2025-01-23, 10:05
Medlem
Erki122s avatar
Årets deltagare var inte mycket att hänga i granen precis.. Robert "Psykopaten" Nilsson är väl den som kommer att sticka ut känns det som.
Hoppas verkligen det kommer in några utmanare med lite fart i.
Senast redigerad av Erki122 2025-01-23 kl. 10:27.
Citera
2025-01-23, 10:26
Medlem
Lite ovanligt att marknadsföra sin bisexualitet så öppet. Det känns som ett nytt grepp i Farmen som kanske också behövs, den här gruppen har en tendens att bli marginaliserad på så många plan, men synd bara att just den killen tilldelades rollen som the bad guy. Men det finns många bi-killar därute som är jäklgt schyssta också.
Citera
2025-01-23, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Stämmer till 100%. Dem har haft en relation

Ja det stämmer. Hennes man kom på dom mitt i knullandet och tydligen blev det handgemäng.
Kärringen är ett riktigt psyko som tigger pengar för att betala sina räkningar. Hon är också dömd för brott
Citera
2025-01-23, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Ja det stämmer. Hennes man kom på dom mitt i knullandet och tydligen blev det handgemäng.
Kärringen är ett riktigt psyko som tigger pengar för att betala sina räkningar. Hon är också dömd för brott
Menar du P*nn*m*mm*n när du skriver "kärringen"?
Hon är ju fräsch ju, en riktig MILF (PonnyMILF).
Nu blev Robban plötsligt min idol!
Undrar vad han har för bodycount.
Citera
2025-01-23, 12:31
Medlem
chipstutte1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Lite ovanligt att marknadsföra sin bisexualitet så öppet. Det känns som ett nytt grepp i Farmen som kanske också behövs, den här gruppen har en tendens att bli marginaliserad på så många plan, men synd bara att just den killen tilldelades rollen som the bad guy. Men det finns många bi-killar därute som är jäklgt schyssta också.

Behövs? Varför ska farmen användas som en plattform att marknadsföra sin sexualitet?
Citera
2025-01-23, 12:38
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag har inga problem med lite känslor. Sen behöver dom kanske inte klappa till varandra, där kan väl gränsen gå. Men en liten brottningsmatch hade ju inte skadat. De hade ju varit löst sen. Så löste man problem förr. Kollade om säsongen igår där Özkan och Blondie var med. Lite högre i tak där. Dom åkte ju ut för att dom snattade mat och sen va de något rasistiskt som sades. Rekommenderar att se om

Vart kan man se denna detta? Jag har letat efter just den säsongen.
Citera
2025-01-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Vart kan man se denna detta? Jag har letat efter just den säsongen.

Om du har IPTV så finns typ alla säsonger där. För jävla roligt att kolla på.
Citera
2025-01-23, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Hur har den där Graham lyckats få både blod, vitaminbrist (och allt var det nu var?) på 3dagar(?).
-Märkligt.....
Coolt att han känner the Clash och Billy Idol!
Citera
2025-01-23, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Peter var en bra pojke.
De skulle aldrig gjort som de gjorde med Peter.
Robert var riktigt vidrig vid matbordet. En skoningslös manipulativ översittare!! Brukar inte knarkare vara så förresten, manipulativ för att få sin vilja igenom ? I alla fall ett praktexempel på en Dramaqueen som spelar kränkt! Och sen har mage och anklaga Peter för ett ta på sig offerkoftan! Blir äcklad av sånt beteende!
Citera
2025-01-23, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Exakt KåtRobert blir sugen på Alida eller vad hon heter och förvandlas snabbt till en fittriddare av rang när han inser att Peter är ett potentiellt hot mot en hångelsession uppe på höskullen.
Kolla ögonen, haha.
Dom borde kan ta drogtest på idioten! Skulle inte förvåna mig om han smugglat in lite droger på Farmen! Hoppas han får ett ordentligt återfall!!
Citera
2025-01-23, 15:20
Medlem
Men kom igen!
Det finns inte en chans att vare sig Robert eller Micke är bisexuella!
De bara driver med tittarna/ övriga deltagarna.
Det närmaste de kommer att komma varandra är när de kör en dubbelmacka med Nathalie på höskullen medan studenten står och gråter och ser på.
Kom ihåg var ni läste det först!
Citera
2025-01-23, 16:12
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Men kom igen!
Det finns inte en chans att vare sig Robert eller Micke är bisexuella!
De bara driver med tittarna/ övriga deltagarna.
Det närmaste de kommer att komma varandra är när de kör en dubbelmacka med Nathalie på höskullen medan studenten står och gråter och ser på.
Kom ihåg var ni läste det först!

Har inte läst bakåt i tråden då jag är rädd för spoilers men finns det seriöst folk som inte förstår att dom är ironiska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in