2025-02-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
Du kommer iaf attrahera fler kvinnor. Skaffa tinder, gå ut på krogen, ragga på jobbet, etc etc
Jag har använt Tinder i omgångar sedan det kom och jag har fått EN ENDA matchning som tog bort mig efter någon dag redan. Krogen? Dit går man ju inte i min ålder. Jobbet har jag en intressant tjej.... får se vad jag försöker mig på där.
Citera
2025-07-09, 20:30
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Tyckte så synd om dig när jag läste dina förtvivlade och berörande inlägg att jag spontant tänkte ”äh, jag ställer upp och kramar stackaren!” men jag är överviktig så lär knappast bli aktuellt då. Finns dock många väldigt fina, trevliga, gulliga, söta tjejer som är överviktiga så känns lite överdrivet att hellre ta sitt liv än ha en tjock flickvän.

Jag kan i och för sig inte tänka mig en tjock partner, men detta borde vara lättare för män, eftersom själva grejen med en mans kropp är att den ska vara hård, och själva grejen med en kvinnas kropp är att den ska vara mjuk. Detta är motpoler som attraherar hos det motsatta könet. Och då borde lite extra mjukhet hos en kvinna inte vara en dealbreaker, eller..? Sedan finns det förstås gränser; en sjukligt fet kvinna vill nog de flesta män inte ha, och en sådan kvinna är ju inte heller rörlig och hälsosam, hon kommer att bli stillasittande och sjuklig och dö tidigt o.s.v.. Även problem med graviditeter och förlossningar blir det ofta i sådana fall.
Citera
2025-07-10, 10:36
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag kan i och för sig inte tänka mig en tjock partner, men detta borde vara lättare för män, eftersom själva grejen med en mans kropp är att den ska vara hård, och själva grejen med en kvinnas kropp är att den ska vara mjuk. Detta är motpoler som attraherar hos det motsatta könet. Och då borde lite extra mjukhet hos en kvinna inte vara en dealbreaker, eller..?

Män ska vara grövre och kvinnor ska vara mer nätta, zierlich på germanska.

Sen kan kvinnan vara mer åt det kurviga hållet eller mer smal och petite (med små bröst också, inte alla män som gillar stora meloner, eller big bazookas som det heter på amerikanska. Absolut inga silikontuttar heller för den delen).

Citera
2025-07-10, 10:49
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Män ska vara grövre och kvinnor ska vara mer nätta, zierlich på germanska.

Sen kan kvinnan vara mer åt det kurviga hållet eller mer smal och petite (med små bröst också, inte alla män som gillar stora meloner, eller big bazookas som det heter på amerikanska. Absolut inga silikontuttar heller för den delen).

OK, men många fotomodeller - som är just så där zierlich - har faktiskt gått ut med att de inte är så populära hos männen, som man skulle tro. De är vandrande klädgalgar och det ser fint ut på foto, men detta appellerar mest till andra kvinnor (som ju är de som ska köpa plaggen). Medan männen ofta vill ha något som är mera att ta i.

Men du skulle nog gilla den här tysk-turkiska modellen och skådespelerskan, i så fall. Verkligen spröd:

https://i.pinimg.com/736x/3e/0f/88/3...639b1f9e2c.jpg
Citera
2025-07-10, 11:01
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
OK, men många fotomodeller - som är just så där zierlich - har faktiskt gått ut med att de inte är så populära hos männen, som man skulle tro. De är vandrande klädgalgar och det ser fint ut på foto, men detta appellerar mest till andra kvinnor (som ju är de som ska köpa plaggen). Medan männen ofta vill ha något som är mera att ta i.

Men du skulle nog gilla den här tysk-turkiska modellen och skådespelerskan, i så fall. Verkligen spröd:

https://i.pinimg.com/736x/3e/0f/88/3...639b1f9e2c.jpg

Fotomodeller är en annan sak, de är ofta mer långa och stora, även om de är smala. Det är inte det som menas med petite.

Nu är ju du tydligen lång också, och det kan vara fint också, det är en smaksak.

Hur som helst, att kvinnan ska vara mjuk i betydelsen att det är mycket att "klämma på", att det är bra att hon har mycket hull, är inte nödvändigtvis sant för alla män.
Citera
2025-07-10, 12:22
Medlem
Det måste naturligtvis finnas massor av kvinnor i samma situation som TS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här