2026-07-30, 21:49
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Det här är inte ens en debatt, de har fälts för att ha mördat hundratusentals människor.

Ingen sitter i fängelse.
Ingen, varken Purdue eller någon ansvarig på Purdue har fällts för att ha mördat hundratusentals människor.

Du borde sluta sprida lögner och skitprat.
Citera
2026-07-30, 21:55
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Ingen, varken Purdue eller någon ansvarig på Purdue har fällts för att ha mördat hundratusentals människor.

Du borde sluta sprida lögner och skitprat.
OxyContin maker Purdue Pharma pleads guilty in criminal case

Purdue's plea to federal crimes provides only minor comfort for advocates who want to see harsher penalties for the OxyContin maker and its owners. The ongoing drug overdose crisis, which appears to be growing worse during the coronavirus pandemic, has contributed to the deaths of more than 470,000 Americans over the past two decades, most of those from legal and illicit opioids.

Alltså ditt korkade jävla mähä. Det är mord, inte "vi försökte vårt bästa"

De visste precis hur farliga och beroendeframkallande oxy var. Ingen har ställts för rätta och det har med regulatory capture att göra.

RfK Jr gav sig in i detta för att rota ut denna korruption.

Utöver det ska du också försöka estimera den förödelsen av familjer och hela samhällen som orsakats av det här. De som är beroende, hamnat i skuld, förlorat jobb listan går vidare och vidare.
Citera
2026-07-30, 22:08
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Alltså ditt korkade jävla mähä. Det är mord, inte "vi försökte vårt bästa"

De visste precis hur farliga och beroendeframkallande oxy var. Ingen har ställts för rätta och det har med regulatory capture att göra.

Du ljög. Varken Purdue eller någon ansvarig på Purdue har "har fällts för att ha mördat hundratusentals människor."

Du verkar ha svårt att sluta sprida skitprat och lögner.
Citera
2026-07-30, 22:10
Medlem
develis avatar
RFK Jr. fortsätter att ge nationen explosiv diarré.

Diarré-tsaren nöjer sig inte med att popularisera att dricka obehandlad mjölk som har stått i solen i några timmar eller att lätta på FDA:s standarder tills det uppstår ett utbrott av parasiten cyclospora.

RFKjr avslöjar hur mycket tid han har över som värd för matlagningsprogram.

Den berömda kadaverdumparen (björnunge i Central Park) har inte något bättre för sig än att resa över landet och filma ett konstigt fåfängaprojekt.

Han kommer nu att använda sin expertis om tvättbjörnspenis i The Real Food Show.

Kock Andrew Gruel hjälpte Kennedy att laga "Crispy Salmon Cakes with Apple, White Bean & Green Salad", som säkerligen kommer att bota de kroniska sjukdomar som amerikaner fortfarande kommer att ha när Trump-administrationen avslutar Medicare.
https://www.avclub.com/robert-f-kennedy-cooking-show

"– Jag är inte rädd för baciller. Jag brukade snorta kokain från toalettsitsar."

Det är lite Dahmer över honom?

Kennedy fascineras av kadaver. Tog en roadkill och la i sin bil för att flå den, men la björnungen i Central Park.

Kennedy hittade en död val, tog en motorsåg och sågade av huvudet.
Sedan spände han fast den på taket på familjens minibuss för att ta den hem för att studera dess skalle.

Han skar av även av penisen på en tvättbjörn som dödats på vägen för att studera den vid senare tillfälle.

Han har inga problem att bada bland avföring heller.
Bara en vanlig för hälsoministern.

Senast plockade han upp två tunna svarta ormar i svansarna på sin uteplats. En bet RFKjr i handen. Oklart om ormen överlevde.
RFKjr är säkert full av bakterier och immun.

Mer surkål åt amerikanska folket!
Senast redigerad av develi 2026-07-30 kl. 22:51.
Citera
2026-07-30, 22:13
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Du ljög. Varken Purdue eller någon ansvarig på Purdue har "har fällts för att ha mördat hundratusentals människor."

Du verkar ha svårt att sluta sprida skitprat och lögner.
Snick-snack.

Jag vill se rättvisa skippas och vetenskap regera.

Jag har hopp om att RfK Jr kan influera den förändringen, men jag tror knappast att han enbart själv kan åstadkomma det.

Sacklers är bara en av många. De måste rotas ut.
Citera
2026-07-30, 22:22
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Snick-snack.

Jag vill se rättvisa skippas och vetenskap regera.
Och det menar du att du kan se till genom att sitta och ljuga och sprida skitprat på Flashback? Du sprider en hel del skitprat och lögner, har jag märkt.

Jag förstår dock inte vad det har med RFK Jr att göra?
Citera
2026-07-30, 22:25
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Kennedy fascineras av kadaver. Tog en roadkill i sin för att flå den, men la björnungen i Central Park.

Kennedy hittade en död val, tog en motorsåg och sågade av huvudet.
Sedan spände han fast den på taket på familjens minibuss för att ta den hem för att studera dess skalle.

Han skar av även av penisen på en tvättbjörn som dödats på vägen för att studera den vid senare tillfälle.

Han har inga problem att bada bland avföring heller.
Bara en vanlig för hälsoministern.

Senast plockar upp två tunna svarta ormar i svansarna på sin uteplats. En bet RFKjr i handen. Oklart om ormen överlevde.
RFKjr är säkert full av bakterier och immun.

Mer surkål åt amerikanska folket!
Haha, menar du allvar!? Sjukt kul. Har han gjort det där? Och han är USAs hälsominister?
Åh herregud, jag måste googla...!! Haha...."skar av penisen på en tvättbjörn för att studera den vid senare tillfälle" Haha, herregud...
Citera
2026-07-30, 22:43
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Du vet Oxy skandalen? Sacklers mördade upp mot en halv mille. Allt var FDA godkänt, medicinsk konsensus och allt därtill.
Det är inte speciellt ovanligt att svenskar utan utbildning eller internationell erfarenhet i själva verket är sämre på engelska än de tror. Jag märker det här hela tiden när man debatterar med folk som tror sig ha läst något och så rycker det till i reptilhjärnan.

Nu förstår jag fortfarande inte vad OxyContin har med RFK Jr att göra. Han har mig veterligen ingen koppling till Purdue, Sackler-familjen eller preparatet.

En direkt uppmaning är att om du skall debattera den typen av uppgifter som du ideligen svänger dig med bör du se till att du förstått den engelska texten INNAN du sätter igång skitsnackargeneratorn. Det finns inga officiella uppgifter gällande antalet dödsfall som orsakades av OxyContin, och det finns inte ens några uppskattningar som landar i de siffror du ljuger ihop.

Du kan väl nöja dig med att tycka att det låter bra att RFK Jr vill göra barn hälsosammare.
Citera
2026-07-30, 22:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Haha, menar du allvar!? Sjukt kul. Har han gjort det där? Och han är USAs hälsominister?
Åh herregud, jag måste googla...!! Haha...."skar av penisen på en tvättbjörn för att studera den vid senare tillfälle" Haha, herregud...
😂

Sök kennedy jr bear raccoon whale
Citera
2026-07-30, 22:50
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det är inte speciellt ovanligt att svenskar utan utbildning eller internationell erfarenhet i själva verket är sämre på engelska än de tror. Jag märker det här hela tiden när man debatterar med folk som tror sig ha läst något och så rycker det till i reptilhjärnan.

Nu förstår jag fortfarande inte vad OxyContin har med RFK Jr att göra. Han har mig veterligen ingen koppling till Purdue, Sackler-familjen eller preparatet.

En direkt uppmaning är att om du skall debattera den typen av uppgifter som du ideligen svänger dig med bör du se till att du förstått den engelska texten INNAN du sätter igång skitsnackargeneratorn. Det finns inga officiella uppgifter gällande antalet dödsfall som orsakades av OxyContin, och det finns inte ens några uppskattningar som landar i de siffror du ljuger ihop.

Du kan väl nöja dig med att tycka att det låter bra att RFK Jr vill göra barn hälsosammare.
Jag tycker det är märkligt att du beskyddar massmördare.

RfK som direktör för HHS innebär en attitydförändring i det offentliga. Ett erkännande att läkemedelsindustrin styrs av organiserad brottslighet.

Dessa företag är serieförbrytande, massmördande brottslingar. Jag vill inte ha dem avgöra vad som är god vård eller inte.
Citera
2026-07-30, 23:09
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jag tycker det är märkligt att du beskyddar massmördare.

RfK som direktör för HHS innebär en attitydförändring i det offentliga. Ett erkännande att läkemedelsindustrin styrs av organiserad brottslighet.

Dessa företag är serieförbrytande, massmördande brottslingar. Jag vill inte ha dem avgöra vad som är god vård eller inte.
Är det inte märkligt det där hur du ideligen uppfattar det som att någon stöder motsatt åsikt så fort någon påpekar att du ljuger och sprider skit?

Jag förstår inte vad det är som ligger bakom ditt aldrig sinande ljugande (och vill nog inte veta). Sluta ljug och sprid skit.

Sedan blir det ju lika vansinnigt när du menar att RFK Jrs utnämning skulle vara ett "erkännande att läkemedelsindustrin styrs av organiserad brottslighet". Du har säkert någon kreativ idé om hur du skall försvara den lögnen också, men rent generellt kallas den typen av slutsats du drar eller associering som du gör i bästa fall för en "konspirationsteori" och i värsta fall en vansinnesföreställning av en djupt psykskadad person.

Att jag åt kycklingsallad idag är lika mycket ett "erkännande" att Sverige vann fotbolls-VM 2026. Sjunker det in?

Personligen är jag övertygad om att RFK Jr och Trump kommer ryka med huvudet före vid nästa val, och gänget pro-disease-pajaser RFK plockade in åker i slasken och får spendera resten av sina liv tillsammans med FLCCC, ChildrensHealthDefense, ICAN och liknande grupperingar, för INGEN inom vetenskap eller forskning kommer vilja ta i dem med tång.
Senast redigerad av korrektamund0 2026-07-30 kl. 23:18.
Citera
2026-07-30, 23:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Är det inte märkligt det där hur du ideligen uppfattar det som att någon stöder motsatt åsikt så fort någon påpekar att du ljuger och sprider skit?

Jag förstår inte vad det är som ligger bakom ditt aldrig sinande ljugande (och vill nog inte veta). Sluta ljug och sprid skit.

Sedan blir det ju lika vansinnigt när du menar att RFK Jrs utnämning skulle vara ett "erkännande att läkemedelsindustrin styrs av organiserad brottslighet". Du har säkert någon kreativ idé om hur du skall försvara den lögnen också, men rent generellt kallas den typen av slutsats du drar eller associering som du gör i bästa fall för en "konspirationsteori" och i värsta fall en vansinnesföreställning av en djupt psykskadad person.

Att jag åt kycklingsallad idag är lika mycket ett "erkännande" att Sverige vann fotbolls-VM 2026. Sjunker det in?

Personligen är jag övertygad om att RFK Jr och Trump kommer ryka med huvudet före vid nästa val, och gänget pro-disease-pajaser RFK plockade in åker i slasken och får spendera resten av sina liv tillsammans med FLCCC, ChildrensHealthDefense, ICAN och liknande grupperingar, för INGEN inom vetenskap eller forskning kommer vilja ta i dem med tång.
Ohälsoministern är som en konspirationsteori.
Som en vandringssägen. Fast på riktigt.

“I was standing in front of my parked car on I-684 cutting the penis out of a road-killed raccoon, thinking about how weird some of my family members have turned out to be,” Kennedy reportedly wrote in the journal. “My kids waited patiently in the car.”

The book’s author told People last week that Kennedy took the raccoon’s genitals to “study them later.”

Rep. Troy Carter (D-La.) till RFKjr:
“I got two seconds. Respectfully, you know what? I really wish you’d spend more time on, more time thinking about the American people, less time talking about whale heads, bear heads and raccoon parts."

https://www.google.com/amp/s/thehill.com/policy/healthcare/5841767-kennedy-animal-encounters-hearing/amp/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in