2025-01-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Att han redan tror han är en megakändis som folk betalar för att höra på 😭😭 narcissismen är total!
Ligger det förresten någon sanning i det som skrivits om att han haft ett förhållande med Ulrika/Ponnymamman? Tänkte att hon är ju ändå 25 år äldre än Robert…?

Stämmer till 100%. Dem har haft en relation
Citera
2025-01-22, 23:14
Medlem
Ridnes avatar
Får såna dåliga vibbar av mobbar-Robert alltså!

En riktigt ful fisk som vet hur han ska manipulera sin omgivning för att få sin vilja fram. Han spelade ut Peter direkt och fick resten med sig lätt som en plätt fastän han betedde sig vidrigt. Precis som mobbarna på högstadiet. Sen märker man att han söker sig till den han tror är starkast.. Den där snickaren vad han nu heter som han kallar "tvillingsjäl" Han har bara sökt sig till honom för att ta sig långt i tävlingen.
Tyvärr tror jag att Mobbar-Robert med svarta ögonen vinner skiten. Urk.
Citera
2025-01-22, 23:34
Medlem
Menarens avatar
En narcissist som Robert söker sig till folk som är lättmanipulerade.... En sjuk jävel är han. Min morsa hade slått ner honom med toffeln direkt. Liten pojke i en stor kropp.
Citera
2025-01-22, 23:36
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Ut med jonna den äckliga jäveln.

Amanda ska vinna med dom brallorna.
Håller med om Jonna, en dryg och knubbig tomboy som tror att hon kan. Hon är den typen som säger att hon kan bygga och har lagt golv som mest och slänger sig med ord hon snappat upp från snickare.
Citera
2025-01-22, 23:50
Medlem
Nu har jag tittat på Peters instastory och på pakten grabbarnas YouTube som pratar om händelsen och Peters historia är fan den som är mest trolig.
Jag tror inte Peter har varit Guds bästa barn men i den här situationen va den enda som visade ett aggressivt beteende Robert, både vid bordet men också i bakgrunden i synken.

Ska bli spännande och se hur omtyckt han är av tittarna i slutet av säsongen.
Citera
2025-01-23, 00:11
Medlem
Crapmagics avatar
Idioterna rakar bikinilinjen och armhålorna i år igen, en hårig armhåla har ingenting med dålig lukt att göra, det verkar Amanda fått om bakfoten helt oväntat, det enda det avslöjar att grundvärderingen att det måste vara ofräscht på nått sätt, det får ju inte vara sant att det är fräscht
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-23 kl. 00:28.
Citera
2025-01-23, 02:11
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Får såna dåliga vibbar av mobbar-Robert alltså!

En riktigt ful fisk som vet hur han ska manipulera sin omgivning för att få sin vilja fram. Han spelade ut Peter direkt och fick resten med sig lätt som en plätt fastän han betedde sig vidrigt. Precis som mobbarna på högstadiet. Sen märker man att han söker sig till den han tror är starkast.. Den där snickaren vad han nu heter som han kallar "tvillingsjäl" Han har bara sökt sig till honom för att ta sig långt i tävlingen.
Tyvärr tror jag att Mobbar-Robert med svarta ögonen vinner skiten. Urk.

Ja man har sett hans osäkra flackande blick mär han läser av gänget.... trodde först snickaren skulle vara den sliskiga dryga typen men verkar ju helskön. Utseendet gör tyvärr så mkt på intrycket.
Citera
2025-01-23, 02:13
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Håller med om Jonna, en dryg och knubbig tomboy som tror att hon kan. Hon är den typen som säger att hon kan bygga och har lagt golv som mest och slänger sig med ord hon snappat upp från snickare.

Haha ja otroligt dålig ledare samt taktik, men tror samma sak hon kan inte bygga alls hon har sett sin man kanske renovera och inbillar sig...
Citera
2025-01-23, 02:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Ja man har sett hans osäkra flackande blick mär han läser av gänget.... trodde först snickaren skulle vara den sliskiga dryga typen men verkar ju helskön. Utseendet gör tyvärr så mkt på intrycket.

Håller med!
Dömde också ut snickaren som en dryg slisk vid första anblick men han verkar faktiskt helt ok. Än så länge iaf
Citera
2025-01-23, 07:59
Medlem
Har nu sett de första 5 avsnitten, har inte tittat på Farmen på många år. Tror jag såg fram till den första säsongen med Vincent, men har inte sett sedan dess. Men igår startade någon det på TV:n och så tittade jag.

Killen med keps i första avsnittet som skulle låtsas vara dummare än han faktiskt är reagerade jag mest på. Högljud och sprallig, visst var det han som sprang och ringde i klockan och skrek för full hals att de fått buffé också?

Tyckte den brittiske mannen var skön, synd att han åkte hem så tidigt. Hade gärna sett mer av honom.

Var inte beredd på bråk och att någon var tvungen att åka hem så tidigt. Hängde inte riktigt med i vad som hände men har läst här i tråden om det. Minns någon säsong där någon blev förbannad och kastade ett ägg, var sedan tvungen att lämna farmen. Dock var det längre in i säsongen om jag inte minns fel.

Minns inte vad Peters ex hette men hennes reaktion på att se honom fick mig att höja på ögonbrynet. Peter ville prata men hon ville absolut inte ens vara i närheten av honom, verkar det som. Någon annan skrev att hon nästan såg rädd ut. Undra om han varit elak på något sätt?

Som någon annan skrev så saknas det ålderskillnad mellan deltagarna. Det fanns en som var lite äldre, och han fick åka hem innan första veckan var slut. Men kanske äldre personer är lite slöare på att skapa drama (eller slöare över huvudtaget, storbonden menade ju på att han inte var så värst pigg när han jobbade heller). Kanske inte hade gått med för många äldre personer. Men ändå.

Minns en säsong jag tittade på, då när Gutta fortfarande var vid liv och orkade hålla på. Då fanns det en äldre kvinna och en ung vuxen kvinna som började med ett sjuhelvetes bråk och drama. Sedan skildes de åt i en kram med mycket tårar och snackade om att hålla kontakten efter farmen. Minns någon det? Tänker faktiskt på dem ibland.

Nu har jag skrivit alldeles för mycket. Godmorgon FB!
Citera
2025-01-23, 07:59
Medlem
Pillenfilles avatar
Nån annan som hörde att Jessica sa översättare istället för översittare?
Senast redigerad av Pillenfille 2025-01-23 kl. 08:01.
Citera
2025-01-23, 09:09
Medlem
Kan man hoppas att Olle Palmlöf gör litet djupintervjuer med deltagare som åkt ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in