• 5
  • 6
2024-11-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
Jo, vodka är ju descinficerande & nyttigt som själve fan, men risken finns att man slocknar & vaknar upp död.

& efter ett par duktiga supar är man inte längre körklar.
Men annars, Absolut!

Man får öva innan på säker plats innan man super till ordentligt i skarpt läge så kanske man klarar sig😅
Du står ju ändå still och fast så då kan du passa på o festa till de lite är ju ingen trafikfara då😁
Citera
2025-01-16, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neger-apan
WTF?

340 kr/liter för vatten med hållbarhet 4.5 år ???

Överbliven vanlig pet-flaska kostar noll, håller bättre mot stötar och klämning i bilen, kan återförslutas och kan fyllas på.

Säljer de 100g-förpackningar med sand till negrer i Sahara också, för 340kr/kg och 4.5 års hållbarhet?

Nu vet jag inte i vilket land du lärde dig räkna, men jag får det till 68 kr/L

Men jag vet inte hur tillförlitliga överlevnadsbutiken är som försäljare, för om man läser på norska tillverkarens sida så är hållbarheten 5,5 år MEN man får bara dricka 0,5l per dag. Så jag vet inte hur nyttigt det vattnet är egentligen.
Citera
2025-02-17, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspodin
Låter spännande, väntar med spänning på dina resultat.

Uppdatering. La en läskeflaska i en plastlåda i skuffen. Under vintern har det ibland varit några grader varmt och ibland kallt. Den har klarat sig bra och inte varit frusen de gånger jag kollat. Fram tills idag… har varit minus i ett par veckor och igår natt -15, inatt -10, och imorse var flaskan helt genomfrusen.
Citera
2025-02-17, 17:04
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecklor
Uppdatering. La en läskeflaska i en plastlåda i skuffen. Under vintern har det ibland varit några grader varmt och ibland kallt. Den har klarat sig bra och inte varit frusen de gånger jag kollat. Fram tills idag… har varit minus i ett par veckor och igår natt -15, inatt -10, och imorse var flaskan helt genomfrusen.
Hur gick det för flaskan?
(glöm, inte att fruset vatten expanderarar)
Citera
2025-02-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspodin
Hur gick det för flaskan?
(glöm, inte att fruset vatten expanderarar)

Har inte hänt något med flaskan (plastflaska), den är hel och ser normal ut.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in