2025-09-27, 16:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Jag gav dig nyss faktan. Du gav mig nada.

Det är projicering det du gör med ditt förra inlägg.

Du varken kollade på hans tal eller de vetenskapliga publiceringar han givit ut som jag gav dig.
Fakta är som jag sade att de har inte testat den äldre befolkningen för autism som man gör idag.
Och det blir till en halmgubbe för dig när du försöker låtsas om att de har blivit diagnostiserade.
Det mest komiska för den som har den allra minsta insikt i detta, den vet om detta redan.
Citera
2025-09-27, 16:40
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Fakta är som jag sade att de har inte testat den äldre befolkningen för autism som man gör idag.
Och det blir till en halmgubbe för dig när du försöker låtsas om att de har blivit diagnostiserade.
Det mest komiska för den som har den allra minsta insikt i detta, den vet om detta redan.
Så ge oss den faktan då. Du ger hittills endast tomma påståenden.
Citera
2025-09-27, 16:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Mitt råd är att du läser upp dig och att de äldre är inte diagnostiserade som den yngre befolkningen är.
Och skulle man börja diagnostisera dom, så kommer man få se samma ökade siffror där.

Dock kommer de aldrig göra detta, för det saknar värde.
Förstår att du tycker detta är jobbigt med sån här fakta, men den är där och precis inget du kan göra åt att de inte är diagnostiserade eller ens försökt diagnostisera dom äldre.
Citera
2025-09-27, 16:45
Medlem
Citat:

Citat:
Mitt råd är att du läser upp dig och att de äldre är inte diagnostiserade som den yngre befolkningen är.
Och skulle man börja diagnostisera dom, så kommer man få se samma ökade siffror där.

Förstår att du tycker detta är jobbigt med sån här fakta, men den är där och precis inget du kan göra åt att de inte är diagnostiserade eller ens försökt diagnostisera dom äldre.

Han bad om fakta, och du sa "las pa"..

Tydligen har du inte den faktan alltsa.

Klassisk Klyban.
Citera
2025-09-27, 16:46
Medlem
Ajogens avatar
Citat:

Så där har vi det svart på vitt. Du sitter inte på någon fakta utan slänger ur dig massa lögner.

Du fan suger i att debattera.
Citera
2025-09-27, 17:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodnplenty2
Han bad om fakta, och du sa "las pa"..

Tydligen har du inte den faktan alltsa.

Klassisk Klyban.
Men om du är familjär med autism och varför äldre inte har fått diagnosen pga de aldrig ens sökte för den, det är fakta.
enkelt för dig att ta reda på själv, men lugnt, i kaninhålet söker man inte fakta som stör narrativet för agendan.
Citat:
Så där har vi det svart på vitt. Du sitter inte på någon fakta utan slänger ur dig massa lögner.

Du fan suger i att debattera.
Läs upp dig, så kommer du förstå att argumentet är stendött och pga de aldrig ens försökt att diagnostiserat.
Citera
2025-09-27, 17:28
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Men om du är familjär med autism och varför äldre inte har fått diagnosen pga de aldrig ens sökte för den, det är fakta.
enkelt för dig att ta reda på själv, men lugnt, i kaninhålet söker man inte fakta som stör narrativet för agendan.

Läs upp dig, så kommer du förstå att argumentet är stendött och pga de aldrig ens försökt att diagnostiserat.
Jo det har dem.

Vilket Zahorodny tar upp i sitt tal.
Citera
2025-09-27, 17:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jo det har dem.

Vilket Zahorodny tar upp i sitt tal.
Nu ljuger du!
För de har inte alls gjort detta i samma omfattning eller nära för de äldre.
Citera
2025-09-27, 17:32
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nu ljuger du!
För de har inte alls gjort detta i samma omfattning eller nära för de äldre.
Nej det gör jag inte.

Man hittar inte de som undgicks pga sämre igenkänningen i de äldre generationerna för de finns inte helt enkelt.

Du har ännu inte visat oss att ditt påstående stämmer.
Citera
2025-09-27, 18:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej det gör jag inte.

Man hittar inte de som undgicks pga sämre igenkänningen i de äldre generationerna för de finns inte helt enkelt.

Du har ännu inte visat oss att ditt påstående stämmer.
Visst ljuger du, för sjukvården berättar att dom inte testat dom för denna diagnos som man gör idag.

Du är hopplöst fast i ett kaninhål, där viss fakta inte får existera som detta.
Citera
2025-09-27, 18:36
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Visst ljuger du, för sjukvården berättar att dom inte testat dom för denna diagnos som man gör idag.

Du är hopplöst fast i ett kaninhål, där viss fakta inte får existera som detta.
Jag vet inte hur många ggr jag sagt att man redan har kollat och jag har gett dig bevis för det.

Det är du som är i kaninhålet, dummer.
Citera
2025-09-27, 18:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag vet inte hur många ggr jag sagt att man redan har kollat och jag har gett dig bevis för det.

Det är du som är i kaninhålet, dummer.
Nej, de har inte kollat de äldre som man gör idag.
Förstår att kaninhålet inte vill ha denna fakta, men det är ändå fakta.

Ingen som är korrekt sakligt med fakta är i ett kaninhål, men komisk projicering som ingen gick på, inte ens du.
Men ändå skrev du skräpet, undrar varför man skriver skräp och när man vägrar fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in