Citat:
Ursprungligen postat av
Bajskotten
- Hur klär du dig?
- Försöker du göra något åt ditt yttre (t.ex. fin frilla)?
- Hur bor du (t.ex. villa, lght, slummen, fint område)?
- Hur ser det ut hemma. skitigt? städat? (länka gärna bild på liknande)?
- Har du jobb?
- Har du körkort?
- Har du kompisar?
1. Oftast jeans och skjorta.
2. Jag klipper mig relativt regelbundet, för så fort håret börjar bli långt ser jag förjävlig ut.
3. Bostadsrätt
relativt centralt i Stockholm. Fint område.
4. Lägenheten är lite rörig sista tiden, det är aldrig någon som besöker mig iallafall.
5. Ja. Jag har inte varit arbetslös en dag sedan jag var 19.
6. Ja och bil.
7. Typ inte längre. Men jag har kontakt med några få men vi ses knappt längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eponumos
Är du klumpig och feg? Har du bra bollsinne och står upp för dig själv när du har rätt utan att bli skogstokig eller röd i ansiktet? Kan du hantera en konversation på mottagarens villkor, mer generellt? Är du duktig på något (vad som helst)? Hur ser en normal kväll ut när du går ut med en polare och han och du går fram till ett par tjejer ni tycker verkar intressanta?
Klumpig är jag inte, men ja lite feg. Jag är lugn som en ... ja jag vet inte vad. Jag är lugn. Jag är lite dålig på att bara gå fram och prata med tjejer sådär särskilt senaste åren när mitt självförtroende sjunkit till botten.
Citat:
Ursprungligen postat av
rejvgudrun
OK, du har nice lägenhet. Du jobbar inom IT och drar in hyfsat med cash. Du är inte ful. Känns som du borde vara kapabel att åtminståne hitta någon singlemamma som letar efter stabilitet. Vad är problemet dårå? Känns som du undanhåller något.
Ful eller inte, det finns många män som är mer attraktiva än mig. Problemet är att tjejer inte gillar mig. Jag har försökt tänka ut varför och det kan nog bero på en massa saker. Jag har fått för mig att jag har ful röst så det kanske är det som förstör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zoqiet
Det vill säga, börja tjöta med tjejer på krogen.
Har ingen att gå ut med längre. Då jag gjorde det la tjejerna benen på ryggen när jag började prata med dom.