2025-02-25, 09:48
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Så tjejer går med på vilket utseende som helst om man tror på sig själv?

Tjejer är inte så utseendefixerade som man kan tro. Om du kan sälja dig själv med en attraktiv personlighet, så är det inte jättesvårt att landa tjejer, speciellt om det handlar om längre förhållanden.

En snygg kille kan vara otrevlig, otrogen, egoistisk osv. Befinner man sig i andra änden av skalan, finns det inte utrymme för den typen av beteende. Humor är mitt hemliga vapen. Det och undvika att hamna i kompis-facket.
Citera
2025-02-26, 00:37
Medlem
Citat:
Jag gick till läkaren för typ 7-8 år sedan p.g.a mitt utseende och gjorde lite tester men tyvärr sa han att allt är normalt och ville inte ge mig något. Jag försöker ärligt talat inte hur jag ska ta tag i detta nu? Vart kan jag träffa tjejer som gillar en kille som mig? Jag har ju personligen svårt att tänka mig att en enda gör det.
Jag ar nyfiken pa hur din online datingprofil ser ut. Forsokte skicka PM till dig med lite annan info men jag kunde inte pga. att mitt konto ar for nyskapat. Skicka garna PM om du kan.

Tror absolut inte det ar kort for dig, men du behover nog en storre forandring och aven andra din grundmentalitet. Du ar ju iallafall inte oskuld och det later ju som att du hade en bra chans med den tjejen, sa du vet ju att det faktiskt atminstone funnits en tjej som gillat dig.

Men det later som att du haft mycket negativit kring dig, tror verkligen du kan behova nagon storre forandring sa du rycks upp fran din nuvarande mentalitet. Tror det ar storsta problemet arligt talat. Men det kan aven vara sa att du maste forbattra annat i ditt liv, mojligen aven vissa saker gallande ditt utseende, bara for att forbattra oddsen. Langden ska du verkligen inte haka upp dig pa, det kommer absolut finnas manga som ratar dig pga. det, men vi snackar max ca. 50 %. Vilket lamnar manga manga kvinnor kvar som ar intresserade av man i din langd. Detta ar jag helt saker pa.

Skicka garna PM iaf, och om du vill dela datingprofilen sa skulle det vara intressant. Om jag far gissa sa har du inte bra bilder dar.
Citera
2025-02-26, 10:15
Medlem
Citat:
Jag mår så sjukt dåligt över att inte ha fått någon beröring en jäkla massa år. Man hörde att en del tyckte det var jobbigt under pandemin men jag har varit utan betydligt längre än så. Aldrig haft någon flickvän och det är typ omöjligt att hitta någon. Att vara utan sex är något jag har lärt mig leva med men denna brist på beröring och intimitet är något som gör att jag mår psykiskt dåligt.

Att gå på massage och sådant hjälper inte. Jag skulle vilja hyra en kramtjej typ, på riktigt alltså en tjej man bara kan ligga i soffan och hålla om. När jag fyllde 30 så bestämde jag mig för att jag skulle ta livet av mig vid 40 om det inte hade blivit någon skillnad och nu är jag snart där. Jag har aldrig brutit ett löfte i mitt liv men egentligen vill jag ju något annat.

Jag orkar inte det här längre.

Jag har faktiskt tänkt på detta och har funderat mycket på hur man ska kunna tillfredsställa just det här behovet hos människor utan att det blir något sexuellt, utnyttjande osv. Många går till psykolog för att prata, man går till massör för att lösa upp spänningar, många frisörer upplever att människor öppnar upp i frisörstolen och jag tror att det har med beröringen att göra. Jag tänker att det borde finnas en samtalsmottagning där man också kan få fysisk beröring, OBS!! På ett absolut icke-sexuellt sätt. Men tex bli kliad, strykt över ryggen, håret. Fysisk beröring gör verkligen något med en. Man kan göra det själv också och då kallas det havening, kolla upp det.
Men hur skulle man kunna starta en sådan verksamhet utan att bli stämplad som ”bordell”?
Citera
2025-02-26, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Tjejer är inte så utseendefixerade som man kan tro. Om du kan sälja dig själv med en attraktiv personlighet, så är det inte jättesvårt att landa tjejer, speciellt om det handlar om längre förhållanden.

En snygg kille kan vara otrevlig, otrogen, egoistisk osv. Befinner man sig i andra änden av skalan, finns det inte utrymme för den typen av beteende. Humor är mitt hemliga vapen. Det och undvika att hamna i kompis-facket.
Tjejer är längdfixerade. Men jag är med dig att i övrigt verkar dom vara betydligt mindre utseendefixerade än män. Det värsta är att jag faktiskt ser dessa män som många gånger ser ut som arslen ha snygga tjejer, såg en senast idag på tunnelbanan på väg hem. Men vafan... han är ju lång.

Citat:
Ursprungligen postat av Doc0p
Jag ar nyfiken pa hur din online datingprofil ser ut. Forsokte skicka PM till dig med lite annan info men jag kunde inte pga. att mitt konto ar for nyskapat. Skicka garna PM om du kan.
Jag har ingen längre. Nätdejting är lönlöst så jag måste ge mig ut i verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Doc0p
Tror absolut inte det ar kort for dig, men du behover nog en storre forandring och aven andra din grundmentalitet. Du ar ju iallafall inte oskuld och det later ju som att du hade en bra chans med den tjejen, sa du vet ju att det faktiskt atminstone funnits en tjej som gillat dig.
Nej jag är inte oskuld, men det var så extremt länge sedan jag hade sex så jag känner mig som oskuld på nytt. Jag var ju ung då.

Citat:
Ursprungligen postat av Marianne79
Men hur skulle man kunna starta en sådan verksamhet utan att bli stämplad som ”bordell”?
Det går inte :/
Senast redigerad av Ezkimon 2025-02-26 kl. 15:01.
Citera
2025-02-26, 18:50
Avstängd
Försöker på riktigt förstå vad du har för.problem som gör att du inte får.fi**a...... e du så ful allså?
Citera
2025-02-26, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
Försöker på riktigt förstå vad du har för.problem som gör att du inte får.fi**a...... e du så ful allså?
Jag var väldigt ful i ung ålder. Hittade faktiskt en bild på en kille så som jag såg ut när jag var typ 15: https://i.postimg.cc/L6NhCkCk/alraik.png

Nu ser jag ju inte ut sådär längre som tur men jag gjorde till typ 25 sorgligt nog. Barnansikte väldigt länge. Nu vet jag inte hur jag ska komma igång med vuxenlivet.
Citera
2025-02-26, 22:50
Avstängd
Citat:
Jag var väldigt ful i ung ålder. Hittade faktiskt en bild på en kille så som jag såg ut när jag var typ 15: https://i.postimg.cc/L6NhCkCk/alraik.png

Nu ser jag ju inte ut sådär längre som tur men jag gjorde till typ 25 sorgligt nog. Barnansikte väldigt länge. Nu vet jag inte hur jag ska komma igång med vuxenlivet.
Ämmä vafan, det där var väl inte så farligt. Söt grabb! (Jag är inte gay men det där är inte definitionen på en ful kille) Tränar du?
Citera
2025-02-27, 14:09
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marianne79
Jag har faktiskt tänkt på detta och har funderat mycket på hur man ska kunna tillfredsställa just det här behovet hos människor utan att det blir något sexuellt, utnyttjande osv. Många går till psykolog för att prata, man går till massör för att lösa upp spänningar, många frisörer upplever att människor öppnar upp i frisörstolen och jag tror att det har med beröringen att göra. Jag tänker att det borde finnas en samtalsmottagning där man också kan få fysisk beröring, OBS!! På ett absolut icke-sexuellt sätt. Men tex bli kliad, strykt över ryggen, håret. Fysisk beröring gör verkligen något med en. Man kan göra det själv också och då kallas det havening, kolla upp det.
Citat:
Det går inte :/
Det gör det ju visst. Jag skrev ett långt inlägg här i tråden om en sån verksamhet, för några dagar sedan. Det kan ju förstås vara så att det inte matchar vad du söker, men då vore det intressant att veta vad som är fel så vi kan leta vidare.
De jag skrev om hade lokaler i Stockholm, se https://betouched.se
Citera
2025-02-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ämmä vafan, det där var väl inte så farligt. Söt grabb! (Jag är inte gay men det där är inte definitionen på en ful kille) Tränar du?
Tror inte tjejer går igång på det direkt. Nej jag tränar inte.
Citera
2025-02-27, 22:41
Avstängd
Citat:
Tror inte tjejer går igång på det direkt. Nej jag tränar inte.
Börja träna då?
Citera
2025-02-28, 09:28
Medlem
Citat:
Börja träna då?
Jag funderar på det. Men det kommer ju inte göra mitt liv bättre...
Citera
2025-02-28, 13:36
Avstängd
Citat:
Jag funderar på det. Men det kommer ju inte göra mitt liv bättre...
Du kommer iaf attrahera fler kvinnor. Skaffa tinder, gå ut på krogen, ragga på jobbet, etc etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in