tro det, räkna på två år hur många det har kommit.

Har varit med sedan starten med dessa eller iaf spice grejerna.. och de är 14år sen..

Det bästa hade nog varit att legalisera cannabis istället, ingen som tvingar någon att använda det.
Citera
2024-12-15, 19:34
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Det är enbart förbeställningar än så länge. Möjligtvis att dom skulle börja skicka ut nu på Måndag står det.
Citera
2024-12-15, 19:34
Bannlyst
Citat:
Skulle nog tro det, räkna på två år hur många det har kommit.

Har varit med sedan starten med dessa eller iaf spice grejerna.. och de är 14år sen..

Det bästa hade nog varit att legalisera cannabis istället, ingen som tvingar någon att använda det.

Håller med har i vart fall att beställt en vape av den mindre modellen med detta, lär ha den på tisdag eller onsdag så då kan jag återkomma med en liten recension.
Citera
2024-12-15, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Det är enbart förbeställningar än så länge. Möjligtvis att dom skulle börja skicka ut nu på Måndag står det.

Aha då är jag med trodde förbeställningarna var fram till den tionde för att sedan skickas ut.
Citera
2024-12-15, 19:40
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Aha då är jag med trodde förbeställningarna var fram till den tionde för att sedan skickas ut.

Mmm det var sagt så. Aja får se hur det blir, jag har köpt en 5a buds så vi får dra varsin recention senare på vape och grönt, men jag kan eventuellt vara lite tolerant fortfarande. Har bara hållt upp i en vecka.
Citera
2024-12-15, 19:42
Bannlyst
Citat:
Mmm det var sagt så. Aja får se hur det blir, jag har köpt en 5a buds så vi får dra varsin recention senare på vape och grönt, men jag kan eventuellt vara lite tolerant fortfarande. Har bara hållt upp i en vecka.

Jo ska inte ljuga har suttit med en sista thch vape som tog slut nyss nåväl får i vart fall 2-3 dagars paus innan jag testar nästa. Upplever att det är mer intensivt när man röker det i form av buds eller brunt än när man vejpar.
Citera
2024-12-15, 19:45
Medlem
Citat:

Vet du något om ifall det blir thc spår i kroppen?

Kul att du ska testa budsen! Återkom med hur du tycker det funkar o sådär
Citera
2024-12-15, 19:59
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Jo ska inte ljuga har suttit med en sista thch vape som tog slut nyss nåväl får i vart fall 2-3 dagars paus innan jag testar nästa. Upplever att det är mer intensivt när man röker det i form av buds eller brunt än när man vejpar.

Ja jag med. Både THCH & THCJD men jag tycker inte jag känner någonting särskillt till skillnad från Puffys. Där blev man fan bäng. Men "blommorna" från Hero tyckte jag funkade bra medans haschet var lite sisådär.

Citat:
Vet du något om ifall det blir thc spår i kroppen?

Ingen aning. Jag lämnade prov en vecka efter ha vejpat THCH och klarade mig, så det sitter nog inte i lika länge som ren THC.
Citera
2024-12-17, 16:39
Medlem
Man ser tydligt i inläggen att de kommer från de som säljer produkterna. Självklart vill dom få oss att tro att det är ofarligt och att man blir hög osv. Gå inte på dom!

En som rökt THC på riktigt i många år...
Citera
2024-12-17, 16:44
Medlem
HHC hade lite av riktiga THC, observera lite.
Alla andra som kom efter HHC var ren bluff. Som tidigare sagts, av unga i en typ av berusningskänsla, men milsvitt långt från sann THC.
Alla som provat riktig THC blir medveten om "persona nogratan" som viker ut sig och gör sig tillkännagiven. I vissa texter som det högre själv.

Trinary

Citat:
Ursprungligen postat av Trinary
Man ser tydligt i inläggen att de kommer från de som säljer produkterna. Självklart vill dom få oss att tro att det är ofarligt och att man blir hög osv. Gå inte på dom!

En som rökt THC på riktigt i många år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in