2024-10-22, 18:36
Medlem
Låter väldigt illa om pedofiler kan köpa sig mera tid till att begå övergrepp. För med en uthängning hängandes kommer väl känslan av att inte ha något att förlora? Helt sjukt om Patrik och Sara låter barnen ta den risken för egen vinnings skull.
Citera
2024-10-22, 18:37
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Är Åke ledsen för att han inte vågar söka upp barn på nätet längre?

Dumpen behövs egentligen inte längre eftersom det finns mängder av pedofiljägare i Sverige idag. Mycket tack vare Dumpen.

Man är ganska så körd som pedofil idag så jag förstår att ni är arga på Dumpen

Tack för att du bekräftar exakt det jag skrev. SS på profilbilden och allt och försvarar NMR i gamla inlägg.

Men nu är det egentligen inte er nazisters ständiga one-liner-trollande i trådar att ni hatar pedofiler (den enda åsikt ni accepteras för i samhället och det är därför ni gör det, inte för att ni egentligen bryr er så mycket om barnens väl) som är frågan här. Jag var bara så trött på er och att ni påstår att alla som kritiserar Dumpen minsta lilla måste vara pedofil själv.

Rätt onödigt att jag skriver detta till dig för du kommer aldrig ge ett vettigt svar annat än att kalla mig pedofil.
Citera
2024-10-22, 18:38
Medlem
Tror Sara tog rast nu. Inte skrivit nåt på snart 1 tim
så jag lägger denna här

lite mer GRÄV

https://dumpen.se/sponsorer/

Konstigt... de som betalar in och sponsrar dumpen är inte den vanliga dumpenpubliken PK-vänster, tjejer 15-50 år m.m.. utan dessa: (med VD och ledamoter med).
Bolagen är genomgående småbolag som inte har god ekonomi. Hur kan de sponsra när de kämpar för att överleva som bolag ? varför är de flesta med och sponsrar killar 70-talist eller 80-talist . Inga kvinnor alls som sponsrar ?!? OMG... big time.

-N-Saniering Linköping ledamot kille f1989 , 2 anställda omsättning 2,2 mkr

-Fernberg Hydraulik & industrikondult, 0 anställda, omsättning 638 000 kr VD kille f 1989 , vice VD, skyddad identitet ,

-Stockholm bilglas VD f1979 , 4 anställda omsättning 8 mkr

-Design hem companiet ,5 anställda , omsättning 3 mkr , VD kille f1998, ledamot kille f 1964

-balkanboden omsättning 126 mkr 23 anställda , ledamot kille f1963

-Magnfält transport skänninge, 5 anställda , omsättning 52 mkr, kille f 1980 VD

-the parts stop harley davidsson kvinna f 1962 , man f 1971 Handelsbolag, omsättning framgår inte.

-gran canaria podden med putte man f 1987 (Gran Canaria med orten Playa del Ingles är ju notoriskt också för pedofiler och killar som har sex med mycket yngre, tex D*n Eliasson . You cant make this shit up!)

Undrar vad de betalar i sponsring? och vad de mer sponsrar och hur de gör reklam. Hur kom de på tanken att sponsra dumpen? Vems initiavtiv var det ? Spännande. Är det ens förenligt med Aktiebolagslagen för bolagen att lägga så mycket pengar på sponsring ? Trolöshet mot huvudman ? och skattesvindel ? så många frågor.
*)a
Senast redigerad av lillaludret 2024-10-22 kl. 18:41.
Citera
2024-10-22, 18:40
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Är Åke ledsen för att han inte vågar söka upp barn på nätet längre?

Dumpen behövs egentligen inte längre eftersom det finns mängder av pedofiljägare i Sverige idag. Mycket tack vare Dumpen.

Man är ganska så körd som pedofil idag så jag förstår att ni är arga på Dumpen

Fast de riktiga pedofilerna låtsas ju vara barn precis som dumpen och blir kompis och groomar till sig nakenbilder osv som de utpressar med.

Dumpen och andra pedofiljägare tar bara fast korkade och översexuella gubbar. Jag menar sitter man och sexchattar och skickar selfies till någon anonym person som påstår sig vara 14 så är man ju otroligt korkad.

Vill man skydda sina barn från pedofiler så får man ta föräldraansvar. Dumpen hjälper inga barn.
Citera
2024-10-22, 18:40
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse142
Kul ändå att aftonbladet tar med boström
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pPG80E/bodstrom-later-som-utpressning-eller-olaga-tvang
Han kan ju inte ses som opartisk i sammanhanget efter som han driver ett mål mot just dumpen 😆
Den här raden var intressant:
Citat:
Avtal som ingås under tvång gäller inte enligt avtalslagen. Då kan man kräva tillbaka pengarna.
Hoppas alla deras "kunder" nu går och kräver pengarna tillbaka, så att IK's bokslut påskyndas ordentligt. Skulle Dumpen då börja jävlas med dessa så blir det antingen Övergrepp i rättssak eller nån form av "hämndporr"-aktion, vilket skulle fucka Dumpen forever.
Citera
2024-10-22, 18:43
Medlem
kaerakels avatar
Förvånar mig att 200 sekunder väljer att tro på desperata psykopater. Vi som följt dumpens uthängningar vet att varenda gädda slirar med sanningen. Ibland är dom rena psykopater. Det borde finnas mer bevis än ”X påstod Y, vi har tittar på transaktioner”.

Fan, det är ju poliser som sexchattar med barn på arbetstid liksom. Den sanningen är värd sin vikt i analklåda.

Med det sagt verkar ändå Impulskollen otroligt sketchy och slå mynt av pedofilerna. Min sympati får gäddorna dock klara sig utan.
Citera
2024-10-22, 18:43
Medlem
om nån inte såg mitt inlägg 5-10 st tillbaka ovan...

Varför är det inga kvinnor i bolagen som sponsrar dumpen ?
Citera
2024-10-22, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
ett förslag - lyssna på den här intervjun mellan Sara (ansvarig utgivare ) och Robert Ashberg, efter att du har lyssnat på intervjun kan du skriva vad du anser.

https://dumpen.se/2024/10/22/komplett-oklippt-intervju-med-aschberg/

Dock tror jag inte att många bemödar sig med att ta till 30 minuters information, utan hellre skriver vad de anser de vet tycker och tänker i affekt. Vilket är såklart ok, men då visar man mer vad man inte är en vad man är.

Tyck vad ni vill, tror vad ni vill - men att ha Aftonbladet som en sanningens källa är ungefär lika bra som att pissa i motvind i en orkan.

Till den som inte förstår vad jag menar så har idag aftonbladet en artikel om " Hollywoodstjärnans mögelskadade lägenhet "
Och det är väl ungefär där de befinner sig, i höjd med mögel

Det inte var Dumpen som hamnade i bra dager efter den där intervjun dock.
Citera
2024-10-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
För det krävs bevis på att personerna inte har hängts ut eller planerats att hängas ut. Inget sådant har presenterats eller kommer att presenteras.

Vittnesmål från de som påstås pressas är givetvis bevis.
Att de betalat och sedan inte hängts ut kan också styrkas.
Att Impulskollen betalar till Dumpen kan också styrkas.

Sara säger själv att det är hon som avgör när uthängning skall ske.
Hon säger att hon samråder med Impulskollen men det kan inte vara sant. En vårdgivare kan knappast ge patientinformation sådär.
Citera
2024-10-22, 18:49
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Vittnesmål från de som påstås pressas är givetvis bevis.
Att de betalat och sedan inte hängts ut kan också styrkas.
Att Impulskollen betalar till Dumpen kan också styrkas.

Sara säger själv att det är hon som avgör när uthängning skall ske.
Hon säger att hon samråder med Impulskollen men det kan inte vara sant. En vårdgivare kan knappast ge patientinformation sådär.

Nu är inte MM Framtid AB en vårdgivare heller.
Citera
2024-10-22, 18:50
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Med det sagt verkar ändå Impulskollen otroligt sketchy och slå mynt av pedofilerna. Min sympati får gäddorna dock klara sig utan.

Vad har de två sakerna med varandra att göra? Väldigt många här som inte verkar kunna skilja sakerna åt. Du har svårt själv med det eftersom du känner att du måste påtala att du inte sympatiserar med peddos bara för att du är skeptisk till skumraskföretaget Impulskollen.

Rätt intressant fenomen detta. Är det det här nya att man ser allt som en fotbollsmatch där man helhjärtat håller på ett lag? Man ser det inom politiska åsikter också numera. Och inom massa annat.
Citera
2024-10-22, 18:52
Medlem
Hr nu lyssnat på samtalen med Sara o Robert.
Stör mig på att Sara inte kan vara tyst. Hon måste till sista bokstaven babla på som om har munndiare.
Sedan att hon tar upp sin operation är också ett felsteg. Hon pudlar o önslar att de tycker synd om henne. Vilket hon såklart fräser till om, när de tycker synd om hon.

Att Dumpen säljer reklam. Det ”kan” vara ett sätt för Ik att betala tillbaka för de gäddorna som kommer dit. Dock är ju detta såklart svårt att bevisa.
Det är många företag som köper reklam av sina leverantörer. Eller har någon form av samarbete med.

Sedan har vi fiskaren som nämns
Om IK erbjudit 15k för varje gädda som den skickar över. Så är väl inte det onormalt i vilket företag som helst.
Det fanns tydligen mer om fiskaren som vi inte vet. Någon som vet mer om detta?

Att köpa sig fri tror jag inte ett skit på.
Det är nog missförstånd. Otydlighet på samma sätt som om att man kunde betala sig fri från svt o tv4. Varför skulle man det? De blaskorna nämner inte ens gäddorna. Om inte något extra händer runt de.

När frågan om hur mkt IK kostar kunde inte sara hålla tyst heller. Utan hon malde på utan stop. I stället för att säga.
Jag vet inte.
När Robert tyckte det var konstigt att hon inte vet.
Så kunde hon sagt.
Ja. Jag vet inte så jag kan tyvärr inte svara på detta. Sen lagt locket på

Så min analys är att detta kommer göra ett jack i förtroendet på Dumpen. Ett antal personer kommer vända kappan.
De kommer såklart fortsätta vilket är toppen.

Samt media kommer fortsätta sitt korståg mot Dumpen.

Det blir spännande att se fortsättningen på 200sekunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in