• 2
  • 3
2024-12-10, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Läste att CC9 är en helsyntetisk cannabinoid som inte finns naturligt i plantan. Så börjar gå in på själva spice-delen nu verkar det som...

Back to 2010-times när det va en massa jävla spice överallt, kom ihåg hur bränd man blev..

Hur funkar det med CC9?
Lämnar den oxå spår av thc på tester?
Citera
2024-12-11, 00:07
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Läste att CC9 är en helsyntetisk cannabinoid som inte finns naturligt i plantan. Så börjar gå in på själva spice-delen nu verkar det som...

Ja det kommer bli så ju mer dom gör det olagligt hela tiden. Det var så med Spice med. Det var bra och relativt säkert i början, sedan börjades det förbjudas och idag är det som heroin fast mer beroendeframkallande.

Men sådant skiter sveriges politiker i.
Citera
2025-01-30, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Det är sjukt lätt att omvandla lagligt CBD Kristaller till THC

https://youtu.be/FM6LgheeLbA

Ska du konvertera cbd till någonting och ha så är det Delta 9 du vill ha, och det är inte "sjukt lätt" och skapa D9.
Du kan koka cbd i en gryta med en krossad citron så kommer du få en liten procent Delta 8 , vilken i min bok är i stort sett samma som cbd.
För att skapa D9 behöver du en gedigen förståelse för kemi och thermodynamik, som nästan uteslutande följer med en utbildning i organisk kemi.

Det krävs väldigt mycket för att kunna återupprepa sina resultat , D9 är inget man gör hemma i köket direkt
Citera
2025-05-13, 20:38
Medlem
Citat:
Försök 1: 100 mg CBD, 200 mg ZEO i en liten lufttät behållare i 15 minuter vid 130°C. Resultat: litet rus men jag tog inte så mycket så är inte helt säker.

Försök 2: 100 mg CBD, 200 mg ZEO i ett fickformat bakplåtspapper i 150°C i 10 minuter. Resultat: sämre än första.

Försök 3: 250 mg CBD, 500 mg ZEO i bakplåtspapper i ett tunt lager. Jag glömde ta ut det ur ugnen vilket jag tror hjälpte, så 140°C i 35 minuter. Resultat: väldigt starkt, jag tog ungefär 1/6 av slutprodukten och blev helt överkörd (men jämfört med vad jag brukar ta – HHC – så var det här lättare att kontrollera och efter 30 minuter blev det njutbart igen).

Tidslinje:
20 minuter – avslappnad
40 minuter – mindre spända muskler
1 timme – slog till som en käftsmäll, extremt starkt
4 timmar – topp
Nu har det gått över 17 timmar och jag är fortfarande hög (därav den väldigt dåliga strukturen och skrivandet)

För referens: jag tog alla doser på tom mage och med lite choklad. Var extremt försiktig med det här, det fungerar definitivt.
Ha en bra dag allihopa –
Källa:
https://www.reddit.com/r/CBeeD/comme...s_high_report/

Verkar vara myyyket lätt har nån testat ?????? Har snart slut på cash detta är myket billigare än weed
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in