2025-01-22, 20:09
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrima
Inte för att vara sån, men det lilla man sett hittills av Robert ger mig känslan av att han är sexuellt intresserad av det mesta och de flesta? Tror inte att han är så nogräknad angående ålder. Känns redan som att han byggt upp lite sexuell frustration där på Farmen som han vill få utlopp för, de hintade ju också i Youtube avsnittet att den där hångelbänken kommer användas flitigt...

Ja, Robert är enligt egen utsago bisexuell så oddsen är/var på hans sida
Citera
2025-01-22, 20:09
Medlem
Tuvtramps avatar
Hur har den där Graham lyckats få både blod, vitaminbrist (och allt var det nu var?) på 3dagar(?).
-Märkligt.....
Citera
2025-01-22, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Eller så har de inte alls kommit överens. T.ex. kanske Peter fått nys om att Alida sökt till Farmen och därefter själv söt till programmet? Slumpen eller så har produktionen fått reda deras stormiga förflutna och sett sin chans att skapa lite extra dramatik den här säsongen? Vem vet kanske Peter är en stalkare eller så har de själva på förhand kommit överens om upplägget själva?

Det har slagit mig också. Tror han kan vara ett riktigt psyk! Hon verkar rädd för honom!
Citera
2025-01-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Peter får jag känslan av en sån som är extremt ond mot sina tjejer

Får exakt samma känsla, psykopat men kontrollbehov.
Citera
2025-01-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartbaer1
Det förstår du väl att de måste skriva sånt för att komma nån vart när de sitter i sin ensamhet och drar en handtralla 😁
Jajamen!
Citera
2025-01-22, 21:20
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apantorunn
Får exakt samma känsla, psykopat men kontrollbehov.

Assburgers/narcissist
Citera
2025-01-22, 21:22
Medlem
langtranggangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Hur har den där Graham lyckats få både blod, vitaminbrist (och allt var det nu var?) på 3dagar(?).
-Märkligt.....

Bara svepskäl för att få lämna.. Han låg ju bara med feber en förmiddag eller? Varför krävs det läkarbesök och en hel jävla hälsoundersökning med blodprovstagning pga det🤷‍♀️
Sen stanna på kondis och köpa med glaserad muffins till sin potentiella stjärtgosse också..
Citera
2025-01-22, 21:31
Medlem
Peter var en bra pojke.
De skulle aldrig gjort som de gjorde med Peter.
Citera
2025-01-22, 21:37
Medlem
exoticspices avatar
Tittade på Peters Instagram när han blev uppringd från produktionen om att vara med i Farmen. Där såg jag en helt annan Peter än den han är i Farmen. På Instagram var han pigg och glad och visade ingen sida av att vara den ledsna eller bråkiga typen.
Citera
2025-01-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tittade på Peters Instagram när han blev uppringd från produktionen om att vara med i Farmen. Där såg jag en helt annan Peter än den han är i Farmen. På Instagram var han pigg och glad och visade ingen sida av att vara den ledsna eller bråkiga typen.

Bipolär kanske? 🤔 Bättre och sämte perioder.
Citera
2025-01-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Helt sjukt att tv4 tillåter Robban the man att medverka i farmen. Sjuk mobbare som dessutom vinner skiten

Hans enda mål var att bli känd . Nu har han fått sina 5 min of fame.
Snart bortglömd och narkoman igen.
Citera
2025-01-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swiwelsweeper
Han sa även att han har kärleksrelationer med män så han kan bli poppis på kåken
😂😂😂
Fuckboys sätter på allt som är görbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in