Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-10, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag vill nog träffa en något introvert tjej som mig själv. Vad dom jobbar med kunde jag inte bry mig mindre om. Väldigt svårt när det kommer till utseende men föredrar tunna tjejer. Tatueringar är ju riktigt vidrigt och även piercings.

OK, så du vill ha en tunn (läs: ung smal) tjej som är introvert/emo (lär: sub) utan pircings och tatueringar... Hur stämmer det med din egen framtoning?

Kan det vara så att det finns något att resonera runt i detta?
Citera
2024-11-10, 23:43
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
OK, så du vill ha en tunn (läs: ung smal) tjej som är introvert/emo (lär: sub) utan pircings och tatueringar... Hur stämmer det med din egen framtoning?

Kan det vara så att det finns något att resonera runt i detta?

Det låter som att TS är en produkt av en kombination av att vara dömande/picky, men samtidigt lågt självförtroende. Han skulle nog nå mer framgång om han inte övertänkte så jävligt, börja med att träffa någon han kanske inte tycker är en toppkandidat men som ändå ger honom bekräftelse. Då växer han nog en mental decimeter
Citera
2024-11-10, 23:44
Medlem
En hund, typ en Golden Retriver som du kan trängas med i sängen och soffan?

En sådan här krambjörn i människostorlek kan också vara ett alternativ i soffan:

https://www.etsy.com/se-en/listing/1315727699/loving-bear-puffy-hug-body-pillow-plush?click_key=f8408b5aa9419ad76d51556277334947ed 664ae2%3A1315727 699&click_sum=303625b3&ga_order=most_relevant&ga_s earch_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_quer y=body+hugging+pillow&ref=sr_gallery-1-1&organic_search_click=1&content_source=be23554559 a2f8f67903fdde42fc23efa21b3ad5%253A1315727699
Senast redigerad av Florman 2024-11-11 kl. 00:01.
Citera
2024-11-11, 01:08
Medlem
elin1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
En hund, typ en Golden Retriver som du kan trängas med i sängen och soffan?

En sådan här krambjörn i människostorlek kan också vara ett alternativ i soffan:

https://www.etsy.com/se-en/listing/1315727699/loving-bear-puffy-hug-body-pillow-plush?click_key=f8408b5aa9419ad76d51556277334947ed 664ae2%3A1315727 699&click_sum=303625b3&ga_order=most_relevant&ga_s earch_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_quer y=body+hugging+pillow&ref=sr_gallery-1-1&organic_search_click=1&content_source=be23554559 a2f8f67903fdde42fc23efa21b3ad5%253A1315727699

Vovven är fysiskt och psykiskt bekräftande på riktigt, nallen är bara en människoformad kudde, även om den säkert är skön att skeda. Men min soffa är också skön.

Du är verkligen högt och lågt ibland, Florman.
Citera
2024-11-11, 01:29
Medlem
Citat:
Jag mår så sjukt dåligt över att inte ha fått någon beröring en jäkla massa år. Man hörde att en del tyckte det var jobbigt under pandemin men jag har varit utan betydligt längre än så. Aldrig haft någon flickvän och det är typ omöjligt att hitta någon. Att vara utan sex är något jag har lärt mig leva med men denna brist på beröring och intimitet är något som gör att jag mår psykiskt dåligt.

Att gå på massage och sådant hjälper inte. Jag skulle vilja hyra en kramtjej typ, på riktigt alltså en tjej man bara kan ligga i soffan och hålla om. När jag fyllde 30 så bestämde jag mig för att jag skulle ta livet av mig vid 40 om det inte hade blivit någon skillnad och nu är jag snart där. Jag har aldrig brutit ett löfte i mitt liv men egentligen vill jag ju något annat.

Jag orkar inte det här längre.

Flytta till Asien
Citera
2024-11-11, 01:49
Medlem
Citat:
Jo senast jag visade lite intresse för en tjej på en utlandsresa så SPRANG HON mot sitt hotellrum, vi hade ändå pratat varje kväll i flera dagar och vi båda reste ensam. Jag har känt mig som ett missfoster sedan dess ärligt talat. Som om jag vore Sloth i Goonies.
Detta är återkommande att damerna "springer" ifrån dig. Exakt vad är det du gör/säger som får dom att springa ifrån dig? Har du svårt med sociala regler, eller vad är det? För spontant får man känslan av att det är något som du gör eller säger som inte är okej. Rätta mig om jag har fel, por favor.
Citera
2024-11-11, 02:01
Medlem
Varje dag du vaknar upp och känner såhär blir en ny dag med noll tjejer. Det kan jag garantera till 100%.

Börja träna igen.
Citera
2024-11-11, 08:36
Medlem
frdks avatar
Citat:
Du har till viss del rätt i att kvinnor inte bryr sig om utseende, däremot bryr dom sig om längd. Utöver det verkar det som att man kan se ut som ett arsle. (Min mamma och syster har sagt detta).

Dålig självkänsla? Ja, särskilt efter ett helt liv av misslyckande.
Desperat? Nej.
Självisk? Nej.
Nörderi? Nej.

Du kanske inte bryr dig om att han är kortare, men de flesta tjejer bryr sig jävligt mycket om längden.

1. Jag har inte börjat prata om det nu, hittade mitt första konto här på Flashback från 2008 där jag tog upp samma problematik. För vissa av oss blir det aldrig bättre eller enklare.

2. Ja det gjorde jag såklart, och jag var intresserad av några tjejer men dom ville aldrig vara mer än vän. Så fort jag visade intresse för mer så la dom benen på ryggen. Alltså bokstavligen.

Hur långt är kort?
Har alltid tyckt mina korta kompisar varit de som lyckats bäst. Alla utom en kille faktiskt som hade komplex för det, gick ut över allt och gjorde han asocial och arg mot kvinnor, och i princip alla andra runt sig

Om du verkligen vill lyckas skulle jag tipsa om söka efter ’stoicism’ på youtube, finns mycket där du måste ta till dig och bygga självkänsla på.

Alla har defekter på olika sätt, har en bekant som saknar en arm efter en bilolycka, han har haft mer tur och framgång i kärlekslivet efteråt än före, trots att han är begränsad. Han deppade aldrig ihop utan körde på och bjöd på sig själv. Allt sitter i huvudet.

Sen som någon tidigare sa, sök efter din egen liga.
10 poängare förväntar sig 10 poäng tillbaka. Ser du dig som en femma så är det tre till sjuor du ska fokusera på om du ska hitta bra relation som inte baserar sig på nyttjanden av olika slag (pengar, status, karriär etc). Förbättrar du ditt eget score kan du söka högre men hela grejen handlar om vara realistisk. Kärleken må vara blind men inte dum.
Sen initiativ initiativ initiativ, vilja och uppvaktande ger 2 pluspoäng. Inget ramlar ner från himlen
Citera
2024-11-11, 08:48
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maditau
Detta är återkommande att damerna "springer" ifrån dig. Exakt vad är det du gör/säger som får dom att springa ifrån dig? Har du svårt med sociala regler, eller vad är det? För spontant får man känslan av att det är något som du gör eller säger som inte är okej. Rätta mig om jag har fel, por favor.

Jag tror han står och glor på dem eller beter sig udda socialt i övrigt, eller så till och med vill tjejen bara till sitt rum och kissa eller sova eller vad som helst, och TS tänker "det måste vara för att jag är så ful."

Vilket är helt befängt.
Citera
2024-11-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Det låter som att TS är en produkt av en kombination av att vara dömande/picky, men samtidigt lågt självförtroende. Han skulle nog nå mer framgång om han inte övertänkte så jävligt, börja med att träffa någon han kanske inte tycker är en toppkandidat men som ändå ger honom bekräftelse. Då växer han nog en mental decimeter

Det där med övertänkandet tror jag du har helt rätt i. TS resonerar dessutom som att tjejer är något annorlunda, att de är som saker, istället för att se dem som människor. Typiskt incel-beteende.
Citera
2024-11-11, 09:32
Medlem
CharlesMarvilles avatar
Jag tycker att David Boati är riktigt söt. Hade absolut kunnat ligga med honom.
Citera
2024-11-11, 09:49
Medlem
TaxenSixtens avatar
Skönt att slippa beröring ju. I alla fall från människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in