Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Bra att du ändrat uppfattning om ÖP. Du kallade de marxister har jag för mig. Hoppas du väljer ÖP framför Afs.
Allard har själv för några år sedan beskrivit sig som marxist. Det är fakta.
Jag finner AfS som ett ståndaktigare moget alternativ.
Hade jag varit 19 så hade jag övervägt ÖP.