2024-11-06, 09:08
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Han tillträder i Jan.

Jag har för mig att det gällde redan från valdagen. Om 24h hissar Putin flaggan i Kiev.
Citera
2024-11-06, 09:10
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjälmen
Väldigt tyst från demokraterna...

De ligger ju i en cope-ställning och gråtar att DERAS demokrati har förlorat till en RIKTIG demokrati som vann.
Citera
2024-11-06, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Jag är nöjd
Jättenöjd !!!!
Citera
2024-11-06, 09:11
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Jag har för mig att det gällde redan från valdagen. Om 24h hissar Putin flaggan i Kiev.

Fantastiskt, då får vi slut på det här "hittepå" kriget och vi slutar skicka all våra skattepengar till fittorna i Ukraina
Citera
2024-11-06, 09:13
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Nu har alla demokratiskt lagda personer en bättre ekonomi att se fram emot!
Citera
2024-11-06, 09:15
Avstängd
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Förhoppningsvis att han bränner ner hela wokeslottet och att elden sprider sig till Europa.
Den där skiten måste verkligen bort. Riv woke-propagandan från allmän plats, utbildningssystem, osv... Absurt är det.
Citera
2024-11-06, 09:16
Bannlyst
Alltid kul att se hur besvikna dom "oberoende" journalisterna varit hela natten. Respekt till knark-Sara hon körde över svartingen i studion.
Citera
2024-11-06, 09:16
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Nu har alla demokratiskt lagda personer en bättre ekonomi att se fram emot!

Yes. Alla miljonärer och miljardärer går en trygg framtid till mötes.
Citera
2024-11-06, 09:18
Medlem
glimmandes avatar
Svårt att inte gilla Trump. Han är en sådan sanslös människa. Ljuger och bluffar. Pratar brett hit och dit. Golfar halva tiden. Samtidigt så får han grejer gjort.

Tror han precis som förra gången kommer vara beroende på sina medarbetare. Förra gången så valde han folk som stack honom i ryggen så fort de fick chans. Verkar bättre den här gången med ett dream team av Elon Musk, Tulsi Gabbard, Kennedy. De har t o m hintat om att ta in Ron Paul i nån position.

Hoppas på att USA lägger ner Ukrainakriget. Då han är så nära judarna blir det krig mot Iran istället. Men då utan proxy och direkt konflikt.

Trump påstår att han kan sänka statsskulden kombinerat med sänka skatterna. Detta i en ekonomi där de årliga underskotten är runt 7% av BNP som täcks med lån. Helt omöjligt såklart så undrar vad de gör. Tror de behåller skatterna och låter Musk + Paul styra upp Department of Goverment Efficiency där man slaktar överbyggnaden. Hoppas på att de även sätter kniven i USAs krigsindustri. De hade klarat sig bra på 25% av nuvarande budget.
Citera
2024-11-06, 09:20
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
När börjar klockan ticka till den utlovade fred i Ukraina inom 24 timmar? Har ju goda chanser att bli det första svikna vallöftet.

En dag till att sluta fred är inte samma som en dag in i mandat perioder hehe
Citera
2024-11-06, 09:21
Medlem
Detta är en glädjens dag för all världens incels. Äntligen fick deras store frälsare sin seger.

Nu lever återigen deras hopp om att trenderna i världens politik kommer att vända till de bittra och förlegade människornas fördel.
Citera
2024-11-06, 09:21
Avslutad
Stort grattis till Donald Trump! 👍

”Make America Great Again” 🇺🇸 🇺🇸 🇺🇸
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in