Citat:
Ursprungligen postat av
Ezkimon
Du har till viss del rätt i att kvinnor inte bryr sig om utseende, däremot bryr dom sig om längd. Utöver det verkar det som att man kan se ut som ett arsle. (Min mamma och syster har sagt detta).
Dålig självkänsla? Ja, särskilt efter ett helt liv av misslyckande.
Desperat? Nej.
Självisk? Nej.
Nörderi? Nej.
Du kanske inte bryr dig om att han är kortare, men de flesta tjejer bryr sig jävligt mycket om längden.
1. Jag har inte börjat prata om det nu, hittade mitt första konto här på Flashback från 2008 där jag tog upp samma problematik. För vissa av oss blir det aldrig bättre eller enklare.
2. Ja det gjorde jag såklart, och jag var intresserad av några tjejer men dom ville aldrig vara mer än vän. Så fort jag visade intresse för mer så la dom benen på ryggen. Alltså bokstavligen.
Hur långt är kort?
Har alltid tyckt mina korta kompisar varit de som lyckats bäst. Alla utom en kille faktiskt som hade komplex för det, gick ut över allt och gjorde han asocial och arg mot kvinnor, och i princip alla andra runt sig
Om du verkligen vill lyckas skulle jag tipsa om söka efter ’stoicism’ på youtube, finns mycket där du måste ta till dig och bygga självkänsla på.
Alla har defekter på olika sätt, har en bekant som saknar en arm efter en bilolycka, han har haft mer tur och framgång i kärlekslivet efteråt än före, trots att han är begränsad. Han deppade aldrig ihop utan körde på och bjöd på sig själv. Allt sitter i huvudet.
Sen som någon tidigare sa, sök efter din egen liga.
10 poängare förväntar sig 10 poäng tillbaka. Ser du dig som en femma så är det tre till sjuor du ska fokusera på om du ska hitta bra relation som inte baserar sig på nyttjanden av olika slag (pengar, status, karriär etc). Förbättrar du ditt eget score kan du söka högre men hela grejen handlar om vara realistisk. Kärleken må vara blind men inte dum.
Sen initiativ initiativ initiativ, vilja och uppvaktande ger 2 pluspoäng. Inget ramlar ner från himlen