2024-10-22, 18:26
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Jösses. Har inte du möte med en vattenpöl.

Har inte du ett möte med Dumpen snart? Du kanske bör se över dina chattloggar, någon av 13-åringarna kanske inte är så ung som han utger sig för att vara.
Citera
2024-10-22, 18:29
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Ur ett av mina tidigare inlägg här:

Tanter och nazister. Vilken är du?

Är Åke ledsen för att han inte vågar söka upp barn på nätet längre?

Dumpen behövs egentligen inte längre eftersom det finns mängder av pedofiljägare i Sverige idag. Mycket tack vare Dumpen.

Man är ganska så körd som pedofil idag så jag förstår att ni är arga på Dumpen
Citera
2024-10-22, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Hon har väl fyllt 15 år?

Definition av ordet kvinna:
En vuxen människohona.

Jag träffade tydligen en öm tå.
Måste vara jävligt jobbigt för dig med logiska människor.
Citera
2024-10-22, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Definition av ordet kvinna:
En vuxen människohona.

Jag träffade tydligen en öm tå.
Måste vara jävligt jobbigt för dig med logiska människor.

Vissa tycker att 12-åringar är vuxna.
Citera
2024-10-22, 18:31
Medlem
Kul ändå att aftonbladet tar med boström
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pPG80E/bodstrom-later-som-utpressning-eller-olaga-tvang
Han kan ju inte ses som opartisk i sammanhanget efter som han driver ett mål mot just dumpen 😆
Citera
2024-10-22, 18:32
Medlem
Sara kränger på sig offerkoftan så fort hon blir kritiserad, det visar hon tydligt under intervjun med Aschberg o co.
Citera
2024-10-22, 18:32
Medlem
olasvenssons avatar
Jag litar på Sara. Man kan inte köpa sig fri från Dumpen. Gammelmedia försöker som vanligt att smutskasta Dumpen.
Citera
2024-10-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyZ
Kan inte riktigt besvara på den frågan då jag inte känner henne och hur hennes utveckling på den fronten är. Dom har väl mycket kontakt med människor och psykologer så ett och annat kan man ABSOLUT lära sig utan utbildning.
Min poäng var bara att Utbildning säger inte allt.

Du visar bara att du just är obildad och saknar sunt förnuft.
Sara har ingen som helst kompetens att göra suicidbedömningar, hon har noll adekvat utbildning för att få göra bedömningar som gäller liv och död.

Suicidbedömningar görs av yrkesprofessionella psykologer och psykiatriker, inte Sara Nilsson som själv har ett långt kriminellt förflutet.
Citera
2024-10-22, 18:34
Avslutad
ett förslag - lyssna på den här intervjun mellan Sara (ansvarig utgivare ) och Robert Ashberg, efter att du har lyssnat på intervjun kan du skriva vad du anser.

https://dumpen.se/2024/10/22/komplett-oklippt-intervju-med-aschberg/

Dock tror jag inte att många bemödar sig med att ta till 30 minuters information, utan hellre skriver vad de anser de vet tycker och tänker i affekt. Vilket är såklart ok, men då visar man mer vad man inte är en vad man är.

Tyck vad ni vill, tror vad ni vill - men att ha Aftonbladet som en sanningens källa är ungefär lika bra som att pissa i motvind i en orkan.

Till den som inte förstår vad jag menar så har idag aftonbladet en artikel om " Hollywoodstjärnans mögelskadade lägenhet "
Och det är väl ungefär där de befinner sig, i höjd med mögel
Citera
2024-10-22, 18:34
Medlem
Men som sakt deta är utpressning och har dom pressat en enda av dom som tog livet av sig så är det dråp och dom kommer dömmas för det sjöberg är nog lite orolig nu😂 blir många år på kåken detta
Citera
2024-10-22, 18:35
Medlem
Gynekologstols avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KMjOmo/livsstilscoachen-far-kunder-via-dumpen-vilsna-ska-hitta-hem

”livsstilscoacher” och ”mindfulness-terapeuter”

Jag kommer direkt att tänka på den här klassikern:
https://www.youtube.com/watch?v=XY5x6lgS_fE

Det är helt uppenbart att Dumpens företrädare har bott på den typen av hem som visas i videon.
Citera
2024-10-22, 18:35
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Som sagt, en sosse. Vad oväntat.

I verkligheten samarbetar MSM och staten. De kan snarare ses som att de lever i en symbios där den ena går den andres ärenden. Hade media hängt ut pedofiler och poliser stått redo att gripa dem direkt så hade jag inte klagat jättemycket, men nu är ju båda försvarare av pedofilers rätt i samhället och ser det snarare som sin roll att skydda pedofiler från dem som vill hänga ut dem.

Helt rätt med andra ord.

Det går inte att ha en rättsstat som låter medborgargarden gå runt på stan och nacka folk för att dem utsatts för brottsprovokation av en 16-årig tjej, för helvete.

Detta är egentligen en sjuk affärsidé av Patrik Sjöberg. Han gråter ut lite i media om pedofiler, skapar kriminella pedofiljägarnätverk som utpressar personer man själva fiskat ut från skuggorna och drar in feta stålar. Ingen vågar riktigt stå upp mot detta kriminella nätverk för man skyddar sig med trumfkortet "pedofiler" som alla är så rädda att ens nämnas i samma mening med.

Precis som Aftonbladets gräv konstaterar så bryr sig inte Dumpen om att stoppa pedofiler eller om att skydda barn, det är en kriminell affärsidé där man motar bort allt vad rättssamhälle heter med "äru pedofil eller?"

Dumpen står redan lågt hos mig efter att ha läst just rent fiske från nästan myndiga fiktiva personer. Många gånger är chatten klippt och klistrad där det helt plötsligt dyker upp en bild ur ingenstans.

Behövs inte många tankegångar innan man förstår att Dumpen själv skickar bilder på barn eller "barn" för att gäddan ska nappa. Har själv läst hur "fisken" sitter och försäkrar "pedofilen" om att fisken vill träffas, ha sex och ha det skönt, ingen ska få veta etc etc.

Där har min gräns passerats med råge.

Jag var själv den 16-åringen som letade efter sex med vuxna en gång i tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in