Citat:
Ursprungligen postat av
Ezkimon
Jag gick till läkaren för typ 7-8 år sedan p.g.a mitt utseende och gjorde lite tester men tyvärr sa han att allt är normalt och ville inte ge mig något. Jag försöker ärligt talat inte hur jag ska ta tag i detta nu? Vart kan jag träffa tjejer som gillar en kille som mig? Jag har ju personligen svårt att tänka mig att en enda gör det.
Jag ar nyfiken pa hur din online datingprofil ser ut. Forsokte skicka PM till dig med lite annan info men jag kunde inte pga. att mitt konto ar for nyskapat. Skicka garna PM om du kan.
Tror absolut inte det ar kort for dig, men du behover nog en storre forandring och aven andra din grundmentalitet. Du ar ju iallafall inte oskuld och det later ju som att du hade en bra chans med den tjejen, sa du vet ju att det faktiskt atminstone funnits en tjej som gillat dig.
Men det later som att du haft mycket negativit kring dig, tror verkligen du kan behova nagon storre forandring sa du rycks upp fran din nuvarande mentalitet. Tror det ar storsta problemet arligt talat. Men det kan aven vara sa att du maste forbattra annat i ditt liv, mojligen aven vissa saker gallande ditt utseende, bara for att forbattra oddsen. Langden ska du verkligen inte haka upp dig pa, det kommer absolut finnas manga som ratar dig pga. det, men vi snackar max ca. 50 %. Vilket lamnar manga manga kvinnor kvar som ar intresserade av man i din langd. Detta ar jag helt saker pa.
Skicka garna PM iaf, och om du vill dela datingprofilen sa skulle det vara intressant. Om jag far gissa sa har du inte bra bilder dar.