Citat:
Ursprungligen postat av
kalleboool
Men du kommer inte få dina smycken beslagtagna vid en trafikkontroll om allt annat stämmer. De kommer såklart titta på dina skulder, brottsregister, om du är involverad, förekommer i gängkriminalitet etc.
Det beror ju på - äger du hyreshus o har miljoninkomster har du inga problem.
Om polisen retar upp sig på dig av olika skäl* - ligger du i farozonen - de kan påstå att de känner igen dig såsom umgåtts med kriminella, knarkare eller knarklangare - känd i narkotikasammanhang osv OCH
DETTA BEHÖVER DE INTE BEVISA, PRECISERA UMGÄNGET - UMGÄNGE MED VEM O VILKA
T ex om man råkar ha en supersnygg dam med sig o då bitterballe poliser bli avundsjuka-
fan den jäveln har fräsch brud o guldrolex jag har bara min lön som inte räcker till det o inga
brudar fast jag bränner pengar varje vecka för hoppet-om-doppet
Kan t ex vara ensamstående desperata runkarpoliser - palmeutredaren Ödmark erkänner sig vara en sån - sa att han gick runt o runkade på hotell mollberg helsingborg under en tjänsteresa (när han blottade sig för skolflickor på hotellet mitt-emot ljög o blev dömd)
Poliser är inga maskiner - de är människor med fel o brister - lån o skulder - massor av poliser bor skit o i skitområden - även om de slutar i värsta köpebostäderna o som mångmiljonärer men det är en tid fram till detta